Tack för dina ord.
Jag är såpass klok att jag själv inser vilka problem jag har, sen krockar det mycket med att jag har problem i min lilla familj med sambo och min son.
Skapar mina små lyckostunder genom att spela, mår faktiskt skit annars hela tiden. Är mycket inbunden just nu och känner ingen glädje alls.
Att spärra sig från alla sidor går inte för det kommer alltid nya.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, är inne i en mycket djup dvala och orkar inte ens dela med mig med nån rent fysiskt i verkligheten, orkar bara inte.
Vill typ slå ihjäl casinoägarna.
Spela upp kanske 5000 igår på nån timme.
Ångesten är brutal då jag kommer få leva på ingenting denna månaden eftersom det mesta går till hus köpet.
Känns rätt sjukt att köpa hus när jag sitter i denna psykiska sits just nu, ingen vet att jag spelar förutom mig själv.
Tror det märks ganska tydligt på hela mig att jag mår skit.
Jag har världens finaste son på dryga året, varför spelar jag ens ? Vill jag att min sons pappa ska vara spelmssbrukare? Är inte detta en ganska bra anledning att sluta ?
Jag har pengar till att köpa hus för 4 miljoner och jag mår skit.
Jag har bra jobb, tjänar bra, bor mycket fint och borde vara sjukt lycklig men tyvärr inte.
Vad fan är mitt problem ? Är jag kroniskt deprimerad ?
Ett stor intresse jag har är fiske, men varje gång jag sitter där i båten mår jag dåligt av nån JÄVLA anledning.
Spelberoendet är fan grunden till allt, eller snarare missbruk av alla slag.
Citat:
Ursprungligen postat av
sonofnature
Försök att ta några dagar off. Du hör ju själv hur du ser på ditt spelande. Att spela ska va skoj inget lidande, tyvärr blir det ju så för oss missbrukare.
Jag tror det bästa e att ha lite olika intressen. Du sa träning, leta upp fler intressen. Du kanske behöver skriva eller måla av dig dina känslor. Hitta någon hobby där du kan uttrycka ditt inre.
Att du nu bara går å tänker på spel hela tiden. Är inget du innerst inne vill. Försök bryta det sakta med säkert. Se mindre streams , mindre vinster på youtube. Ta en dag i veckan att börja med .- en helt fri dag utan spel.
Du får gå långsamt fram , små steg är alltid något.
Du har själv slutat med narkotika, då klarar du även att sluta spela.
Ju mer man inte gör det ju lättare e det att få nya perspektiv.
E ej helt spelfri, men tar ej upp min vardag längre på samma sätt. Spelat mycket mindre och orkar inte ens kolla streams längre när folk trycker bort 100 lappar på 0;4 sekunder, när man själv e nollad på kontot.
Du kommer hitta en väg att fixa det. Men du måste dra ner på det å sen våga uttrycka dina känslor. Skriv här vardag om det behövs!