Citat:
IB beskriver att han är halvimpotent hemma, men runka i ladan går tydligen bra. Hon ter sig naiv i förhör med sitt spontana pladder, småkorkad ärligt talat. Jaa du, det kan man fråga sig. Borde ju fått förakt av inte denna värld för sin så "snälla" mor, på nåt konstigt vänt det och tydligen helgonförklarat henne när hon väl undrade vad hon gjort? Dags att tänka på då. Undrar om det finns sånt sjukligt i kulisserna bakom NB också? Det finns alltid eller för det mesta i alla fall familjehemligheter. NB har ju brukat våld mot kvinnan han var gift med förut, så till vida att AB gick in och försvarade henne vad jag förstår som det är sagt.
Tycker ändå mitt upp i det hela att IB kom undan alldeles för lätt
hon vet mer än vad hon sagt får jag en känsla av.
Tycker ändå mitt upp i det hela att IB kom undan alldeles för lätt
hon vet mer än vad hon sagt får jag en känsla av. Oavsett om det givetvis förekommer BDSM så har många ingen aning om mannens sjuka fantasier. Frugan duger helt enkelt inte - hon uppfyller inte kriterierna för den störda fantasin.
På samma sätt som i det yttre, kan de leva dubbelliv även sexuellt. Jämför med serievåldtäktsmän - de lever parallella liv och våldtar givetvis inte i bingen hemma.
Rader hade normalt sex med frugan, men bäst var givetvis att runka och fantisera till bundna och strypta flickor:
Citat:
Han fantiserade även gällande dockor - en symbol för den perfekta kvinnan. Han hade Barbies, det fanns väl inte Star doll på den tiden.
Every morning, he’d drive Paula to work, then return home to thumb through the stash of detective magazines he kept hidden away on a top shelf of the guest bedroom closet."
Rader would close his eyes and masturbate, imagining himself to be right there in the middle of whatever scene he’d just read about."
Rader would close his eyes and masturbate, imagining himself to be right there in the middle of whatever scene he’d just read about."
Citat:
Sometimes he’d cover the bed with scantily clad Barbie dolls, set up his camera on a tripod, and squat down beside the dolls. He’d position the camera far enough away so that when the shutter snapped he appeared to be the same size as the dolls—all of which he imagined were his real-life victims. It just didn’t get any better than that, as far as he was concerned, because the Barbie doll was the symbol of the perfect female."
Inside the mind of BTK, Douglas& Dodd.
Inside the mind of BTK, Douglas& Dodd.
Senast redigerad av develi 2016-08-15 kl. 20:05.
Senast redigerad av develi 2016-08-15 kl. 20:05.