2016-08-26, 01:24
  #3613
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av philler12
Jag borde läsa svar oftare. Ja, för mig går det ju fan heller i helvete inte framåt. 25,000 vart jag back när jag skrev sist. Simzalabim och nu är jag 35-40K back istället. Jag har pengar kvar på fonderna. Jag har vunnit kanske 5-6,000kr tre dagar i rad men sen förlorar jag hela beloppet, sätter in pengar jag har vunnit och vips så är dom borta också. Sitter och ljuger för polarna att jag har råd till en resa om några månader osv.

Jag är lika lat som en sten för jag orkar inte göra något på dagarna. Röker på varje dag. Bet365-fliken arbetar ständigt på webbläsaren. Nu har jag tagit ut ytterligare 10tusen för att kunna vinna upp pengarna fast att jag egentligen vet att jag inte klarar av det, ångesten kommer bara bli värre och livet kommer bara bli sämre...

Skänk dina pengar till behövande och inte en latmask som du så gör du nåt vettigt iaf med dina värdelösa pengar, skyll dig själv
Citera
2016-08-26, 17:09
  #3614
Medlem
Det som är jobbigast för mig och varför jag alltid faller tillbaka till spelandet är att jag alltid varit sjukt öppen med det till familj och vänner men det är ingen som bryr sig.

Jag kan säga att jag mår sjukt dåligt och spelat bort 10 lax över en natt, allt jag hör är: men sluta med det där. Sen hör man inget mer ifrån dom. Vet inte varför men känns som att dom skiter i vad jag gör med mina pengar. Jag spelar nog mycket för att jag känner mig övergiven men de bryr sig inte om det heller. Jag vet av faktum att jag spelat bort över 300.000 och alla i min närhet vet detta också då jag är öppen med mitt spelande.

Jag fattar varför de flesta håller käften man får ingen bättre hjälp för att man snackar om sitt problem. Då känner man sig både sjuk och utan vänner som inte bryr sig ett skit om en.

Känns som att går det för långt så är att ta livet enda utvägen.
__________________
Senast redigerad av ognadnafmirg 2016-08-26 kl. 17:12.
Citera
2016-08-26, 22:40
  #3615
Medlem
moraltanten88s avatar
20 k lön aldrig spels mer nu sitter man här med 100 kr kvar yeay
Citera
2016-08-26, 22:43
  #3616
Medlem
moraltanten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ognadnafmirg
Det som är jobbigast för mig och varför jag alltid faller tillbaka till spelandet är att jag alltid varit sjukt öppen med det till familj och vänner men det är ingen som bryr sig.

Jag kan säga att jag mår sjukt dåligt och spelat bort 10 lax över en natt, allt jag hör är: men sluta med det där. Sen hör man inget mer ifrån dom. Vet inte varför men känns som att dom skiter i vad jag gör med mina pengar. Jag spelar nog mycket för att jag känner mig övergiven men de bryr sig inte om det heller. Jag vet av faktum att jag spelat bort över 300.000 och alla i min närhet vet detta också då jag är öppen med mitt spelande.

Jag fattar varför de flesta håller käften man får ingen bättre hjälp för att man snackar om sitt problem. Då känner man sig både sjuk och utan vänner som inte bryr sig ett skit om en.

Känns som att går det för långt så är att ta livet enda utvägen.
Skicka pm jag bryr mig
Citera
2016-08-26, 23:00
  #3617
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
20 k lön aldrig spels mer nu sitter man här med 100 kr kvar yeay

Har du kronkalle efter dig än?
Citera
2016-08-27, 01:05
  #3618
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Skänk dina pengar till behövande och inte en latmask som du så gör du nåt vettigt iaf med dina värdelösa pengar, skyll dig själv

Fel forum. Här bryr vi om varandra
Citera
2016-08-27, 03:30
  #3619
Medlem
MrMadoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxorr
Skänk dina pengar till behövande och inte en latmask som du så gör du nåt vettigt iaf med dina värdelösa pengar, skyll dig själv

Du, blev du slagen som barn eller älskade varken mamma eller pappa dig?
Citera
2016-08-27, 10:24
  #3620
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetHarmony
Fel forum. Här bryr vi om varandra


Ja visst , sorry ärligt menat. Ansåg väl att texten till personen jag citerade fanns ingen substans i alls till nån form av hjälp eller fråga eller stöd till tråden att få assistans?? Utan ett fastställande bara. Är det både missbruksproblem etc och spelproblem ska man nog börja med missbruksproblemet först är nog mest logiskt och bli av med det och då är det väl behandlingshem, psykolog läkare etc som gäller och en godeman som håller i pengarna så det inte går varken till det eller spel.
__________________
Senast redigerad av maxorr 2016-08-27 kl. 10:28.
Citera
2016-08-27, 10:52
  #3621
Medlem
maxorrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Du, blev du slagen som barn eller älskade varken mamma eller pappa dig?

