Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Är det så? Jag misstänker att JM är mor till en flicka och en pojke med en far och två pojkar med en annan. Men jag kan absolut ha fel. Det är rörigt med barnen men nog bäst att låta det vara. Inte relevant för tråden och synd om dem.
Jag är ganska övertygad att Johanna har två döttrar och minst en son tillsammans med samma far. Dessa tre har samma efternamn, dock inte Möller, och döttrarna har ytterligare två förnamn förutom tilltalsnamnet. Det ena är detsamma som ett utav deras mormor också bär och det andra delar de tillsammans.
Sonen ligger i ålder mellan dessa systrar och har även han, förutom samma efternamn, tre förnamn. Ett är naturligtvis tilltalsnamnet och de båda andra kan härröras till dennes far- och morfars namn. Detta namn bärs även av fadern till dessa döttrar och son.
Utöver detta så har jag anledning att tro att det finns ytterligare en son i denna kull med samma far. Denne ska i så fall ha samma efternamn som de övriga och ett tilltalsnamn som är detsamma som delas med sina bröder, pappa och farfar.
Ta dessa uppgifter med en nypa salt men jag tror inte att jag är så värst långt ifrån sanningen. Skulle vara bra om någon kan styrka eller förneka.