2011-04-28, 20:10
Medlem
Kalicis avatar
Jag tycker att det ska vara au naturel. Hårlöst ger mig prepubertalt alternativt klent och sjukligt (ex kemoterapi, malnutrition etc) intryck och instinktivt så är det inget som lockar till amorösa stunder, tvärt om.
Citera
2011-04-28, 20:32
Medlem
Mikk0s avatar
Jag tycker det är fint och manligt med hår. Men ska jag suga av honom så gillar jag att inte få könshår i munnen.

Och sen är det okej med hår på andra platser med så länge han inte ser ut som en björn.
Men måste säga att jag inte direkt tänder på hår som sitter på ryggen/rumpan ;o

Ansiktet får gärna vara rakat med. Men tycker det är lite mysigt när killen är lite orakad, mysigt att smeka hans ansikte då...

Ja, som ni märker bryr jag mig inte så mycket. Både rakat och orakat har sin egna charm.
Citera
2011-04-28, 23:01
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Högst normal längd på armarna. Inte nåt fett att tala om. Men om man har lite muskler i axlarna och ryggen så har man inte nån vidare möjlighet att komma åt på ryggen.

Nästa gång du träffar en man (som inte ägnar 24/7 åt datorspel eller skrivbordsarbete) så fråga honom om det skulle funka fint att raka ryggen om det skulle behövas. Han kommer nog visa ganska övertygande att det helt enkelt inte funkar att komma åt överallt.
det går med lite träning. det handlar inte om något större mirakel, bara några senor och muskler som behöver töjas ut lite. med daglig övning är det fixat på några veckor.

on topic: så orakat som möjligt, tack. i synnerhet runt könsdelarna och röven, där rakning hos de flesta brukar resultera i inflammerade hårsäckar, och det övergår min fattningsförmåga hur någon kan attraheras av bölder.
Citera
2011-04-28, 23:09
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kissflickan
det går med lite träning. det handlar inte om något större mirakel, bara några senor och muskler som behöver töjas ut lite. med daglig övning är det fixat på några veckor.

Det handlar inte om att nån muskel eller sena är för kort. Utan om att det är muskler i vägen som gör att armen inte kan röra sig på det sättet. Stretching löser inte det "problemet".
Citera
2016-08-21, 20:45
Medlem
Könshår på killar?

Hej ,

Tycker ni att könshår på killar är sexig?
trimmad eller rakad eller lagom lång är sexig tycker ni?
kan vi svara både killar och tjejer?
mvh
Citera
2016-08-21, 21:10
Medlem
Nej, verkligen inte. Rakat överallt där nere ska det vara. Om han nu inte har väldigt hårigt bröst som inte tas bort, då ser det jävligt konstigt ut om det är helt kalt mellan benen. Men aldrig någon buske
Rövskägget borde ni fan raka i vilket fall som helst.
Citera
2016-08-21, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nej, verkligen inte. Rakat överallt där nere ska det vara. Om han nu inte har väldigt hårigt bröst som inte tas bort, då ser det jävligt konstigt ut om det är helt kalt mellan benen. Men aldrig någon buske
Rövskägget borde ni fan raka i vilket fall som helst.

tycker du om att slicka anus eller varför ska man raka röven?
Citera
2016-08-21, 23:22
Medlem
666karuzzels avatar
Bra poäng...
Citera
2016-08-22, 02:07
Medlem
Det får vara hårigt eller trimmat, men helrakat går helt bort, så fult.
Citera
2016-08-22, 03:03
Medlem
smattrarns avatar
Anledningar till att raka rövskägget:
Det går snabbare att skita
Det går snabbare att torka sig efter skiten
Man behöver inte oroa sig för kånkelbär
Vänder man sig om i duschen behöver man inte oroa sig för vad bruden ska tycka om den överväxta granskogen.
Citera
2016-08-22, 14:00
Avslutad
Helrakat alla dagar i veckan.
Citera
2016-08-22, 14:08
Medlem
fizzles avatar
Är det inte rätt pinsamt med kvinnor över 20-25 som föredrar helrakat på män?

Som med allt annat, sköt det så det ser okay ut. Ingen svår diskussion direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in