Vid tid punkten jag citerade han så var jag onykter och lite sne på annat pga av en förlust i poker (utsugning) som jag råkade ta ut på någon här oskyldig person så missriktad surhet kan jag säga, ska undvika sådana övertramp hädanefter.
Citera
2016-08-27, 12:58
  #3622
Medlem
likeets avatar
Vet i fan hur jag ska kunna sluta....tänker hela tiden på spel, så fort jag får 5 min över spelar jag.
Nu är jag inte i den sisten där mitt liv är i krasch än men fortsätter jag kommer jag komma dit.
Spelar upp allt varje månad så jag får leva på minimum, sjukt nog lyckas jag alltid vinna tillbaka och till o med mer vissa gånger, men det slutar ju såklart med att jag spelar upp dom också.
Klarar mig men mitt konto är i rörelse 24/7 vilket känns så jävla smutsigt, skäms som fan.
Har ju vunnit massa också runt 250k men dom pengarna är låsta på ett boendekonto som jag ej någonsin kommer röra, det är huspengar.

Jag har varit grov missbrukare med droger också så vet exakt vad man måste gå igenom, varit i botten riktigt för 5-6 år sedan då jag spela upp allt jag ägde plus att jag låna massa också men det har jag löst nu.

Mitt problem nu är att jag ständigt tänker på spel, hela tiden.
Sätter in varje dag småsummor 300-500, men oftast blir dom 1500-2000.
Hur fan ska jag bryta detta ?
Jag vet också att jag är deprimerad vilket märks på mig, inbunden och humörsvängningar, detta är spelets orsak.
Hur ska jag orka ta resan igen ?
Jag har ju vunnit pengar så det farliga för mig är att jag vet att det går.
Kollar ofta storvinster på youtube osv, kollar när dom streamar när dom spelar.
Är så jävla beroende av slots så de inte finns.
Få mig ifrån denna skiten, vill inte spela mer.
Man intalar sig hela tiden att man har kontroll, men de har man inte.
När man har slut på pengar så försöker man alltid hitta nån hundring här och där så man kan dämpa suget lite.
Den som skapade internetcasino borde hängas....droger är olagligt men för mig är detta likadant som en drog, man hamnar ju i sin lilla bubbla och omvärlden försvinner. Förbjud skiten.

Jag vill träna, verkligen jätte mycket, grejen är den att jag missbrukar även där.
Då går jag in för det 300% och kör maximalt med allting, tänker på det dygnet runt.
Allt jag gör går jag in i så jävla intensivt och djupt, jag är missbrukare av allting.
Hur kontrollera detta ?
Citera
2016-08-27, 14:21
  #3623
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Vet i fan hur jag ska kunna sluta....tänker hela tiden på spel, så fort jag får 5 min över spelar jag.
Nu är jag inte i den sisten där mitt liv är i krasch än men fortsätter jag kommer jag komma dit.
Spelar upp allt varje månad så jag får leva på minimum, sjukt nog lyckas jag alltid vinna tillbaka och till o med mer vissa gånger, men det slutar ju såklart med att jag spelar upp dom också.
Klarar mig men mitt konto är i rörelse 24/7 vilket känns så jävla smutsigt, skäms som fan.
Har ju vunnit massa också runt 250k men dom pengarna är låsta på ett boendekonto som jag ej någonsin kommer röra, det är huspengar.

Jag har varit grov missbrukare med droger också så vet exakt vad man måste gå igenom, varit i botten riktigt för 5-6 år sedan då jag spela upp allt jag ägde plus att jag låna massa också men det har jag löst nu.

Mitt problem nu är att jag ständigt tänker på spel, hela tiden.
Sätter in varje dag småsummor 300-500, men oftast blir dom 1500-2000.
Hur fan ska jag bryta detta ?
Jag vet också att jag är deprimerad vilket märks på mig, inbunden och humörsvängningar, detta är spelets orsak.
Hur ska jag orka ta resan igen ?
Jag har ju vunnit pengar så det farliga för mig är att jag vet att det går.
Kollar ofta storvinster på youtube osv, kollar när dom streamar när dom spelar.
Är så jävla beroende av slots så de inte finns.
Få mig ifrån denna skiten, vill inte spela mer.
Man intalar sig hela tiden att man har kontroll, men de har man inte.
När man har slut på pengar så försöker man alltid hitta nån hundring här och där så man kan dämpa suget lite.
Den som skapade internetcasino borde hängas....droger är olagligt men för mig är detta likadant som en drog, man hamnar ju i sin lilla bubbla och omvärlden försvinner. Förbjud skiten.

