2016-08-19, 12:50
Medlem
"Hon ska ha sillisar, vara mellan 20-25 år, kandidat till att vinna Miss Universum"
Sedan ska helst "extra" ingå i massagekostnaden. Snacka om att ha krav!!!

Jag är nöjd om jag blir vänligt bemött, och får en bra service. Vilket jag har fått i 99% av mina besök.
En enda gång har jag blivit dåligt bemött, men det ser jag mer till att tjejen hade en dålig dag, vilket vi alla kan ha.
Citera
2016-08-19, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sylvein
Ny i gamet.

Har varit på 5 olika salonger i Malmö, och fått utdelning varje gång.

Problemet är, att nästan alla massörer har varit i 35-50 års åldern..

Visst, dom är mer erfarna, men är intresserad av lite yngre förmågor med sillisar, börjar bli lite tjatigt med hängpattar nu.

Några tips eller förslag? Jobbar dom yngre tidigare på dygnet kanske? Alla mina besök har varit precis innan stängning.

Alla yngre med sillisar jobbar i Sthlm
Citera
2016-08-21, 11:16
Medlem
berra77s avatar
Som de flesta hittar man sina salonger i TMG och ibland via tipsutbyte här på flashback och även genom att titta på salongernas hemsidor.
Ibland finner man extra tydliga indikationer på att det vankas extratjänster.
Vad säger ni om följande beskrivning av en massös:

"xx med erfarenhet från Nana Plaza i Bangkok"

Nu har jag inte själv varit till Nana Plaza men har hört talas om stället, går det överhuvudtaget att få en seriös massage där ?
Citera
2016-08-21, 12:51
Medlem
nej knappast
Citera
2016-08-22, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berra77
Som de flesta hittar man sina salonger i TMG och ibland via tipsutbyte här på flashback och även genom att titta på salongernas hemsidor.
Ibland finner man extra tydliga indikationer på att det vankas extratjänster.
Vad säger ni om följande beskrivning av en massös:

"xx med erfarenhet från Nana Plaza i Bangkok"

Nu har jag inte själv varit till Nana Plaza men har hört talas om stället, går det överhuvudtaget att få en seriös massage där ?

Det är rena bordellen där.
Citera
2016-08-22, 04:40
Medlem
237s avatar
Vad händer om man får ståkuk av en vanlig massage ... tar massösen illa upp eller tar hon det som en komplimang?
Citera
2016-08-22, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Vad händer om man får ståkuk av en vanlig massage ... tar massösen illa upp eller tar hon det som en komplimang?
Ja då är det kört! Hon tar väldigt illa vid sig och du får genast klä på dig och gå därifrån. Troligtvis är du inte välkommen tillbaka😬
Skämt åsido; Snälla du, hon har troligen sett tusentals ståkukar innan din petternicklas! Det ingår i hennes jobb liksom. Om du ligger där på rygg utan handduk efter vändningen med soldaten pekande mot norr, så vore det mkt märkligt om du inte skulle få frågan om du vill ha "massage där oxå". 😉
Citera
2016-08-22, 12:05
Medlem
237s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Ja då är det kört! Hon tar väldigt illa vid sig och du får genast klä på dig och gå därifrån. Troligtvis är du inte välkommen tillbaka😬
Skämt åsido; Snälla du, hon har troligen sett tusentals ståkukar innan din petternicklas! Det ingår i hennes jobb liksom. Om du ligger där på rygg utan handduk efter vändningen med soldaten pekande mot norr, så vore det mkt märkligt om du inte skulle få frågan om du vill ha "massage där oxå". 😉

Jo, men jag menar alltså förutsatt att det är ett ställe där de inte ger happy endings, hur skulle reaktionen bli då?
Citera
2016-08-22, 12:55
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 237
Jo, men jag menar alltså förutsatt att det är ett ställe där de inte ger happy endings, hur skulle reaktionen bli då?
De har fortfarande sett alla sortens kukar som finns. Hon kommer troligtvis inte säga något alls om hon inte har några planer på att sälja in något extra.
Citera
2016-08-22, 14:38
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
De har fortfarande sett alla sortens kukar som finns. Hon kommer troligtvis inte säga något alls om hon inte har några planer på att sälja in något extra.

Hon tar fram ett par gympadojor, håller emot med den ena och slår till så mycket hon orkar med den andra. Sedan reser sig inte "lillolle" på ett par dagar
Citera
2016-08-22, 15:17
Medlem
Finns det något bra ställe i Eskilstuna?
Citera
2016-08-22, 18:08
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hon tar fram ett par gympadojor, håller emot med den ena och slår till så mycket hon orkar med den andra. Sedan reser sig inte "lillolle" på ett par dagar

Hahaha.....stört skön kommentar

Men som sagts tidigare, dom har sett ett gäng kukar. Din är inte den första. Är det en salong som inte ger extra, så kommer hon stoppa om illolle, så att hon slipper ta fram gympadojorna.

Ligger själv alltid naken och helst utan handduk. Men varit med om få en handduk lite snällt övertäckt, om dom blir lite generade över att lillolle tror att han går högvakt. Andra bryr sig inte utan masserar på, och den tredje greppar tag i den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in