2016-08-28, 20:29
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
I den länkade artikeln står det inget om var mannen och kvinnan sov. Bara att kvinnan låg bredvid sin mördade make när polisen kom. De kan ha sovit i olika sängar.

Nä? Är det så? Vad bra att du förklarar för jag kan ju inte läsa själv.. Suck.

Du kanske kan rota fram artikeln Sudsunk pratar om då? Jag har då inte läst någonstans att de sovit i samma säng.
Senast redigerad av bananapans 2016-08-28 kl. 20:31.
Citera
2016-08-28, 20:34
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananapans

Öhh uppfattade det som att du ville länka till en artikel som förklarade att de sov bredvid varandra.
Eftersom du inte hade den avsikten så var väl länken helt meningslös eftersom jag efterfrågade om det framkommit information om de sov tillsammans eller var för sig.
Citera
2016-08-28, 20:36
Medlem
Addhocs avatar
Citat:

Du kanske kan rota fram artikeln Sudsunk pratar om då? Jag har då inte läst någonstans att de sovit i samma säng.

Nej det kan jag inte. Det var ju jag som frågade om en sådan artikel fanns.
Citera
2016-08-28, 20:38
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Öhh uppfattade det som att du ville länka till en artikel som förklarade att de sov bredvid varandra.
Eftersom du inte hade den avsikten så var väl länken helt meningslös eftersom jag efterfrågade om det framkommit information om de sov tillsammans eller var för sig.

Fast jag citerade ju inte dig utan Sudsunk så det var liksom inget svar till dig över huvudtaget...

Troligtvis är det artiklar som den jag citerade som bidrar till nån slags trådsanning, jag tror faktiskt inte att det framkommit var de sov eftersom (jag upprepar) "polis är återhållsam med detaljer"
Citera
2016-08-28, 20:45
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Fast jag citerade ju inte dig utan Sudsunk så det var liksom inget svar till dig över huvudtaget...

Troligtvis är det artiklar som den jag citerade som bidrar till nån slags trådsanning, jag tror faktiskt inte att det framkommit var de sov eftersom (jag upprepar) "polis är återhållsam med detaljer"

Nej du citerade inte mig utan Sudsunk som i sin tur svarat på min frága.
Skit samma, vi verkar vara överens om att det inte framkommit hur paret låg och sov.
Citera
2016-08-28, 20:48
Medlem
bananapanss avatar
Citat:
Nej du citerade inte mig utan Sudsunk som i sin tur svarat på min frága.
Skit samma, vi verkar vara överens om att det inte framkommit hur paret låg och sov.

Sudsunk kanske kan bekräfta om det är den artikeln som det syftas till, det var mer det jag var ute efter. Vi är härmed överens, jag tror att de befunnit sig i separata rum vid mordet och mordförsöket.. Räcker med att Göran gått ner en våning för att gå på muggen eller ta ett glas vatten medan Anki sovit i sängen på ovanvåningen, exempel. Eller tvärtom, ska tilläggas!
Senast redigerad av bananapans 2016-08-28 kl. 20:55.
Citera
2016-08-28, 20:49
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Det verkar som att hon jobbar mer som sociopat än socionom. Helt sjukt att man kan slänga sig med den titeln hur som helst (socionom alltså). Det borde man väl kunna kolla med universitetet? Huruvida hon avlagt examen där eller inte menar jag.

Hon har ju fått ungar i jämn takt från det att hon var 17 år fram tills nu. En socionomexamen tar väl tre år om man läser på 100%. Det är ingen utbildning man bara glider igenom. Det är något som tar upp hyfsat mycket av din tid.

Jag har fått uppfattningen att hon jobbat på en massa jäkla kommuner runt om i Sverige. Kan det vara så att hon slutat/tvingats sluta när hon bränt sina broar på ett ställe för att sedan flytta vidare? När det blev ohållbart i längden så startade hon eget.

Frågan är väl om hon ens hunnit med någon gymnasial utbildning?
Hon fick barn när hon var 17,21, 24 och 28. Har hon tagit hand om barnen själv så kan det inte ha varit helt lätt att läsa in gymnasieutbildningen på 3 år under den tiden i så fall troligast mellan 18 och 21.
Hon kan ju förstås ha pluggat (både gymnasie- och socionomutbildningen) mellan 13-åringen och tvillingarna.

Någon som läser här måste väl ha pluggat ihop med henne eller veta om hon hoppat av skolan.
Citera
2016-08-28, 20:56
Medlem
FuckBlashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habet
Frågan är väl om hon ens hunnit med någon gymnasial utbildning?
Hon fick barn när hon var 17,21, 24 och 28. Har hon tagit hand om barnen själv så kan det inte ha varit helt lätt att läsa in gymnasieutbildningen på 3 år under den tiden i så fall troligast mellan 18 och 21.
Hon kan ju förstås ha pluggat (både gymnasie- och socionomutbildningen) mellan 13-åringen och tvillingarna.

Någon som läser här måste väl ha pluggat ihop med henne eller veta om hon hoppat av skolan.

Hon knullade en period med en rektor. Kan detta ha kortat ner studietiden?
Citera
2016-08-28, 21:17
Medlem
hon gick en restaurang utbildning runt 98.....
Citera
2016-08-28, 21:46
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesse2001
hon gick en restaurang utbildning runt 98.....

Tack.
Alltså ca 18 år sedan, mellan barn 2 och 3.
Var det en fullvärdig gymnasial utbildning eller bara någon kortare kurs?
Vuxenutbildning?
Citera
2016-08-28, 21:47
Medlem
habets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckBlash
Hon knullade en period med en rektor. Kan detta ha kortat ner studietiden?

I hennes fall verkar inget vara omöjligt
Citera
2016-08-28, 21:51
Medlem
Citat:
I den länkade artikeln står det inget om var mannen och kvinnan sov. Bara att kvinnan låg bredvid sin mördade make när polisen kom. De kan ha sovit i olika sängar.

Nej, hon mötte polisen i hallen. Jag har bara skrivit vad som tidigare kommit fram i tråden och det avhandlas bl a här: (FB) Arboga: Misstänkt mord på Göran Möller, 2016-08-03

Jag har själv ställt frågan om huruvida de sov i samma säng eller rum och det är väl inte 100% säkerställt men det tyder på samma rum enligt inlägget jag länkat till.
Senast redigerad av sudfunk 2016-08-28 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in