Jag vill träna, verkligen jätte mycket, grejen är den att jag missbrukar även där.
Då går jag in för det 300% och kör maximalt med allting, tänker på det dygnet runt.
Allt jag gör går jag in i så jävla intensivt och djupt, jag är missbrukare av allting.
Hur kontrollera detta ?

Försök att ta några dagar off. Du hör ju själv hur du ser på ditt spelande. Att spela ska va skoj inget lidande, tyvärr blir det ju så för oss missbrukare.

Jag tror det bästa e att ha lite olika intressen. Du sa träning, leta upp fler intressen. Du kanske behöver skriva eller måla av dig dina känslor. Hitta någon hobby där du kan uttrycka ditt inre.

Att du nu bara går å tänker på spel hela tiden. Är inget du innerst inne vill. Försök bryta det sakta med säkert. Se mindre streams , mindre vinster på youtube. Ta en dag i veckan att börja med .- en helt fri dag utan spel.

Du får gå långsamt fram , små steg är alltid något.

Du har själv slutat med narkotika, då klarar du även att sluta spela.

Ju mer man inte gör det ju lättare e det att få nya perspektiv.

E ej helt spelfri, men tar ej upp min vardag längre på samma sätt. Spelat mycket mindre och orkar inte ens kolla streams längre när folk trycker bort 100 lappar på 0;4 sekunder, när man själv e nollad på kontot.
Du kommer hitta en väg att fixa det. Men du måste dra ner på det å sen våga uttrycka dina känslor. Skriv här vardag om det behövs!
Citera
2016-08-28, 12:34
  #3624
Medlem
likeets avatar
Tack för dina ord.
Jag är såpass klok att jag själv inser vilka problem jag har, sen krockar det mycket med att jag har problem i min lilla familj med sambo och min son.
Skapar mina små lyckostunder genom att spela, mår faktiskt skit annars hela tiden. Är mycket inbunden just nu och känner ingen glädje alls.
Att spärra sig från alla sidor går inte för det kommer alltid nya.

Vet inte riktigt vad jag ska göra, är inne i en mycket djup dvala och orkar inte ens dela med mig med nån rent fysiskt i verkligheten, orkar bara inte.
Vill typ slå ihjäl casinoägarna.
Spela upp kanske 5000 igår på nån timme.
Ångesten är brutal då jag kommer få leva på ingenting denna månaden eftersom det mesta går till hus köpet.

Känns rätt sjukt att köpa hus när jag sitter i denna psykiska sits just nu, ingen vet att jag spelar förutom mig själv.
Tror det märks ganska tydligt på hela mig att jag mår skit.
Jag har världens finaste son på dryga året, varför spelar jag ens ? Vill jag att min sons pappa ska vara spelmssbrukare? Är inte detta en ganska bra anledning att sluta ?
Jag har pengar till att köpa hus för 4 miljoner och jag mår skit.
Jag har bra jobb, tjänar bra, bor mycket fint och borde vara sjukt lycklig men tyvärr inte.

Vad fan är mitt problem ? Är jag kroniskt deprimerad ?
Ett stor intresse jag har är fiske, men varje gång jag sitter där i båten mår jag dåligt av nån JÄVLA anledning.

Spelberoendet är fan grunden till allt, eller snarare missbruk av alla slag.


Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Försök att ta några dagar off. Du hör ju själv hur du ser på ditt spelande. Att spela ska va skoj inget lidande, tyvärr blir det ju så för oss missbrukare.

Jag tror det bästa e att ha lite olika intressen. Du sa träning, leta upp fler intressen. Du kanske behöver skriva eller måla av dig dina känslor. Hitta någon hobby där du kan uttrycka ditt inre.

Att du nu bara går å tänker på spel hela tiden. Är inget du innerst inne vill. Försök bryta det sakta med säkert. Se mindre streams , mindre vinster på youtube. Ta en dag i veckan att börja med .- en helt fri dag utan spel.

Du får gå långsamt fram , små steg är alltid något.

Du har själv slutat med narkotika, då klarar du även att sluta spela.

Ju mer man inte gör det ju lättare e det att få nya perspektiv.

E ej helt spelfri, men tar ej upp min vardag längre på samma sätt. Spelat mycket mindre och orkar inte ens kolla streams längre när folk trycker bort 100 lappar på 0;4 sekunder, när man själv e nollad på kontot.
Du kommer hitta en väg att fixa det. Men du måste dra ner på det å sen våga uttrycka dina känslor. Skriv här vardag om det behövs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in