Citat:
Ursprungligen postat av
Orientexpressen
Tack. Jag tvekade till att återkomma till tråden, men jag antar att jag inte kunde hålla mig härifrån.
Nja, man kan väl säga som så att verkligheten har hunnit ikapp, både MGM och media. Förut var det mycket hush hush och lockbeten via media, men nu verkar det mesta ha kommit ut.
Dock kan jag säga som så, att vad jag har fått tagit del av så knyts båda MGM till brottsplatsen på olika sätt och olika källor säger att det finns även tunga bevis för att kunna öppna utredningen om MGM´s bortgångna sambo.
Jag har även fått höra diverse uttalanden från utredningen som är väldigt störande, men det håller jag för mig själv så länge.
Intressant information du tillför tråden. Har familjelojaliteter brakat samman?
Hur är relationen systrarna emellan?
Det är ju mycket märkvärdigt att som U starta en firma som blir en så stor framgång på så kort tid. G var en pappa som trodde på sin dotter, och satsade så mycket av sig själv och pengar. Det indikerar på en mycket bra relation.
U verkar lika lyckad som J är misslyckad. Det måste finnas många ohanterbara känslor här som påverkat allas relationer. Avundsjuka och hat ligger nära till hands.