2016-08-20, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Vet inget om thailändska kvinnor, sikta lite högre....

Det finns gott om extremt vackra, feminina och intelligenta kvinnor i Östeuropa, Latinamerika och Sydeuropa. De är inte alla bara ute efter dina pengar.....

Det har de sagt antar jag.
Citera
2016-08-20, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
ääh svenska kvinnor har alltid varit värdelösa. nej prevendivmedel är inte bra för kvinnor det gör så kvinnorna kan knulla utan att få barn det är inte sunt

Nej de är inte värdelösa och inte du heller.

Har du iden att du är värdefull så är du värdefull.

Betrakta din omgivning som värdefull speciellt de som är viktiga för dig !

Så blir vi alla lyckliga
Citera
2016-08-20, 01:19
Medlem
Citat:
ääh svenska kvinnor har alltid varit värdelösa. nej prevendivmedel är inte bra för kvinnor det gör så kvinnorna kan knulla utan att få barn det är inte sunt

Kvinnor som grupp har alltid varit värdelösa och inte lyckats få något gjort.
Citera
2016-08-20, 01:21
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det har de sagt antar jag.

Jag har inga pengar att ge, jag knullar bara runt.

I latinamerika så är blonda män på 1.85-1.90 typ gudar som nästan bara existerar i deras telenovelas....
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Är inte Thailändska kvinnor lika dana egentligen? De är ute efter status och pengar, precis som våra kvinnor här hemma är i grund och botten.

Skillnaden är att du har så mycket mer status och pengar än dom (du är vit, har ett jobb och mer pengar än deras farsor och thailändska pojkvänner). Därför blir du intressant. Även ur migrationssympunkt. De vill ju anhöriginvandra till sverige och ta med sig sin familj hit.
Min 20-åriga thailändska granne var ihop med en afghan. Dessutom verkar hon inte vilja vara i Sverige. Hennes familj köpte en biljett till henne fast hon ville inte hit. Hon bodde i Bangkok. Jag misstänker dock att hon ljuger eftersom jag var frågvis och hon kanske antog att jag var ute efter henne eller något. Jag ville bara prata för hon råkade vara ute och röka på sin balkong samtidigt som jag var ute på min. Sedan dess sitter hon vid dörren så jag inte ser henne. Hon är nog skeptisk till svenska män. Att hon hellre tar en afghan av alla män lol "Alla är inte såna sa hon" efter jag frågade varför man tog en man med taskig kvinnosyn. Medberoende?

Vart hittar man en vettig thailändska?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Så blir vi alla lyckliga

Nämn något av betydelse som kvinnor har gett upphov till?
Citera
2016-08-20, 01:23
Medlem
Citat:
Kvinnor som grupp har alltid varit värdelösa och inte lyckats få något gjort.

Nej de har varit jätteviktiga även fast det har funnits individer som gjort sämre ifrån sig.

Och faktiskt är det så att man blir en mycket bättre människa om man anser att man själv är värdefull och andra också.
Citera
2016-08-20, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Min 20-åriga thailändska granne var ihop med en afghan. Dessutom verkar hon inte vilja vara i Sverige. Hennes familj köpte en biljett till henne fast hon ville inte hit. Hon bodde i Bangkok. Jag misstänker dock att hon ljuger eftersom jag var frågvis och hon kanske antog att jag var ute efter henne eller något. Jag ville bara prata för hon råkade vara ute och röka på sin balkong samtidigt som jag var ute på min. Sedan dess sitter hon vid dörren så jag inte ser henne. Hon är nog skeptisk till svenska män. Att hon hellre tar en afghan av alla män lol "Alla är inte såna sa hon" efter jag frågade varför man tog en man med taskig kvinnosyn. Medberoende?

MENA-män flyr sina matriarkala hemländer också. Jag tror inte det finns några vettiga kvinnor här i världen.

Gräset är nog inte grönare på andra sidan.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2016-08-20 kl. 01:28.
Citera
2016-08-20, 01:27
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper

Så blir vi alla lyckliga
jo jag gjorde fel och nu är man arg på mig för att jag valde fel fast jag inte visste det skulle hända. men det är mitt fel.
Citera
2016-08-20, 01:33
Medlem
Citat:
Nämn något av betydelse som kvinnor har gett upphov till?

Bara genom att finnas är de värdefulla : jag tror att de har utvecklat människan känslomässigt och hittat på saker så att vi ska klara oss bättre.
Citera
2016-08-20, 01:36
Medlem
Citat:
jo jag gjorde fel och nu är man arg på mig för att jag valde fel fast jag inte visste det skulle hända. men det är mitt fel.

Ja det kan man säga att det är men du bestämmer själv vad som är ditt fel.
Citera
2016-08-20, 01:47
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough

Hon kanske var muslim själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in