Citat:
Ursprungligen postat av
heis
Missa inte denna heller(bättre utan tjejerna som avbryter honom stup i kvart med dum skit), så är det många viktiga saker som Trump slår huvudet på spiken. T.o.m BEN säger att det är 10/10, men
frågan är hur kontinuerligt det kommer vara.
https://www.youtube.com/watch?v=Iq31URTDRpk
Japp, nu får vi se.
Måndag, tisdag, onsdag har vi sett kanske hans bästa insatser någonsin: ISIS-talet, Law & Order-talet, och Townhall-mötet i Milwaukee. Han har här lyft sig till den nivå som jag efterfrågat. Men inget av detta var i rally-formatet.
Nu har han tre rallys på raken: torsdag, fredag och lördag. Frågan är om vi kommer att se honom regrediera till gamla ovanor, eller om vi får se honom ta med sig mer av den nya framgångsrika tonen, trots att han talar fritt.
Men ärligt talat skulle jag inte bli besviken om han kör teleprompter hela vägen fr.o.m. nu. När han gör det på stora rallys, som i tisdags, så gör han det mycket bra, och med rätt energi, och med utmärkta fria instick. Hans helt fria babbel börjar bli tröttsamt att lyssna på. Det är intressantare att höra väl disponerade tal, där han beskriver sin policy mer på djupet. Senast hjälpte Giuliani honom med talet; han har många som kan bidra. [Kom ihåg mina honnörsord: disciplin & samarbete.]
PS. Nu stänger jag av Ben Shapiro. Orkar inte lyssna på hans babbel.