2016-08-26, 23:47
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A1HORNYLAD
Det var en hejare här (som sen blev avstängd) vilken redan under sökveckan upplyste om att "baltiska gästarbetare, öststatare" bodde i närheten, om det är vad du tänker på. Mycket mer än så hade hen dock inte att komma med.

Intressant nog hade denne rätt!
2016-08-27, 00:30
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Intressant nog hade denne rätt!

Javisst, självklart hade han rätt. Det bodde ju gästarbetare där, precis som hen sa.
2016-08-27, 00:33
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Javisst, självklart hade han rätt. Det bodde ju gästarbetare där, precis som hen sa.
Hahaha.....

Nej den jag tänkte på pekade ut just dessa 3 boende i flygeln som skyldiga till MLH.

Under sökveckan.
2016-08-27, 02:58
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggedo
Försöker du påvisa att jag är motsägelsefull med dessa två citat? Tror snarare att du inte förstår logiken i dem.

Jag begär bara att du plockar fram NBs bagage.

Jag hävdar att ALLA fall du suttit och (ja vad du gör när du går igenom sexualsadistiska mordihistorier är ju din ensak, låt oss stanna vid) läst så har man plockat fram mördarens bagage då man gripit dem. Finns det något exempel i världshistorien där ett sexualsadistiskt mord likt det du hävdar NB genomfört av en GM i ungefär samma ålder (+/- 2 år) som inte haft ett bagage av avvikande beteende, inklusive andra mord?
Du kan hävda ihjäl dig - det blir inte mer rätt för den skull.
Du verkar inte värst insatt i ämnet heller - erinrar mig att du påstod sexualsadister står och glor för att se hur offrets kön reagerar under hängning.

För övrigt verkar du inte rätt vaccinerad som "begär" att jag ska plocka fram NBs bagage när han inte ens är kartlagd.

1. De personer jag skrev om har helt undanhållit sina parafilier för fru eller flickvän.
Däremot har det framkommit på två sätt:
a) via mordens karaktär.
b) ur mördarens mun vid erkännande.

2. Gällande NB finns följande att utgå från (förutom porr i datorn och runkande i anknytning till mordplatsen):
a) mordens karaktär.
b) utsaga saknas för mördaren kniper käft.

Däremot finns det givetvis personer som lyckats undanhålla sina sjuka sexuella fantasier i många år från omgivning och partner (Rader i 31 år) - men där det sen återfunnits teckningar, dagböcker, mementos, fetischer via husrannsakan.
Förutom nämnda är det ofta handfängsel, snaror, rep, linor, silvertejp, eltejp och annat som sådana här avarter använder med förkärlek och som indikerar sadism.

Dessa har ofta besökt prostituerade och just därför vore det intressant att kolla NBs förehavanden, speciellt horkvarteren.
NB är inte kartlagd gällande bakgrund/historia i varken Litauen eller England. Det är ett svart hål som Åsgård uttryckte sig.

Om det inte framkommer nåt avvikande i en persons bakgrund (mer än porr och möjligen besök hos prostituerade) är det givetvis inte ett bevis på att sexuella störningar inte finns.
Dvs på samma sätt som att frånvaro i brottsregister inte är ett tecken på att kriminalitet inte förekommit i en persons förflutna:

Skitstövlarna har helt enkelt klarat sig undan och döljt det väl.

Klarar du av att förstå skillnaden? Hör av dig annars så kan jag skicka en vadderad blädderbok med bilder i. Tuggvänlig från några månaders ålder.
Senast redigerad av develi 2016-08-27 kl. 03:04.
2016-08-27, 08:16
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Hahaha.....

Nej den jag tänkte på pekade ut just dessa 3 boende i flygeln som skyldiga till MLH.

Under sökveckan.

För att förtydliga : Det framfördes en del hatiska inlägg mot utlänningar den där första veckan, men , det var ju inte bara NB, IB och AB som bodde runt i området. Dock pekade någon ut just den personen som sedan dömdes.
Om man bara vill tacka ner på utlänningar kunde denne pekat på vem som helst. Nu var denne istället först med att peka ut rätt person.
2016-08-27, 09:27
Medlem
Overminds avatar
Undrar om det någonsin kommer komma ut bilder på brottsplatsen när hon hängde. Jag antar de tar bilder först innan de plockar ner henne? Jag antar han ströp ihjäl henne sen hängde upp henne. När hon dog kommer vi aldrig få reda på antar jag.
2016-08-27, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Undrar om det någonsin kommer komma ut bilder på brottsplatsen när hon hängde. Jag antar de tar bilder först innan de plockar ner henne? Jag antar han ströp ihjäl henne sen hängde upp henne. När hon dog kommer vi aldrig få reda på antar jag.

Om du tror att hon hittades hängande så har
du mycket att läsa in.
2016-08-27, 09:50
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlJanne75
Om du tror att hon hittades hängande så har
du mycket att läsa in.

Haha. Hon hittades ju i ett litet klädskåp. Jag menar mera hur Nejirus gick till väga för att få upp henne själv. Antar först strypt henne sen hängt upp henne. Hon var troligtvis redan död innan han hängde henne med snara runt halsen. Eller iofs kan hon varit medvetslös...
2016-08-27, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Haha. Hon hittades ju i ett litet klädskåp. Jag menar mera hur Nejirus gick till väga för att få upp henne själv. Antar först strypt henne sen hängt upp henne. Hon var troligtvis redan död innan han hängde henne med snara runt halsen. Eller iofs kan hon varit medvetslös...

Ok. Det du antar låter sannolikt tycker jag.
2016-08-27, 13:14
Medlem
A1HORNYLADs avatar
Citat:
För att förtydliga : Det framfördes en del hatiska inlägg mot utlänningar den där första veckan, men , det var ju inte bara NB, IB och AB som bodde runt i området. Dock pekade någon ut just den personen som sedan dömdes.
...

Jag har letat lite bland inläggen då, gjort nedslag var 50:e sida ungefär och även bläddrat lite fram och tillbaka då. Men jag har inte hittat någon som pekar ut NB specifikt. Men eftersom han var med och hittade handsken redan på måndagen, kan ju någon med lokalkännedom vetat vem han var och postat något om "gästarbetare som bor i mejeriflygeln". Sedan att jag inte hittar ett sånt inlägg vid stickprov är en annan sak.
2016-08-27, 13:43
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Jag har letat lite bland inläggen då, gjort nedslag var 50:e sida ungefär och även bläddrat lite fram och tillbaka då. Men jag har inte hittat någon som pekar ut NB specifikt. Men eftersom han var med och hittade handsken redan på måndagen, kan ju någon med lokalkännedom vetat vem han var och postat något om "gästarbetare som bor i mejeriflygeln". Sedan att jag inte hittar ett sånt inlägg vid stickprov är en annan sak.

Jag hittar det inte heller. Är för många att gå igenom.
Kan även ha fel. Men som jag minns det var det ett utpekande av dessa tre dock utan att nämna namnet.
2016-08-27, 14:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Du kan hävda ihjäl dig - det blir inte mer rätt för den skull.
Du verkar inte värst insatt i ämnet heller - erinrar mig att du påstod sexualsadister står och glor för att se hur offrets kön reagerar under hängning.

För övrigt verkar du inte rätt vaccinerad som "begär" att jag ska plocka fram NBs bagage när han inte ens är kartlagd.

1. De personer jag skrev om har helt undanhållit sina parafilier för fru eller flickvän.
Däremot har det framkommit på två sätt:
a) via mordens karaktär.
b) ur mördarens mun vid erkännande.

2. Gällande NB finns följande att utgå från (förutom porr i datorn och runkande i anknytning till mordplatsen):
a) mordens karaktär.
b) utsaga saknas för mördaren kniper käft.

Däremot finns det givetvis personer som lyckats undanhålla sina sjuka sexuella fantasier i många år från omgivning och partner (Rader i 31 år) - men där det sen återfunnits teckningar, dagböcker, mementos, fetischer via husrannsakan.
Förutom nämnda är det ofta handfängsel, snaror, rep, linor, silvertejp, eltejp och annat som sådana här avarter använder med förkärlek och som indikerar sadism.

Dessa har ofta besökt prostituerade och just därför vore det intressant att kolla NBs förehavanden, speciellt horkvarteren.
NB är inte kartlagd gällande bakgrund/historia i varken Litauen eller England. Det är ett svart hål som Åsgård uttryckte sig.

Om det inte framkommer nåt avvikande i en persons bakgrund (mer än porr och möjligen besök hos prostituerade) är det givetvis inte ett bevis på att sexuella störningar inte finns.
Dvs på samma sätt som att frånvaro i brottsregister inte är ett tecken på att kriminalitet inte förekommit i en persons förflutna:

Skitstövlarna har helt enkelt klarat sig undan och döljt det väl.

Klarar du av att förstå skillnaden? Hör av dig annars så kan jag skicka en vadderad blädderbok med bilder i. Tuggvänlig från några månaders ålder.
Summering, NB har inget "bagage" av sadism eller avikande sexuallitet. Det enda som finns som stödjer att NB är en sexualsadist är den uppdiktade historien av åklagaren.

Vad man egentligen bara vet är att flickan var stypt/hängd och att DNA från NB finns på hennes byxor samt hans frus på trosorna sen kan man ju fantisera ihop vad som helst baserat på det.

Vad som är riktigt intressant är att ingen DNA från NB finns på kroppen, tejpen runt huvudet och snöret runt halsen. Hur kan gärningen bevisa att NB är en sexuallsadist då det tom. är problem att bevisa att han dödat henne, dvs stypt eller lagt snöret runt halsen samt tejpat hennes huvud?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in