2016-08-24, 14:20
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Kändisskvaller
/Moderator
Citera
2016-08-24, 14:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Nej, han är utesluten. Så nerdrogad och trög redan på den tiden. Han hittar nog inte ens sin egen balle. Glöm honom.
Såg nu att han medverkade i Idol 2010, längre bak i tiden än vad jag kunde rekognisera.
Citera
2016-08-24, 14:45
Medlem
2010 var Andreas Weise med. Kan det vara han?
Citera
2016-08-24, 15:07
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralpredikan
2010 var Andreas Weise med. Kan det vara han?
Varför drog du till med någon från just 2010 års omgång?

Står ingenstans vilket år den person tråden handlar om ska ha medverkat, vad jag kan se någonstans.

Edit: Inlägget ovanför ditt syftar på Smith och inte TS artist, men det framgår ju klart om man har läsförståelse, om det är där du snappade upp 2010.
Senast redigerad av emma80 2016-08-24 kl. 15:10.
Citera
2016-08-24, 15:08
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Hur fan kan man vara så jävla dum att man gör detta? Det måste ju fan vara helt tomt i huvudet när man fattar beslutet att skicka en bild på pillen till ett barn. Hur tänker folk? Är han lika efterbliven i övrigt också så kan han väl inte göra mycket annat än att städa toaletter i något köpcentrum efter att han fått tydliga instruktioner?
Sexton- eller sjuttonårig tjej som får bilder av någon som är arton, nitton eller tjugo händer hela tiden. Det skulle förvåna mig oerhört om det visade sig vara en man över 25 och en tjej under 16. Det ursäktar självklart inte beteendet ur en legal synpunkt men jag vill ändå understryka att det oftast inte är så illa som folk tror.
Senast redigerad av AA-suited 2016-08-24 kl. 15:11.
Citera
2016-08-24, 15:21
Medlem
hazzos avatar
Hade det varit Darin så hade det stått svensk världsstjärna i rubriken. Så med all sannolikhet så är den aktuella personen någon som varit med på audition. O då får nog även fb-detektiverna det lite knepigt. Men de har ju löstcetektivgåtor förr.

Citat:
Ursprungligen postat av AlanBahia
´´Artisten´´ och ´´Idol-deltagaren´´ säger inte mycket. Det kan vara allt från Darin till någon som sjöng 7 sekunder inför juryn.
Citera
2016-08-24, 15:39
Medlem
Synd att man inte har bilder på samtliga och kan kolla vem som ser mest störd ut. Personligen skulle jag misstänka Bard men det stod ju deltagare?
Citera
2016-08-24, 15:46
Medlem
Atrocituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Såg nu att han medverkade i Idol 2010, längre bak i tiden än vad jag kunde rekognisera.

https://www.youtube.com/watch?v=026QqTQYclQ

Är det våran Chima som varit i farten igen? Han har ju åkt fast för hustrumisshandel en gång innan, nog kan det vara så att han skickat lite dickpicks till småtjejer för omväxlings skull?
Citera
2016-08-24, 15:50
Medlem
japanskbruds avatar
darin är väl lite suspekt . han brukar hänga i filipinerna.
Citera
2016-08-24, 16:22
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Synd att man inte har bilder på samtliga och kan kolla vem som ser mest störd ut. Personligen skulle jag misstänka Bard men det stod ju deltagare?
Bard? Varför skulle han skicka bilder till en flicka?
Bard är väldigt intelligent. Och skum. Fast inte skum på det sättet att han är "usual suspect" här.

Förtydligande: Bard gillar pojkar.
Citera
2016-08-24, 16:30
Medlem
PaulPaljetts avatar
Eftersom det bara står idoldeltagare, så är det inte någon som gjort minsta lilla köpcenterkarriär eller uppträtt i bilhallar efteråt. Då hade det stått artist. Glöm weisse, Jay och dylika.
Citera
2016-08-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Bard? Varför skulle han skicka bilder till en flicka?
Bard är väldigt intelligent. Och skum. Fast inte skum på det sättet att han är "usual suspect" här.

Förtydligande: Bard gillar pojkar.
He he...tänkte inte på det. Sen får man ju läsa det som skrevs med rätt glasögon. Var nog lite mer ironi.
Senast redigerad av gurkelurkan 2016-08-24 kl. 16:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in