2016-08-21, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smockad
Verkligen.

Jag skrev vad jag trodde i slutet, men jag tog upp alternativa utgångar till vad jag också trodde skulle kunna hända.
Rätta mig om jag hade fel, men cirklade inte McGregor och jagade poäng, och var det inte det han vann på?
Och torskade han inte nästan när han tappade andan ett tag och Nate steppade upp?

Det där med att välja vad man vill ta in av en lång text verkar vara standarden på flashback.
2016-08-21, 11:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fognir
Helt klart va det ja, vilka ronder vann Conor enligt dig? Jag hade Diaz på 3,4 och 5.

Hur som helst var det ingen klar vinst för Conor
Hade Conor på 1,2 och 4. Precis som alla domarna för övrigt.
2016-08-21, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Jag skrev vad jag trodde i slutet, men jag tog upp alternativa utgångar till vad jag också trodde skulle kunna hända.
Rätta mig om jag hade fel, men cirklade inte McGregor och jagade poäng, och var det inte det han vann på?
Och torskade han inte nästan när han tappade andan ett tag och Nate steppade upp?

Det där med att välja vad man vill ta in av en lång text verkar vara standarden på flashback.

vad är det för larv.

safa med 'alternativa utgångar'

man väljer och sen står man för det punkt slut.

vad tror du om fighten?

"jo alltså tror conor vinner såvida inte det eller det händer för då kan diaz vinna, eller iofs, det kan ju bli oavgjort också, vi kan åtminstone inte helt och hållet utesluta det..."

trams.
2016-08-21, 11:24
Medlem
Fognirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benefit
Hade Conor på 1,2 och 4. Precis som alla domarna för övrigt.

4an var ju verkligen inte klar, han hade lite mer energi än i rond 3 och 5 och fick gjort lite mer. Men tyckte inte han gjorde tillräckligt för att bita 4an. Ska se om den sen, missade 1 och 2.
2016-08-21, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
vad är det för larv.

safa med 'alternativa utgångar'

man väljer och sen står man för det punkt slut.

vad tror du om fighten?

"jo alltså tror conor vinner såvida inte det eller det händer för då kan diaz vinna, eller iofs, det kan ju bli oavgjort också, vi kan åtminstone inte helt och hållet utesluta det..."

trams.

Det var en objektiv analys ni ville ha, och det fick ni.
Jag står fast vid att jag trodde på Nate, men samtidigt så kan vad som helst hända beroende på var fighten utspelas.

Det är inte trams, det är en analys.
2016-08-21, 11:32
Bannlyst
"vad som helst kan hända"

"bollen är rund"

"sverige kan ju ta guld i os i fotboll men dom kan ju också ta silver"
2016-08-21, 11:38
Medlem
Citat:
"vad som helst kan hända"

"bollen är rund"

"sverige kan ju ta guld i os i fotboll men dom kan ju också ta silver"

Du menar att det inte är så i sport? Var det inte nyss en skräll i damfotbollen mellan Sverige-Brasilien?
Hade inte vad som helst kunnat hända så hade ju sport inte direkt haft något syfte.
2016-08-21, 11:41
Bannlyst
Citat:
Du menar att det inte är så i sport? Var det inte nyss en skräll i damfotbollen mellan Sverige-Brasilien?
Hade inte vad som helst kunnat hända så hade ju sport inte direkt haft något syfte.

men hur kul är det att ha ett samtal med nån som svarar "jo allt kan hända" "kanske, kanske inte" "å ena sidan, å andra sidan"

det är ju den typen av respons man förväntar sig få av en gaggig gubbe som sitter i sin gungstol på verandan.
2016-08-21, 11:44
Medlem
Citat:
men hur kul är det att ha ett samtal med nån som svarar "jo allt kan hända" "kanske, kanske inte" "å ena sidan, å andra sidan"

det är ju den typen av respons man förväntar sig få av en gaggig gubbe som sitter i sin gungstol på verandan.

Jag har ju skrivit, och du har ju till och med citerat det i andra tråden, att jag trodde att Nate skulle vinna.

Men jag skrev också vad som skulle vara Conors vinnande strategi, och det visade sig att han spelade precis som jag trodde. Right?

Fortfarande; Jag hade fel gällande resultatet.
2016-08-21, 11:57
Bannlyst
Citat:
Jag har ju skrivit, och du har ju till och med citerat det i andra tråden, att jag trodde att Nate skulle vinna.

Men jag skrev också vad som skulle vara Conors vinnande strategi, och det visade sig att han spelade precis som jag trodde. Right?

Fortfarande; Jag hade fel gällande resultatet.

så lätt kommer du inte undan. nä skojar bara.
2016-08-21, 12:17
Avslutad
Den här jävla luffarsporten är ju uppenbarligen uppgjord fan värre än wwe.

Mcgregor vann för att kunna få en hypad tredje match och pengar i fickan på de feta gamla vita gubbar som tar majoirtwten av ppvcashen.

Bojkottar ufc efter det här fy fan vilket trams
2016-08-21, 12:20
Bannlyst
jag är inte så pigg på att se en tredje fight. hur känner ni andra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in