Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-27, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Ja det var förut, nu har Trump satt allt han har på spel i hopp om att rädda USA. Man måste bara se upp till honom.
Trump spelar ett högt spel helt klart.Vinner han inte så får han problem.Varumärket Trump ligger illa till då.Eftersom ni inte tillhör ettablisementet så har ni ju inte råd att köpa fastigheter som"vi"har.Ni får nöja er med Trumps keps och slipsutbud som han tillverkar i Kina!
2016-08-27, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Vilket är precis the big almighty doom "softening", alltså ingen fascist MASS-deportering.
SDU-bråkstakar slipper vi gärna, de vill bara ha drama och bråk!
Sen kommer aldrig personerna hitta någon som någonsin lovordat Trump till skyarna, det har varit riktigt dåligt av bara faktumet säga samma saker man hört 100 gånger innan, men ok ja är med nu.

Vad är det som är fascistiskt med en massdeportering? En illegal invandrare är en illegal invandrare och ska ut, allt annat är att kapitulera. Jag förstår inte ens hur någon nationellt sinnad kan anse att det är problematiskt.
2016-08-27, 17:29
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aristides
Vad är det som är fascistiskt med en massdeportering? En illegal invandrare är en illegal invandrare och ska ut, allt annat är att kapitulera. Jag förstår inte ens hur någon nationellt sinnad kan anse att det är problematiskt.
Vad tror du? Du samlar upp människor, första problemet kommer här. Hur ska du hitta de? Vem ska göra jobbet? Ska man ha vapen? Ska även ensamstående mödrar som bott och jobbar hos släktingar och skött sig i 10 år bli satt bredvid rodriguez tattuerad "LOCO" i pannjäveln.
Jag tror Trump är första personen som kommer få inopererat organ av högsta kvalitet direkt från Israel, great relationship! Hur gammal kan han bli? Tremendous 2050 birthday?
För han är som sagt den friskaste 70-åringen någon någonsin kunnat tänka sig. Ni kan googla så tangenterna dundrar eller undra själva.
2016-08-27, 17:31
Medlem
Citat:
Eftersom Trump troligen är världens friskaste 70-åring och han har alla pengar han önskar, med all säkerhet kommer han gör ett utomordentligt jobb och håna Obama varje helg i våra vardagsrum, fyllda med skratt och instämmanden.
Kommer ny teknik, hans makt och pengar ge honom organ som gör att han kan leva 50 år till? Tåget tuffar på och han blir galaktiskt härskare?? Vad tror ni.

Det skulle inte förvåna mig.

Ingen människa som inte är 110% frisk kan arbeta som han, som ett diesel-lok tuffar tåget på 24/7, katastrof i Louisiana? där innan regnet lagt sig och delar ut mat till folket, på kvällen rally med tal inför 20 000pers.
När han tar över och tar tillbaks alla pengar från Mexico och 'Chajna' så kommer NASA få sig en rejäl push och innan vi vet ordet av byggs arpaio's nästa fängelse på månen!
10år senare är Mr. Trump som du säger, galaxens härskare
2016-08-27, 17:34
Medlem
Wajis avatar
Om Trump segrar så visar det att folket är less på moralpredikan och den klassiska politikern.

Jag hoppas han segrar och visar att även politiken behöver nytt blod
2016-08-27, 17:35
Bannlyst
Hur många gånger har Trump egentligen ändrat sig i immigrationsfrågan,aborter,Irakkriget?
Det börjar bli svårt att hålla reda på hans flipfloppande faktiskt.Han är egentligen demokrat och har officiellt hyllat både Hillary och Obama!Otroligt att ni Trumpanhängare är så korkade!
2016-08-27, 17:36
Medlem
heiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Det skulle inte förvåna mig.

