2016-08-23, 09:26
Medlem
rex144s avatar
home invasion blir den nya flugan, varför ge sig på en livsmedelsbutik där det finns en massa övervakningskameror, de som är i riskzonen är egna företagare som hanterar kontanter, ofta svarta pengar,
Citera
2016-08-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
home invasion blir den nya flugan, varför ge sig på en livsmedelsbutik där det finns en massa övervakningskameror, de som är i riskzonen är egna företagare som hanterar kontanter, ofta svarta pengar,

Du är inte i Polen nu.

Muslimer ger sig oftast inte på andra muslimer när det finns vita offer för muslimen vet att han kommer att bli spårad och då får hela familjen stryk och någon kommer att mista livet. om det händer då är det antingen zigenare som begår dessa brott eller så har muslimen dead-wish av något slag eller så är han inte från stan och har ingenting att förlora. Polisen får aldrig in rapporter på rån mot butiker som hanterar svarta pengar och där man jobbar svart. Allt sådant sköts på muslimskt manér.
Citera
2016-08-23, 11:59
Medlem
Placeholders avatar
En lustig grej är att vid midhem har man nu satt upp "ingen camping" skyltar på mcdonalds troligvis för att parkeringen hela tiden varit ockuperad av bla romer. Sist jag såg har de även stängt av delar av parkeringen, troligtvis var det väl ingen som brydde sig om skylten. Nu har de flyttat ut på gräsmattan istället.
Citera
2016-08-23, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
En lustig grej är att vid midhem har man nu satt upp "ingen camping" skyltar på mcdonalds troligvis för att parkeringen hela tiden varit ockuperad av bla romer. Sist jag såg har de även stängt av delar av parkeringen, troligtvis var det väl ingen som brydde sig om skylten. Nu har de flyttat ut på gräsmattan istället.

Man ser en 20tal som skräpar ner när man passerar och man undrar hur Malmö stad kan placera en sevärdhet så tidigt men jag antar att det är för att folk ska se vilken trevlig och ren stad man har. Tycker att ludrena och patrasken i Malmö stad borde lägga ut en skylt så att folk som kommer till stan inte missar titta åt vänster när de kommer till stan. Lägg märke till deras bilar och reg.plåtar. De flesta av bilarna är av nyare modell och kommer från andra delar av EU än fina Rumänien så de har redan minst en livlina. De med finare bilar brukar ha lurat till sig bidrag i andra länder och ägnar sig åt prostitution och knark. var det detta som Löfvén menade skulle förbättra landets ekonomi? hur många vallöften har bajspackaren infriat hittills och varför är denna tråden blockerad av Google om nu Malmö är en sådan ren, fin och fantastisk stad? Något att fundera över speciellt om man är ett patrask och luder som jobbar åt offentlig sektor i Malmö eller Malmö stad.
Citera
2016-08-23, 12:12
Medlem
Citat:

Den McD drivs och ägs av muslimer. Det ser du också på att det är kolsvart bakom kassan och i köket så undvik att handla av muslimer. Hade de varit smarta hade de löst problemet men de klarar inte av att ens laga till enkla burgare så hur ska de kunna lösa detta?
Citera
2016-08-23, 12:49
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Nu måste Malmö öppna fler fritidsgårdar för 30-åringar...
Citat:
30-åring gripen för bilbrand
Förstärkt polisinsats har gett resultat. Nu är ytterligare en person gripen för att ha tänt eld på en bil.
http://24malmo.se/2016/08/23/30-aring-gripen-for-bilbrand/
Citera
2016-08-23, 12:50
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
Efter den senaste tidens eskalering av bilbränder i Malmö-området har en satirbild föreställande en godispåse fått stor spridning på internet.

Bilden föreställer den populära Ahlgrens bilar-påsen, men där man gjort vissa förändringar.

“Ahlgrens” har bytts ut mot “Rosengårds” och reklamsloganen “Sveriges mest sålda bil” har bytts ut mot “Sveriges mest brända bil”. Storföretaget Cloetta, som ligger bakom Ahlgrens bilar reagerar nu på satirbilden.
http://24malmo.se/2016/08/23/foretaget-rasar-efter-skamtet-om-malmobranderna/
Citera
2016-08-23, 18:28
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Citat:
2016-08-23 16:24, Skottlossning, Malmö
Skottlossning på Södervärnsgatan.

