Citat:
Ursprungligen postat av
Ruggedo
Försöker du påvisa att jag är motsägelsefull med dessa två citat? Tror snarare att du inte förstår logiken i dem.
Jag begär bara att du plockar fram NBs bagage.
Jag hävdar att ALLA fall du suttit och (ja vad du gör när du går igenom sexualsadistiska mordihistorier är ju din ensak, låt oss stanna vid) läst så har man plockat fram mördarens bagage då man gripit dem. Finns det något exempel i världshistorien där ett sexualsadistiskt mord likt det du hävdar NB genomfört av en GM i ungefär samma ålder (+/- 2 år) som inte haft ett bagage av avvikande beteende, inklusive andra mord?
Du kan hävda ihjäl dig - det blir inte mer rätt för den skull.
Du verkar inte värst insatt i ämnet heller - erinrar mig att du påstod sexualsadister står och glor för att se hur offrets kön reagerar under hängning.
För övrigt verkar du inte rätt vaccinerad som "begär" att jag ska plocka fram NBs bagage när han inte ens är kartlagd.
1. De personer jag skrev om har helt undanhållit sina parafilier för fru eller flickvän.
Däremot har det framkommit på två sätt:
a) via mordens karaktär.
b) ur mördarens mun vid erkännande.
2. Gällande NB finns följande att utgå från (förutom porr i datorn och runkande i anknytning till mordplatsen):
a) mordens karaktär.
b) utsaga saknas för mördaren kniper käft.
Däremot finns det givetvis personer som lyckats undanhålla sina sjuka sexuella fantasier i många år från omgivning och partner (Rader i 31 år) - men där det sen återfunnits teckningar, dagböcker, mementos, fetischer via husrannsakan.
Förutom nämnda är det ofta handfängsel, snaror, rep, linor, silvertejp, eltejp och annat som sådana här avarter använder med förkärlek och som indikerar sadism.
Dessa har ofta besökt prostituerade och just därför vore det intressant att kolla NBs förehavanden, speciellt horkvarteren.
NB är inte kartlagd gällande bakgrund/historia i varken Litauen eller England. Det är ett svart hål som Åsgård uttryckte sig.
Om det inte framkommer nåt avvikande i en persons bakgrund (mer än porr och möjligen besök hos prostituerade) är det givetvis
inte ett bevis på att sexuella störningar inte finns.
Dvs på samma sätt som att frånvaro i brottsregister inte är ett tecken på att kriminalitet inte förekommit i en persons förflutna:
Skitstövlarna har helt enkelt klarat sig undan och döljt det väl.
Klarar du av att förstå skillnaden? Hör av dig annars så kan jag skicka en vadderad blädderbok med bilder i. Tuggvänlig från några månaders ålder.