Ingen människa som inte är 110% frisk kan arbeta som han, som ett diesel-lok tuffar tåget på 24/7, katastrof i Louisiana? där innan regnet lagt sig och delar ut mat till folket, på kvällen rally med tal inför 20 000pers.
När han tar över och tar tillbaks alla pengar från Mexico och 'Chajna' så kommer NASA få sig en rejäl push och innan vi vet ordet av byggs arpaio's nästa fängelse på månen!
10år senare är Mr. Trump som du säger, galaxens härskare
Folket kommer såklart bara välja in Trumps-genetik åt presidentposten.
Tänk er ett MASSIVE Trump-rally på Mars?!? Lagom till 90-årsdagen, låter inte alls otroligt.
2016-08-27, 17:37
Medlem
Citat:
Vad tror du? Du samlar upp människor, första problemet kommer här. Hur ska du hitta de? Vem ska göra jobbet? Ska man ha vapen? Ska även ensamstående mödrar som bott och jobbar hos släktingar och skött sig i 10 år bli satt bredvid rodriguez tattuerad "LOCO" i pannjäveln.

Nej, jag vet inte. Det är därför jag frågar. Ser inte var fascismen kommer in (om nu det är det värsta som kan hända, liberal demokrati är betydligt otäckare).

Att du reser en massa hinder kring det hela betyder ju inte att man ska låta bli att försöka. Ingen tror att det är möjligt att skicka hem alla, det handlar om ambitionen. Även om man bara lyckas skicka hem 10 % är mycket vunnet.

Vem ska göra jobbet? Polis och/eller militär.

Vapen? Ja, det blir ju tvunget.

Även ensamstående mödrar? Ja. Hur tänker du dig att man ska sortera om inte utifrån legal status? Är man illegal har man inte rätt att befinna sig i landet. Punkt. Känslor hör inte hemma i den bedömningen.
2016-08-27, 17:38
Medlem
Ondahamsterns avatar
Nu kanske det bara är jag som har legat under en sten men jag känner inte att det är klokt av Trump att ta hjälp av Bachman i utrikesfrågor speciellt inte när hon aktivt hyllar honom för att han aktivt vill återföra USA till 1950-talet.

Hon om något är minst lika farlig som Cruz då hon är en fanatiskt religiöst kristen människa, varför verkar Trump göra samma idiotiska misstag som MacCain gjorde när han valde Palin som VP när han väljer att ha Bachman som rådgivare för utrikespolitik?
2016-08-27, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Hur många gånger har Trump egentligen ändrat sig i immigrationsfrågan,aborter,Irakkriget?
Det börjar bli svårt att hålla reda på hans flipfloppande faktiskt.Han är egentligen demokrat och har officiellt hyllat både Hillary och Obama!Otroligt att ni Trumpanhängare är så korkade!

Jag förstår faktiskt inte din närvaro i tråden. Om du nu avskyr Trump så är det väl goda nyheter om han, enligt dig, är fullständigt inkompetent? Vad gnäller du över?
2016-08-27, 17:40
Medlem
Prawitzs avatar
Citat:
Läkaren friskförklarade Trump – på fem minuter

Det tog bara fem minuter. Sedan hade läkaren skrivit ett utlåtande där han slog fast att Donald Trump skulle bli den friskaste presidenten någonsin. Harold Bornstein säger sig ha blivit inspirerad av presidentkandidatens egen tweet om sin perfekta hälsa.

Det var i december som den New York-baserade läkaren Harold Bornstein skrev utlåtandet, medan Trumps limousin väntade utanför, skriver NBC News.

Läkarutlåtandet är den enda medicinska information som har offentliggjorts om Trump. Det har fått ny uppmärksamhet de senaste dagarna eftersom Trumps läger har ifrågasatt rivalen Hillary Clintons hälsa – trots att hennes läkare intygar att hon inte har några allvarliga sjukdomar.

http://www.svt.se/nyheter/utrikes/lakare-1
2016-08-27, 17:40
Medlem
freeriderXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino

Fast du mammacino motsätter dig inte Trump för att han skulle vara en flip flopper och i själva verket smygdemokrat, Nej du motsätter dig honom för att du i själva verket tror att han kommer genomföra en del nationalistiska och konservativa reformer om han blir vald.

Senast redigerad av freeriderXII 2016-08-27 kl. 17:43.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in