Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-08-23, 23:45
  #13
Medlem
Tr4mss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendetta
Haha så bra☺

En skarp polis den där Tommy 🙄 det kunde ju vara ett IS-terrorbrott lika gärna. Imorgon kommer han med en vild teori att grishuvudet kommer från en levande gris som med största sannolikhet är uppfödd i norra europa.
Citera
2016-08-23, 23:56
  #14
Medlem
Inga bilder eller någon annan bevisning om att grishuvudet har hittats just där, mer än att mediokra aftonbladet och en förmodad polis har kommit med en artikel.

Kan lika väl vara ett huvud från en kulting som har dött på en gård i närheten och att någon räv har ryckt kadavret å käkat i lugn och ro i någon glänta tills flyktingarna kom stormandes och räven pös.

Lite som stor nyheten i Halmstad för ett halvår sedan, när man hittade ett hundhuvud just på hundstranden. Då fans det klyfton som trodde på kaozblattar eller ninjor som snott en hund för att plåga ihjäl den och sedan halshugga den för att hunden är oren.
500m bort från hundstranden ligger hundkyrkogården och där springer det rävar som gräver kadaver, alltså kan det vara likadant här också men att det är ett griskulting huvud som man har hittat men Aftonslasken vill ju vinkla det till hatbrott istället men glömmer såklart att nämna just ett huvud från en kulting.
Citera
2016-08-23, 23:59
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Bara att ta DNA från huvudet och testa lite hos de lokala bönderna.
Eller så lägger vi fokus på riktiga problem istället! Detta är ju helt oskyldigt i mina ögon, ganska roligt tom.
Citera
2016-08-24, 00:00
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferh
Det är nog bara nån snäll men blyg granne som velat bjuda på mat. In med grishuvudet i ugnen bara och servera det som en riktigt smaskig middag till alla på asylboendet, de blir säkert glada av att få testa något exotiskt som de aldrig ätit tidigare.
Jaa! Det är ju det som mångkultur går ut på.Vi ska prova nya maträtter och trivas tillsammans. Känna mer samhörighet.
__________________
Senast redigerad av lyckolandet 2016-08-24 kl. 00:03.
Citera
2016-08-24, 00:10
  #17
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
"– Det är vår uppfattning att syftet med att placera ut det här grishuvudet är att väcka förargelse hos muslimer. Man har i alla fall inte gjort det i något snällt syfte, säger Tommy Nyman."

Det är min uppfattning att syftet med att ha placerat ut det här asylboendet är att väcka förargelse hos ursprungsbefolkningen.

Bra där!

Det grinas över ett litet grishuvud. Att man förstör det svenska samhället i grunden med muslimsk invasion tar man däremot lätt på.

Jag tycker att utplacerande av detta grishuvud var en fredlig och ganska sofistikerad protest.

Fler borde göra liknande handlingar.
Citera
2016-08-24, 00:16
  #18
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Eller så lägger vi fokus på riktiga problem istället! Detta är ju helt oskyldigt i mina ögon, ganska roligt tom.

Egentligen så är det Aftonbladet som uppviglar.
Det de vill se är ett svinit uppror. Där SDare lägger ut skinkskivor, grisfötter och knorrar nära förläggningar, Moskeer, bönerum och skolor.

Något som skulle dra uppmärksamheten från bilbränder och sälja lösnummer...

Redan nu så spånas det säkert på rubriker med ordet Nasse i olika kreativa former.
Typ: Nassarna svinar ner Sverige!
Citera
2016-08-24, 00:24
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Egentligen så är det Aftonbladet som uppviglar.
Det de vill se är ett svinit uppror. Där SDare lägger ut skinkskivor, grisfötter och knorrar nära förläggningar, Moskeer, bönerum och skolor.


Hehe, på välsorterade matbutiker där det finns lite av varje i köttväg. Så tar ja ibland bacon, grisfötter, rökta grisöron till hundar, grishjärtan, fläskfärs osv och lägger detta bland halalköttet.
Mångkultur är ju bra annars kan muslimerna känna sig utstötta om dom inte hittar våra delikatesser i deras kyldiskar.
Och allt detta gör jag av min godhet, ni kan också ta efter och se hur reaktionerna blir av detta tips
__________________
Senast redigerad av Syclone71 2016-08-24 kl. 00:27.
Citera
2016-08-24, 00:34
  #20
Medlem
Givetvis är ett flyktinghem i hjärtat av Bästkusten som en vagel i ögat på den lokala befolkningen och turister, speciellt för de Tjörnsbor som jobbar inom turistnäringen. Turister kommer för att slippa mångkultur, att leva det svenska, skandinaviska camping-livet. Att sedan bemötas av otal svartskallar runt campingområdet gör att man packar ihop dan efter och reser norr över till Orust, m.m.
__________________
Senast redigerad av Kemiske-Allan 2016-08-24 kl. 00:37.
Citera
2016-08-24, 00:43
  #21
Medlem
cirkusregeringuss avatar
Ännu en gång är muslimen ett lättkränkt barn som tar illa upp av allt.

Tycker man kan se det som en provokation, kanske en hierarkisk markering till och med, men inget brott.
Citera
2016-08-24, 02:51
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overklighets
"– Det är vår uppfattning att syftet med att placera ut det här grishuvudet är att väcka förargelse hos muslimer. Man har i alla fall inte gjort det i något snällt syfte, säger Tommy Nyman."

Det är min uppfattning att syftet med att ha placerat ut det här asylboendet är att väcka förargelse hos ursprungsbefolkningen.

Klockrent! Precis så är det ju... Ursprungsbefolkningen håller på att gå i taket av förargelse snart!
Citera
2016-08-24, 08:43
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Bara att ta DNA från huvudet och testa lite hos de lokala bönderna.

Skulle värkligen inte förvåna mig om man hade tid med sådant.
Citera
2016-08-24, 09:07
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Bara att ta DNA från huvudet och testa lite hos de lokala bönderna.

Det lär väl inte bevisa något, grishuvudet kan ju vara inköpt på en affär. Jag brukar köpa mina grishuvuden på City Gross. Billigt och bra, brukar bara kosta runt 50 kronor.


City Gross Grishuvud
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback