Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-08-29, 10:21
  #13
Medlem
RiverStyxs avatar
Klart de finns. Det finns till och med ett namn för dem: smygbögar.
Citera
2016-08-29, 17:37
  #14
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germanofil
De där snubbarna är ju ändå jävligt välvårdade och välklädda. Inge jätteöverraskning att de är homos.

De befinner sig dock på något slags event eller tillställning för folk i nöjesbranschen där det vanligen är kutym att klä upp sig och se välvårdad ut och på så vis sticker de inte ut i det sammanhanget heller.

Om du sett dessa två män strosa på en gata tillsammans i ledig klädsel och ofriserat tillstånd så hade inte heller du uppmärksammat deras läggning. Snarare att du hade tagit dem för två helt vanliga killkompisar.
Citera
2016-08-30, 14:15
  #15
Medlem
Incendios avatar
De flesta homosexuella män och kvinnor som jag känner/är bekant med är inte stereotypa.
Citera
2016-08-30, 19:55
  #16
Medlem
handtralalas avatar
Jag hyrde ett tag en lägenhet av två snubbar som såg ut som vilka familjefäder som helst, men som alltså bodde och levde tillsammans. Hade jag inte vetat det och träffat dem i något annat sammanhang fanns det öht som antydde att de var homosexuella. Så ja, de finns.

Med tanke på att flera procent av befolkningen är homosexuella, och du förmodligen inte ser speciellt många effeminerade män med glitter och för tighta byxor ditt dagliga liv så kan man ju bara konstatera att det måste finnas ett stort "mörkertal" med helt vanliga människor som bara råkar vara homosexuella.
Citera
2016-08-30, 20:00
  #17
Medlem
Har inte träffat många bögar, men de jag träffat har inte varit särskilt feminina.

Och vad jag vet är det väldigt många fler bögar som är maskulina än feminina, samt att de maskulina bögarna ''stöter ut'' de feminina från deras bögcommunity.

De bögar ts ser är alltså hbtq-feminist bögarna.
Citera
2016-08-31, 13:22
  #18
Medlem
kinky_Ms avatar
Calle Norlén genomskådade inte jag.
Citera
2016-08-31, 13:33
  #19
Medlem
Readyfreddies avatar
David Hyde Pierce har jag sett i många år men aldrig tänkt att han skulle vara homofil.
https://www.youtube.com/watch?v=dA8h032vjSA
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback