Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Nu verkar du inte ha fattat det, men det har alltså på riktigt pågått en strid mellan Manafort och Lewandowski. Lewandowski tvingades tidigare lämna kampanjen pga denna strid! "Min mentala teater", som är bekräftad i typ all media och av huvudpersonerna själva många gånger om. Sen fick Manafort sparken. Antingen pga Rysslandsgrejerna eller för att Trump var missnöjd med honom. Trump lär själv ha sagt att han var missnöjd med honom, vilket är förståeligt.
Ja men, din läsförståelse är ju fullständigt värdelös. Manafort och Lewandowski kan bråka hur mycket de vill, det har lik förbannat aldrig påverkat om Trump blev mer/mindre PK, presidential e.d.
Sen är det tragiskt att se hur starkt intryck du tar av precis all dramatiserande skit som skrivs i MSM.
Citat:
Nej, du skämtade inte när du sa Daddy. Du hade läst dina homofila kosherboys på twitter och på Breitbart så mycket, och kände dig så bekväm att använda deras homojargong, att du bara gjorde det utan att tänka.
Du känner ett djupt intensivt agg emot mig. Det äter upp dig inifrån. Eftersom det är ett emotionellt axiom för dig, redan på förhand, att du tvunget måste säga emot mig, så blir dina inlägg mer och mer krystade i sina krumbukter. Du har hamnat på samma oseriösa larvighetsnivå som Mammacino m.fl. Eftersom du ständigt hamnar i självmotsägelser, så blir det bara känslor kvar. Och du är ständigt sur, även när det går bra för Trump. Mammacino har ju åtminstone ett gott humör.
Citat:
Det roliga är att påståendet att jag inte har någon humor är en projektion från din sida. Skillnaden mellan dig och mig är att du aldrig skämtar, men alltid använder "jag skämtade" som en ursäkt när du gör bort dig. Jag skämtar ganska ofta, men använder det aldrig som en ursäkt.
Fantastiskt. Du är verkligen en kul typ!
Citat:
Jag anser också att det finns en sorts hardcore-fanboy-klubb här. Men inte av personer som vill se Trump maximalt anti-pk, utan av personer som inte direkt vill någonting, som inte har egna åsikter, utan som bara gillar Trump och anser att allt Trump gör är rätt. Merckx är den mest utpräglade i gruppen, men du tillhör gruppen som en mer förfinad variant.
Jag pratade om
loser-klubben av hardcore-fanboys, dvs sådana som vill att Trump ska vara mer som Adolf Hitler. 'Loser-klubb' eftersom Hitler, till skillnad från Trump, var en stor fet jävla loser, eftersom han misslyckade mer bombastiskt än någon annan i världshistorien. Tillhör man loser-klubben så förstår man inte skillnaden mellan att vinna och att förlora, men förstår inte hur det går till, man är bara monomaniskt hardcore.