Polis har skickats till Södervärnsgatan efter att uppringare till ledningscentralen hört ett flertal smällar som man misstänkte var skottlossning. När patrullerna kom fram till platsen kunde man se spår av skottlossning och platsen spärrades av för teknisk undersökning. Ingen person uppges inledningsvis ha kommit till skada i samband med skottlossningen.

Organisation
Polisen Skåne
https://polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Skane/2016-08-23-1624-Skottlossning-Malmo/
Citera
2016-08-23, 19:10
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ablelommahari
Man ser en 20tal som skräpar ner när man passerar och man undrar hur Malmö stad kan placera en sevärdhet så tidigt men jag antar att det är för att folk ska se vilken trevlig och ren stad man har. Tycker att ludrena och patrasken i Malmö stad borde lägga ut en skylt så att folk som kommer till stan inte missar titta åt vänster när de kommer till stan. Lägg märke till deras bilar och reg.plåtar. De flesta av bilarna är av nyare modell och kommer från andra delar av EU än fina Rumänien så de har redan minst en livlina. De med finare bilar brukar ha lurat till sig bidrag i andra länder och ägnar sig åt prostitution och knark. var det detta som Löfvén menade skulle förbättra landets ekonomi? hur många vallöften har bajspackaren infriat hittills och varför är denna tråden blockerad av Google om nu Malmö är en sådan ren, fin och fantastisk stad? Något att fundera över speciellt om man är ett patrask och luder som jobbar åt offentlig sektor i Malmö eller Malmö stad.

McDonalds värnhem är underbemannat, bara två svarta tjejer efter kl 21.00 , det är skitigt, borden klibbar, men värst är McDonalds på Ystadvägen , där är det smockat med araber och somalier, bara killar som jobbar där, med muslimska skogstroll-skägg..
och skitiga kläder, på golvet ligger pommes i drivor , när jag såg det så tänkte jag att de vill sabotera för det amerikanska Mc Donalds, var är de beryktade kontroller? där man kan förlora franchise om det är skitigt,
de väntar med städningen tills deras arbetspass är över,
Citera
2016-08-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T.H.F.C.
https://polisen.se/Stockholms_lan/Aktuellt/Handelser/Skane/2016-08-23-1624-Skottlossning-Malmo/

Seved ligger ju precis runt hörnet. Hade de velat hade de åkt dit men jag antar att det handlar om muslimer och de är ju fredade. Det är ju allmänt känt att knarkhandeln pågår helt öppet i rondellen och i Jesusparken och att muslimerna tar den vägen när de ska hämta mer knark på Seved. Nämnde jag att Seved anses vara ett "utvecklingsområde" och där alla som drar bidrag, är vänsterpatrask och knullat till sig ett jobb på kommunen eller offentlig sektor i Malmö anser det vara ett "fint" område men det är ingen som bor där som har dessa åsikter.
Citera
2016-08-23, 19:16
Medlem
rex144s avatar
Citat:

det finns en stor gräsmatta intill Mc Donalds, troligen är det kommunen som äger den, där kan man se ett trettiotal zigenare häcka , de har picknick där och lägger upp taktiken, livliga samtal hörs,
Citera
2016-08-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
McDonalds värnhem är underbemannat, bara två svarta tjejer efter kl 21.00 , det är skitigt, borden klibbar, men värst är McDonalds på Ystadvägen , där är det smockat med araber och somalier, bara killar som jobbar där, med muslimska skogstroll-skägg..
och skitiga kläder, på golvet ligger pommes i drivor , när jag såg det så tänkte jag att de vill sabotera för det amerikanska Mc Donalds, var är de beryktade kontroller? där man kan förlora franchise om det är skitigt,
de väntar med städningen tills deras arbetspass är över,

McDonalds på Ystadvägen = McD Seved. Där brukar knarkhandlarna äta efter de jobbat hela dagarna med att sälja knark och skjutit på varandra samtidigt som de går på bidrag. Jag skulle aldrig äta på McD där det jobbar svartingar och muslimer. Du är nog den ende polack som gästar och sponsrar muslimerna. Du borde lära dig laga mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in