Citat:
Ursprungligen postat av
ablelommahari
Man ser en 20tal som skräpar ner när man passerar och man undrar hur Malmö stad kan placera en sevärdhet så tidigt men jag antar att det är för att folk ska se vilken trevlig och ren stad man har. Tycker att ludrena och patrasken i Malmö stad borde lägga ut en skylt så att folk som kommer till stan inte missar titta åt vänster när de kommer till stan. Lägg märke till deras bilar och reg.plåtar. De flesta av bilarna är av nyare modell och kommer från andra delar av EU än fina Rumänien så de har redan minst en livlina. De med finare bilar brukar ha lurat till sig bidrag i andra länder och ägnar sig åt prostitution och knark. var det detta som Löfvén menade skulle förbättra landets ekonomi? hur många vallöften har bajspackaren infriat hittills och varför är denna tråden blockerad av Google om nu Malmö är en sådan ren, fin och fantastisk stad? Något att fundera över speciellt om man är ett patrask och luder som jobbar åt offentlig sektor i Malmö eller Malmö stad.
McDonalds värnhem är underbemannat, bara två svarta tjejer efter kl 21.00 , det är skitigt, borden klibbar, men värst är McDonalds på Ystadvägen , där är det smockat med araber och somalier, bara killar som jobbar där, med muslimska skogstroll-skägg..
och skitiga kläder, på golvet ligger pommes i drivor

, när jag såg det så tänkte jag att de vill sabotera för det amerikanska Mc Donalds, var är de beryktade kontroller? där man kan förlora franchise om det är skitigt,
de väntar med städningen tills deras arbetspass är över,