2016-08-21, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeiMo
Måste dock säga att efter allt så kan jag inte låta bli att tycka lite synd om Nate att han inte fick ha med sin bror i arenan när dom står varandra så nära. Vet att fighters brukar calla sitt team efter matchen och så, men damn dom håller verkligen ihop och man hör hur mycket dom betyder för varandra i slutet på intervjun med Diaz efter förlusten man ser och hör hur han verkligen ser upp till Nick och hur mycket han betyder för honom, precis som det ska vara broderligt. Familjen betyder allt, respekt.

Kanske får lite hate med denna kommentaren men det tar jag.
Han hade ju iallafall Richard Perez, boxningstränaren med sig i ringhörnan. Har man en gammal gråhårig mexikansk boxartränare i ringhörnan som står och vrålar så behöve du inte nojja så mycket.
2016-08-21, 07:41
Medlem
DeiMos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TODCDFWB
"Gambling-maffian styr Las Vegas"

"Matchen var uppgjord"

"Dana och Conor är bästa vänner"

"Flygplansbränsle kan inte smälta stål"

Detta lär eka ett tag nu runtom
2016-08-21, 08:04
Medlem
Här har ni scorecarden: https://pbs.twimg.com/media/CqW2tUQWgAEsMF1.jpg
2016-08-21, 08:22
Medlem
Fognirs avatar
Föga förvånande att dem ger vinsten till Conor , det var upp till bevis för Conor och han levererade ej. Diaz vs McGregor III Bader Blood, fuck yeah America!
2016-08-21, 09:13
Medlem
posterboy mcgregor måste ju vinna, måste ju sälja spel!
2016-08-21, 09:58
Medlem
Smockads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
(FB) UFC 202 (20 aug) (Diaz vs Conor)

Tycker att jag förutspådde alternativa utgångar rätt bra.
Verkligen.
Citat:
Tror att Nate vinne på submission i rond 3 efter ett riktigt krig.
2016-08-21, 10:35
Medlem
Jämn match. Ingen var egentligen värdig vinnare efter dom 5 ronderna.
2016-08-21, 10:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MolesterStallone
UFC jävla bluff företag dom har inte råd att förlora deras penga gosse så McGregor fick matchen.
Jävla skandal, conor måste vara bra på att suga dana whites kuk

Citat:
Ursprungligen postat av Fognir
Föga förvånande att dem ger vinsten till Conor , det var upp till bevis för Conor och han levererade ej. Diaz vs McGregor III Bader Blood, fuck yeah America!

Citat:
Ursprungligen postat av sentience
Så fort man ser någon jogga ifrån en Diaz så vet man att dom kommer köra sin jävla fultaktik igen och domarna kommer ge vinsten till långdistansspringarn. Samma jävla visa varje gång.

Diaz har ju en jävla stålhake så även om vissa av hans slag tog så var det ju knappast som han blev groggy. Var det dom slagen och att han drattade på ändan ett par gånger som gjorde att han vann eller? Jag äter upp min jävla hatt om Conor hade mer träffprocent och slag än Diaz.

Men "majority decision"? Hahahaha, vilket skämt! Själv tyckte jag nästan synd om McGregor ett par gånger i matchen när man såg han bli rockad och man nästan såg hans karriär sakta sina ut.
Conor vann helt klart 3 ronder. Diaz vann 2. Det är ju det man går på, vad grinar ni över?
Och domarna är statligt anställda. De jobbar inte ens åt UFC...
Senast redigerad av Benefit 2016-08-21 kl. 10:51.
2016-08-21, 10:52
Medlem
nu måste man stå ut med McGregor homoerotiken och lyssna på hans fans gurgla sperma.
2016-08-21, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benefit
Conor vann helt klart 3 ronder. Diaz vann 2. Det är ju det man går på, vad grinar ni över?
Kan bara hålla med, har precis sett matchen och ger Rond 1, 2 & 4 till Conor
hade inte Nate lyckats med en take-down i slutet av rond 5 så hade jag nog gett den Conor med.

I övrigt tycker jag matchen var mycket underhållande och rätt jämn men kan samtidigt konstatera att det som räddar Nate från att bli knockad är hans stryktålighet.

Nate får för mycket stryk mot huvudet match efter match och detta är inte hållbart i längden, Nats tal har väl aldrig varit speciellt bra men tycker han sluddrar allt mer efter varje match.
2016-08-21, 10:58
Medlem
Fognirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benefit

Helt klart va det ja, vilka ronder vann Conor enligt dig? Jag hade Diaz på 3,4 och 5.

Hur som helst var det ingen klar vinst för Conor
2016-08-21, 11:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spanaren007
Kan bara hålla med, har precis sett matchen och ger Rond 1, 2 & 4 till Conor
hade inte Nate lyckats med en take-down i slutet av rond 5 så hade jag nog gett den Conor med.

I övrigt tycker jag matchen var mycket underhållande och rätt jämn men kan samtidigt konstatera att det som räddar Nate från att bli knockad är hans stryktålighet.

Nate får för mycket stryk mot huvudet match efter match och detta är inte hållbart i längden, Nats tal har väl aldrig varit speciellt bra men tycker han sluddrar allt mer efter varje match.
Helt otroligt att han inte blir knockad. Men vi föds med olika kvalitéter. Han har ju hittat rätt sport för att utnyttja sin stryktålighet i alla fall. Samtidigt så brukar såna fighters ha en bra haka tills de inte har det längre, och då får de helt plötsligt glaskäke istället. Han kan inte ha många såna fighter kvar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in