2016-08-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
det finns en stor gräsmatta intill Mc Donalds, troligen är det kommunen som äger den, där kan man se ett trettiotal zigenare häcka , de har picknick där och lägger upp taktiken, livliga samtal hörs,

du borde gå dit. Jag har sett att det finns ett par polskreggade bilar som zigenarna kommit i.
Citera
2016-08-23, 19:24
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ablelommahari
du borde gå dit. Jag har sett att det finns ett par polskreggade bilar som zigenarna kommit i.
jag har varit där, de flesta är bulgariska och rumänska zigenare, de kan ha köpt polskregistrerade bilar i Polen för att komma under radarn
Citera
2016-08-23, 19:28
Medlem
rex144s avatar
Citat:
McDonalds på Ystadvägen = McD Seved. Där brukar knarkhandlarna äta efter de jobbat hela dagarna med att sälja knark och skjutit på varandra samtidigt som de går på bidrag. Jag skulle aldrig äta på McD där det jobbar svartingar och muslimer. Du är nog den ende polack som gästar och sponsrar muslimerna. Du borde lära dig laga mat.

jag var där bara en gång och köpte bara kaffe efter noga övervägande, jag skulle aldrig äta i en sån svinstia, tom de värsta kebabställen har renare ,

jag blev chockad då det är en franchisekedja, de var kända för att ha stenhårda regler vad gäller hygien, men kanske har de gett upp
Citera
2016-08-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
jag var där bara en gång och köpte bara kaffe efter noga övervägande, jag skulle aldrig äta i en sån svinstia, tom de värsta kebabställen har renare ,

jag blev chockad då det är en franchisekedja, de var kända för att ha stenhårda regler vad gäller hygien, men kanske har de gett upp

Du är inte i Polen nu och du handlar ju ofta hos muslimerna både kebbabar och McD när du har kolla på vad som händer där. Varför åker du inte bara hem till Polen nu när det är befriat från ryssarna. Där behöver du inte träffa på muslimer ute i det öppna.
Citera
2016-08-23, 19:44
Medlem
OstravaRadvanices avatar
Över 70 bilar har brunnit på bara nio dagar varav de flesta bränder skedde i Malmö.
Citat:
Det var under onsdagsnatten, den nionde natten i rad, som ett dussintals bilar stod i lågor i Sverige och då främst i Malmö. Räddningstjänsten blev kallad till två olika bränder på bara nio minuter efter att larm inkommit både klockan 01:28 och klockan 01:37. "Det var två bränder som befann sig rätt nära varandra, så vi hann släcka bägge i tid", säger Gustaf Sandell, stationerad på larmcentralen i Malmö.

En person som bor i stadsdelen Fosie i Malmö lyckades släcka en brand med en brandsläckare innan elden hann spridas till andra bilar. I Rosengård blev tre andra bilar totalförstörda på grund av anlagda bränder. Ytterligare en bil brann även i Lund strax efter klockan 02:00. Ett okänt antal bilar stod även i brand i Norrköping runt klockan 03:45.

"Det är ett stort antal bilar, runt 20, som mer eller mindre har förstörts", säger Torbjörn Lindqvist kontrollrumschef hos polisen. När polisen anlänt till en av bränderna berättade ett vittne för dem att denne hade sett en grupp personer stå vid en bil bara någon minut innan den stod i lågor.

Sedan 1996 har bilbränder ökat i Sverige med 500%. Att siffrorna har ökat så kraftigt under de senaste 20 åren kan man se som en följd utav den kraftigt ökande främlingsinvassionen då de flesta utav bränderna sker i invandrartäta områden. källa
Citera
2016-08-23, 20:30
Medlem
sajebiss avatar
Ack ack ack, ett sånt elände....

Citat:
TV:n släckt för tusentals arabisktalande

SVT Nyheter Skåne har fått bekräftat via en kund som köpt abonnemang med den aktuella tv-boxen att kanalerna nu är nedsläckta. ATN-boxen, som den heter, är en av de mest använda i arabiskspråkiga hushåll.

Det Malmöbaserade företaget erbjuder omkring 2000 tv-kanaler till främst arabisktalande kunder i Sverige. Företagets tv-box säljs i många butiker i bland annat Malmö.

Enligt åklagaren ska tv-bolag ha anmält företaget för brott mot upphovsrätten. Tre män är anhållna misstänkta för brott mot upphovsrätten.

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/tusentals-drabbas-arabiska-kanaler-stangda
Citera
2016-08-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Ack ack ack, ett sånt elände....

http://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/tusentals-drabbas-arabiska-kanaler-stangda

Finns det några polisprotokoll man kan ta del av så folk vet vilka dessa "svenskar" är och var de bor så man slipper stöta på dem.
Citera
2016-08-23, 21:20
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Finns det några polisprotokoll man kan ta del av så folk vet vilka dessa "svenskar" är och var de bor så man slipper stöta på dem.

Tror inte du kan få ut uppgifter när de bara är anhållna, har inte så där jättekoll. Men det kanske finns folk här på flashback som vet vilket företaget är och då blir det ju sökbart t ex via ratsit.
Citera
2016-08-23, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Tror inte du kan få ut uppgifter när de bara är anhållna, har inte så där jättekoll. Men det kanske finns folk här på flashback som vet vilket företaget är och då blir det ju sökbart t ex via ratsit.

Du har säkert rätt att det skapas ett pappersspår när det går till nästa steg.
Citera
2016-08-24, 00:33
Medlem
jaha, verkar som bilbränderna är igång igen med tanke på att helikoptern är uppe igen. Hade inte Malmöpolisen gått ut med att de hade haffat alla bileldandes muslimer.
Citera
2016-08-24, 01:14
Medlem
Citat:
jaha, verkar som bilbränderna är igång igen med tanke på att helikoptern är uppe igen. Hade inte Malmöpolisen gått ut med att de hade haffat alla bileldandes muslimer.

Hittills i natt har två bilar satts i brand. Den första bilen på Rosengård. Den andra är en hemtjänstbil som brunnit i Oxie. Det är upprörande att inte ens kommunens hemtjänstbilar får vara i fred. http://www.sydsvenskan.se/2016-08-23/tva-bilar-i-brand-vid-midnatt
Citera
2016-08-24, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Möllan63
Hittills i natt har två bilar satts i brand. Den första bilen på Rosengård. Den andra är en hemtjänstbil som brunnit i Oxie. Det är upprörande att inte ens kommunens hemtjänstbilar får vara i fred. http://www.sydsvenskan.se/2016-08-23/tva-bilar-i-brand-vid-midnatt

Fler bilder: http://www.pppress.se/index.php?option=com_content&view=article&id=15439 :PPBRA1-20160824&catid=77&Itemid=435
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in