Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Skulle inte bli förvånad om det blir bakfylletorsk ala DIF idag, det skall bli skoj att se Scott igen dock, tror han kan bli grym tillgång.
Om vi vinner så kan ju ni Bajare trösta er med att ert löparjippo var lyckat igår trots kassa omständigheter, vi var ganska många som sprang, personligen blev det nytt personligt bästa på milen, är snart sub 40, känns gött.
Måste säga att den tveksamhet jag kände inför värvningen av Scott är som bortblåst. En mycket nyttig och bra spelare som kommit in utomordentligt bra i laget. Han ser inte bara ut att vara en likvärdig spelare med Haitam, han ser ut att kunna bli en förstärkning jämfört med honom.
Bakfylletorsk blev det, är inte ett dugg förvånad. Dock började man bra och man hade nog behövt få utdelning på det man skapade först 3-4 min av matchen. Ju längre den gick desto mindre intresserade verkade Blåvitt vara att satsa offensivt. 2-0 till bajen blev till slut ett rättvist resultat. Det var nog guldchansen i Allsvenskan som försvann idag, nu får man bara hoppas att AIK inte tar poäng idag så man har möjlighet att nå en tredjeplats och kan säkra Europaspel även nästa år.
Fö tycker jag man borde sparat fler av förstaelvans spelare idag inför torsdagens möjligen helt livsavgörande match...