2016-08-16, 20:06
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
12.45 - idag. Enligt kvällspressen, som i sin tur intervjuar polisen.

Jo, men med "när" menade jag när i kedjan checkin, gate, boarding.
Citera
2016-08-16, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mange500
Ok så den ena dotterns kille som är arab har inte gjort sig skyldig till brott när han misshandlade dom stackars "flyktingbarnen" efter att dom skvallrat om mörderskans sex lekar med dom? Öppna ögonen nu!! Det är pack som dom släpat hit. Ingenting annat!!
Hur vet du att det var Johannas svärson som misshandlade flyktingbarnen? Kan du länka till källan?
Citera
2016-08-16, 20:09
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ok så den ena dotterns kille som är arab har inte gjort sig skyldig till brott när han misshandlade dom stackars "flyktingbarnen" efter att dom skvallrat om mörderskans sex lekar med dom? Öppna ögonen nu!! Det är pack som dom släpat hit. Ingenting annat!!
Det där har tråden undrat lite över. Om det verkligen är dotterns kille som är skyldig till misshandeln. Är det så? Har du någon källa?
Citera
Medlem
skippers avatar
Citat:
Jag trodde hen menade att JM va 18

BO har ett barnbarn som är 18 vars mor JM är 41 och har en pojkvän som är 18. Det här är väl utrett och klart nu?
Citera
Medlem
stor heder till de två flyktingpojkarna som stått på sig, trots hot, lögner och ifrågasättande från många håll. Dessa pojkar har visat riktigt civilkurage. Tack vare deras ageranden har allt smutsigt uppdagats, mordanklagelser nu som avslutning.
Johanna har alltså fått en 18 årig att misshandla och hota två ensamkommande flyktingpojkar, därefter har 18 åringen fåtts att begå ett till ännu allvarligare brott. Man undrar om denne 18 åring är en robot- ? hjärntvättad?
Citera
2016-08-16, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
stor heder till de två flyktingpojkarna som stått på sig, trots hot, lögner och ifrågasättande från många håll. Dessa pojkar har visat riktigt civilkurage. Tack vare deras ageranden har allt smutsigt uppdagats, mordanklagelser nu som avslutning.
Johanna har alltså fått en 18 årig att misshandla och hota två ensamkommande flyktingpojkar, därefter har 18 åringen fåtts att begå ett till ännu allvarligare brott. Man undrar om denne 18 åring är en robot- ? hjärntvättad?
Håller med. Modiga killar. Men jag undrar om det inte varit droger inblandade. Jag har svårt att tänka mig att någon kan mörda på detta sätt nykter eller utan annan stimulantia.
Citera
2016-08-16, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
12.45 - idag. Enligt kvällspressen, som i sin tur intervjuar polisen.

Någon som kan kolla avgångarna till Bankok kring den tiden?
Citera
2016-08-16, 20:15
Medlem
Dottern anhölls igår och tänkte dra utomlands idag...hon ser så snäll ut.hur i helsike går detta ihop...
Citera
2016-08-16, 20:16
Medlem
Citat:
Du har nog missförstått. Varför skulle Johannas svärson vara med Johanna i stugan +
varför skulle Johanna och svärsonen fly till Thailand?
svärsonen jobbar som tolk och är INTE 18 år. Ingen av Johannas svärsöner är 16 år.
dEn misstänkte 18 åringen är helt enkelt Johannas toyboy. Får man förmoda,då.
Citera
2016-08-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girlang
Håller med. Modiga killar. Men jag undrar om det inte varit droger inblandade. Jag har svårt att tänka mig att någon kan mörda på detta sätt nykter eller utan annan stimulantia.

Jag kan lova dig att araber och afghaner kan.
Citera
2016-08-16, 20:17
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
18åringen vem det nu är, står förmodligen i beroendeställning till JM. Det kan väl jämställas med hjärntvätt. Oherhört provocerande agerande av denna JM i hela historien med familjehem, flyktingar och minderåriga.
Citera
2016-08-16, 20:18
Medlem
skippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
18åringen vem det nu är, står förmodligen i beroendeställning till JM. Det kan väl jämställas med hjärntvätt. Oherhört provocerande agerande av denna JM i hela historien med familjehem, flyktingar och minderåriga.

Haha, ja, o sen ha ihjäl sin farsa lite sådär mitt i allt - har hon ingen moral? :-D
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in