2023-11-01, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daz4me
Ingen som har kontaktuppgifter till dem som kör TMG som kan tipsa dem om hur man fixar?

På sidan under ”Kontakta oss”.

https://www.thaimassageguiden.se/kontakta-oss
Citera
2023-11-01, 14:03
Medlem
Bra då är det bara frågan att om nån som man vet HUR man fixar det skicka in det till nedan ställe.

Citat:
Ursprungligen postat av gubbfangbg
På sidan under ”Kontakta oss”.

https://www.thaimassageguiden.se/kontakta-oss
Citera
2023-11-03, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av short-and-slack
Under mitt senaste besök på en salong funderade jag på vilka saker som skulle få mig att inte komma tillbaka eller ens gå in på ett ställe.

Några av mina saker som får mig att inte gå tillbaka nedan. Vad får er att vända i dörren eller inte komma tillbaka?

Bristen på värme
insåg jag att det helt förstör det för mig. Inte helt lätt att få koll på innan man ligger där.

För mycket ”doft”
där alla kläder luktar thaimassage efter man varit där gör att jag inte går in eller kommer tillbaka.

Dålig massage
är kanske det enklaste men det kan iaf för mig till viss del bäras upp av att de är trevliga på andra sätt.

Bemötandet
det första sekunderna efter de öppnat dörren är viktiga för att få en bra känsla. Osäker på vad det är konkret som får mig att inte gå in dock.

Får nog hålla med dig, kyla är helt dödande för att få en bra upplevelse, och känner man inte rätta bemötandet eller bra massage så vill man bara därifrån så fort som möjligt.
Citera
2023-11-03, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Ja de poliserna lär känna sig lite pinsamma och ha en del problem med sitt moraliska samvete.
Man kan undra om de pratar om sina besök i smyg sinsemellan, måste ju bli jobbigt att neka köp så många gånger dessutom, även om de är två eller om det var tre som gjorde besök på en salong i Solna de gjorde provbesök uppemot 60 gånger innan de tydligen blev helt säkra på att det såldes sex där..
Hade gissat att tjejerna skulle sluta erbjuda extra när samma man har vart på massage flera gånger och nekat erbjudandet varenda gång.
Känns som att det borde vara svårare för polisen att vara helt säkra om de slutar bli erbjudna.
Citera
2023-11-04, 03:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Hade gissat att tjejerna skulle sluta erbjuda extra när samma man har vart på massage flera gånger och nekat erbjudandet varenda gång.
Känns som att det borde vara svårare för polisen att vara helt säkra om de slutar bli erbjudna.
Ja det är sant såklart, men det beror också på hur många tjejer som jobbar där och hur omsättningen är på dem.
Citera
2023-11-04, 13:05
Medlem
s-täljes avatar
kunde int låt bli skriva dom som torska är dom som bet med swish Fan chash is king!!
Citera
2023-11-04, 14:16
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
kunde int låt bli skriva dom som torska är dom som bet med swish Fan chash is king!!

Helt riktigt.
Cash is king. Och dropin är king. Inga elektroniska spår som binder en till salongen. Simon ska jobba för lönen.
Citera
2023-11-04, 14:40
Medlem
Hittar inte hur man gör ett eget inlägg. Min fråga är om det bara är sura och vresiga tanter i Västerås. Passerar där två gånger i veckan på långkörning och har provat runt och försökt hitta någon trevlig salong med bra service och med massörer som är lite yngre i åldern och vänliga. Jag har hittills inte lyckats. På en salong satt det en kladdfull käring och vingla på en soffa tex.
Citera
2023-11-08, 13:49
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Helt riktigt.
Cash is king. Och dropin är king. Inga elektroniska spår som binder en till salongen. Simon ska jobba för lönen.
Polisen verkar nu prioritera denna brottslighet mycket högt nu, och går inte enbart på elektroniska spår i jakten på gärningsmännen. Man riggar upp kameror utanför bordellerna och använder AI för att identifiera brottslingarna. DNA prov tas från kondomer och spermiaspill inne på salongerna och gärningsmännen identifieras med hjälp av släktskapsanalys. När man vunnit brottsoffrens förtroende samarbetar de också med polisen

Polisen och regeringen har bestämt sig för att utplåna sextrafickingen från Sydasien - kosta vad det kosta vill.
Citera
2023-11-08, 14:28
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Polisen verkar nu prioritera denna brottslighet mycket högt nu, och går inte enbart på elektroniska spår i jakten på gärningsmännen. Man riggar upp kameror utanför bordellerna och använder AI för att identifiera brottslingarna. DNA prov tas från kondomer och spermiaspill inne på salongerna och gärningsmännen identifieras med hjälp av släktskapsanalys. När man vunnit brottsoffrens förtroende samarbetar de också med polisen

Polisen och regeringen har bestämt sig för att utplåna sextrafickingen från Sydasien - kosta vad det kosta vill.

Det här låter dyrt och krävande i ett land som inte har resurser nog att lösa mord.
Citera
2023-11-08, 14:30
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Det här låter dyrt och krävande i ett land som inte har resurser nog att lösa mord.
Allting är en fråga om prioriteringar, och viktigaste frågan nu är mäns våld mot kvinnor. Då är det fullt logiskt att polis och regering prioriterar detta. Thaimassage - bordellerna kommer att vara borta inom ett par år.
Citera
2023-11-08, 14:38
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av genushexan
Allting är en fråga om prioriteringar, och viktigaste frågan nu är mäns våld mot kvinnor. Då är det fullt logiskt att polis och regering prioriterar detta. Thaimassage - bordellerna kommer att vara borta inom ett par år.

Men vi som går dit för att få enbart massage pga diverse problem med kroppen, stelhet, muskelsmärtor mm, och uppskattar att somliga av dom verkligen kan det bra. Varför dra alla över en kam? För jävligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in