Citat:
Ursprungligen postat av
Moderatorernasuger
Snabbt jobbat av polisen att hitta den röda Xantian så snabbt, och det av samma polis som observerade bilen när den lämnade vår krog och bar efter skottet, om man var konspiratoriskt lagd så...
Polisen följde väl helt enkelt efter den?

Sen väntade dom tills dom kom för att hämta väskan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moderatorernasuger
Nej man kan inte dra 100% slutsatser, det har jag inte sagt heller, det jag har sagt att det finns mycket omständigheter som tyder på det om du ser till helheten och inte bara stirra på blackberry konversationen.
Har du övht taget läst fupen och förhören med dom misstänkta?
Har du läst alla beslagsprotokoll från dom misstänkta?(inte lotsgatan)
Polisen har uppfattningen att E:et kom samtidigt, det är tydligt om man tittar på frågorna som ställs och vid nått/några tillfällen säger dom det rakt ut.
Nej, inte exakt alla förhör. Kan mycket väl vara så att det står något om det där. Men jag hävdar ändå att man utifrån konversationen inte kan säga att det är samma kontakt som står för alla drogsorter. För det brukar ju vara så att olika aktörer är specificerade på olika typer av droger liksom.
Men du menar allatså att det står någonstanns i pdf:en var E:na kom från?
Sen kom ju inte alla droger samtidigt, det har man byggt upp. Han är ju skyldig kontakten någon halv mille, men det fanns droger för 7.7 eller vad det var i lägenheten.