Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-19, 01:43
Medlem
Älskar när publiken skriker "Build the wall" och Trump väntar en stund för att sedan säga "We're gonna build it" och alla jublar.
2016-08-19, 01:47
Medlem
Jävlar vilket tal återigen! Trump kommer att ta detta valet! Hur fan kan någon rösta på Hillary istället?

TRUMP kommer att vinna!!
2016-08-19, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pent-house
Filmat utan mötet som Trump ska hålla ikväll. https://www.youtube.com/watch?v=5jQ_Ph2YA90
Mötet kan ses här. https://www.youtube.com/watch?v=JE3TYNAR7w0 Just nu är det någon afro-amerikan som står och talar högt.
Det står teleprompters på scenen.

01:28 Rudy Guiliani går på scen. Clinton skulle åtalas, för de 30,000 e-post meddelanden som försvann, säger han.

01:33 Trump går på scenen.

kul länk du delgav oss, Putin inklippt som sitter o applåderar...
2016-08-19, 01:50
Bannlyst
Mycket bra tal av Trump! Han sa till & med att han ångrar vissa saker han har sagt i "debattens hetta", han visar lite ödmjukhet Hans budskap är mer fokuserat nu, han flummar inte ut så mycket. Jag gillar teleprompter Trump. Det är precis såhär han ska vara nu och framgent! SJUUUKT BRA!!
2016-08-19, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Mycket bra tal av Trump! Han sa till & med att han ångrar vissa saker han har sagt i "debattens hetta", han visar lite ödmjukhet Hans budskap är mer fokuserat nu, han flummar inte ut så mycket. Jag gillar teleprompter Trump. Det är precis såhär han ska vara nu och framgent! SJUUUKT BRA!!

Fruktansvärt bra tal! Jävlar vad Trump har steppat upp nu när det väl gäller, med teleprompter är Trump riktigt bra talare!

Hur fan kan folk hellre rösta på Hillary? Hade folk bara vetat vad hon gjort och ljugit om så skulle dom aldrig rösta på henne.
2016-08-19, 02:07
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
Man tar åt sig den information man vill, det är ett av människans grundfundament. Med det sagt så slinker en del annat med naturligtvis, dum vore man annars. Polls är färskvara, ogillar dom egentligen då det spottas ut ideligen, men får erkänna att viss tillfredställelse givs när pollen överensstämmer med ens eget tyckande.

..varför skall han visa sin deklaration? är det bara för att PK individer gjort så och att "alla" andra gör så..... Trump är inte som alla andra, det är hans styrka!
Donald har utnyttjat och använt motståndares deklarationer som de valt att publicera. Visst man kan se det som ähh vill de vill visa det så... och så kan man se det som att Donald: #WhatIsHeHiding
2016-08-19, 02:18
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frusciantelo
Vilka delar tycker du var bra att han ångrar?

Vilka delar tycker du han skulle sagt mer om?

Vilka delar sa han som du önskade han inte nämnt?

Vilka delar av hans nya förslag tyckte du var bra??

Att Donald KAN läsa från en telepromter och begränsa "Orginal Donald" känns inte som en bra recension av ett tal.
Nästa gång ge lite mer fakta om talet typ: innehåll, vad som ska ske, hur världen kommer gå under.
2016-08-19, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Vilka delar tycker du var bra att han ångrar?

Vilka delar tycker du han skulle sagt mer om?

Vilka delar sa han som du önskade han inte nämnt?

Vilka delar av hans nya förslag tyckte du var bra??

Att Donald KAN läsa från en telepromter och begränsa "Orginal Donald" känns inte som en bra recension av ett tal.
Nästa gång ge lite mer fakta om talet typ: innehåll, vad som ska ske, hur världen kommer gå under.

Det är taktiskt bra att han visar en ödmjuk sida, personligen tycker jag inte han bör ångra nått.

Du får väl se talet själv, jag tänker inte ge dig en full recension.
2016-08-19, 02:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CalleDussin
kul länk du delgav oss, Putin inklippt som sitter o applåderar...
Jag byte, det gick inte att se på den länken. Han som drev Youtubesidan klistrade in en massa hela tiden.
2016-08-19, 02:39
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Har du nått exempel på hans fördomsfulla syn på världen? Jag googlade lite halvdant, men hittade inget anmärkningsvärt.

https://www.youtube.com/watch?v=EFHwkLCL2cU
2016-08-19, 02:40
Medlem
Citat:
Jag byte, det gick inte att se på den länken. Han som drev Youtubesidan klistrade in en massa hela tiden.

Jag bytte oxå, nu ser man tydligt hans framtoning på de bortglömda grupperna, speciellt afroamerikanerna, stor del av talet vände han sig mot oförmågan att radikalt förbattra deras situation, Jag tror det kan bli bra effekt, inte bara hos vissa svarta utan vita som tvekar och drabbas av den sociala oron som hela tiden finns där.

Oavsett motiv så har han rätt där, Hillary o Co tar deras röster för givet, hon måste bemöte med riktiga argument inte bara vifta bort Trums nya rösttaktik utan med statistik kunna påvisa förbättringar (vilket hon inte kan) i arbetslöshetens, uppgivenhetens, knarkarnas och våldets kärnområden.
2016-08-19, 02:40
Medlem
TKD_1337s avatar
Hur kan ni tycka det är ett bra tal? Trump läser något andra skrivit åt honom och sluddrar när han använder teleprompters. I debatterna kommer detta inte gå och han kommer bli uppäten av Hillary Clinton.

En framtvingad och liten ursäkt till de han sårat är tyvärr inte tillräckligt nu. Det går inte att vinna över fler väljare. Trump har nått sitt tak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in