Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-27, 23:27
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Shit! Nu börjar han verkligen skita i blå skåpet. Donald har provat något nytt och insett: once going black you never go back.

Inte många supportar hurrade för det här:
ca 1t.50m in i länken (live länk så de anger -minuter).
jmf sig själv med Abraham Lincoln, Negrer brukade rösta på Republikanerna...
Så många negrer har betytt så mycket för amerika.
Negrer lever i så förfärliga områden och fastnat där och inte deras fel, han pratat med väldigt många negrer.
Sedan försöker han fixa fadäsen på twitter med Dwyane Wade's kusin som sköts till döds.

Sedan följer: flera årtionden av Demokrater har skapat detta. Fakta! Inte när det gäller Donald.
Varför slipper Donald undan varje gång när det kommer till enkla fakta?

Slutade lyssna då han påminde om Chucky för mycket http://vignette2.wikia.nocookie.net/chuckychildsplay/images/1/1c/SNL_1066_10_Update_3_Chucky.png/revision/latest?cb=20141030084551
Dehär var en konstigt kommentar. "Negrerna"(var du såsse sa du?) röstar alltid demokraterna, Trump kanske kan göra någonting bättre än vad det är nu. Once you go black, you want your test results back.
Dwyane kusin blev skjuten till döds när hon gick med sin barnvagn... sickness! I Chicago, Obamas hemstad. Vem ska göra något åt saken?
Vad är det för enkla fakta du sitter på?
Senast redigerad av heis 2016-08-27 kl. 23:32.
2016-08-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Ni har inte en aning om vad Trump har för immigrationsplan!Ändå stödjer ni den!
Den ska han ju meddela sig om i mitten på september först.Trump tar ju sina potentiella väljare för givet.
Ni nöjer er med att Trump säger att han ska kirra biffen.

Den här IDOLDYRKAN av Trump är rätt fascinerande!

För min del är jag mer rädd för vad han kan ta sig till då han faktiskt verkar se det som en enmansshow där det mer handlar om att vara fantastisk.

Make Trump Great Again!

Han ska ju klara av att hålla andra på mattan. Hur ska han göra det? Du är sparkad funkar kanske inte så bra i den nya miljön. Tror inte han klarar av miljöbytet. Och det är väl ett argument de som gillar Trump (älskar) har, att han kan sköta inrikes och utrikespolitik för att han har haft företag.
2016-08-27, 23:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Har Trump bokat några möten i områden där minoriteter dominerar?Iowa känns ju som att det inte kryllar av minoriteter.Otroligt korkat av Trump att ej besöka dom live och samtidigt nå sin bas vi tv!!
Hmm. Jag har ställt en liknade fråga man inte fått något svar förutom att han var på ett ekonommöte i en stad där minoriteter har viss del i det hela!

Iowa är en swing state och enligt några undersökningar har han fortfarande en chans in denna stat, den är mest ljushyad enligt wiki.
Så tal om "afroamerikaner" känns konstigt men Iowa kanske består av mest vita.
2016-08-27, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazuzu80
Men han är chanslös i Michigan! Mycket mer strategiskt att möta stora african american populations i Fayetteville, NC eller Savannah, GA där han kan vinna.

Ja om han vill gå den vägen med minoriteter så är NC, Virginia osv viktigare.

Men det är en extremt svår folkgrupp i USA att övertala, Trump borde fokusera istället på vita demokrater.
2016-08-27, 23:34
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Han ska till Detroit med Dr Ben Carson som är född i Detroit i början av september.

Blir inte mer svart än Detroit:

https://www.youtube.com/watch?v=Ugt4FJ3xFAQ
Ahh! det var där han hade ett privat möte med ekonomer!

Men var det inte i Detroit han hade ett inplanerat möte som han ställde in för han kände sig inte säker?

Kan ha fel på denna!
2016-08-27, 23:39
Bannlyst
Citat:
Hmm. Jag har ställt en liknade fråga man inte fått något svar förutom att han var på ett ekonommöte i en stad där minoriteter har viss del i det hela!

Iowa är en swing state och enligt några undersökningar har han fortfarande en chans in denna stat, den är mest ljushyad enligt wiki.
Så tal om "afroamerikaner" känns konstigt men Iowa kanske består av mest vita.
Ända sedan Trump upptäckte att blacks o hispanics var"amazing amazing people"så har han ju endast talat inför vita.Vore väl smartare att slå två flugor i en smäll.
2016-08-27, 23:40
Medlem
Citat:
Ahh! det var där han hade ett privat möte med ekonomer!

Men var det inte i Detroit han hade ett inplanerat möte som han ställde in för han kände sig inte säker?

Kan ha fel på denna!

Hahah Chicago var det blev ju kaos där mellan vita och svarta när han inte dök upp.

https://www.youtube.com/watch?v=Kd6pVAb_tHs
2016-08-27, 23:45
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Hahah Chicago var det blev ju kaos där mellan vita och svarta när han inte dök upp.

https://www.youtube.com/watch?v=Kd6pVAb_tHs
Chicago var det jag hade ett minne av!
2016-08-27, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Evets
Den här IDOLDYRKAN av Trump är rätt fascinerande!

För min del är jag mer rädd för vad han kan ta sig till då han faktiskt verkar se det som en enmansshow där det mer handlar om att vara fantastisk.

Make Trump Great Again!

Han ska ju klara av att hålla andra på mattan. Hur ska han göra det? Du är sparkad funkar kanske inte så bra i den nya miljön. Tror inte han klarar av miljöbytet. Och det är väl ett argument de som gillar Trump (älskar) har, att han kan sköta inrikes och utrikespolitik för att han har haft företag.
Ren spekulation,men jag tror Trump skulle tycka det var jättetråkigt att vara president.Tror han skulle tycka det vore jobbigt att saker inte bara går att göra i verkligheten efter han fått nåt infall.
2016-08-27, 23:56
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ända sedan Trump upptäckte att blacks o hispanics var"amazing amazing people"så har han ju endast talat inför vita.Vore väl smartare att slå två flugor i en smäll.
Nja han kan ju också bedömt att många hipsters var på mötet och med detta få dessa att sympatisera med honom med den delen av talet.
Vi kommer kanske se en Donald blir PK som desperation för att vinna!! (hoppas inte han är roligare nu )
2016-08-28, 00:03
Medlem
Citat:
Ren spekulation,men jag tror Trump skulle tycka det var jättetråkigt att vara president.Tror han skulle tycka det vore jobbigt att saker inte bara går att göra i verkligheten efter han fått nåt infall.

Jag tror inte heller att han har tålamod nog att vara diplomatisk och överväga vad han ska säga.

Så om det nu blir så att han blir president så tror jag att det hela kommer att bli rätt konstigt. Jag menar jag tror att han kan hitta på mycket dumt. Så att det blir roligt förutom att det kommer att skapa stora problem världen över.

Att han skulle kunna framhärda och lotsa fram bra och goda beslut känns ju som nja inte så troligt va!
2016-08-28, 00:41
Bannlyst
Ytterligare ett underligt uttalande Trump gjort är att han vill att staten ska stå för medborgarnas sjukvård!
Trump kommer göra staten stor igen om han får som han vill!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in