2016-08-14, 11:27
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkomat
Jag har det, men jag e fattig. Hade jag haft råd hade jag fixat ett riktigt sim/abonnemang
Mvh

Edit: onykter kan inte stava...

Naturligtvis är det en mycket bra lösning om man sitter trångt ekonomiskt. (hoppas då att du blev bjuden på drogerna)
Citera
2016-08-15, 12:40
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkomat
Jag har det, men jag e fattig. Hade jag haft råd hade jag fixat ett riktigt sim/abonnemang

Snart kan du ju använda dina Wifog-poäng till att fylla på Comviq Kontant. Då öppnas ju fler möjligheter. Jag antar att det kommer att betyda att Wifogs egna kort i Tres nät kommer att försvinna så småningom.
Citera
2016-08-15, 13:11
Medlem
hopp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Snart kan du ju använda dina Wifog-poäng till att fylla på Comviq Kontant. Då öppnas ju fler möjligheter. Jag antar att det kommer att betyda att Wifogs egna kort i Tres nät kommer att försvinna så småningom.

Ja de ska tydligen lägga ner mobiltelefonin framöver.

De har ju redan delat upp Wifog i två separata delar, Wifog (reklamplattformen) och Wifog Mobile. Det verkar vara en förberedelse för att lägga ner Wifog Mobile när väl samarbetet med Tele2 är fullt utvecklat.
Citera
2016-08-15, 15:57
Medlem
Vi som enbart surfar med wifog-sim korten då-kommer dessa(dvs de usprungliga) sim korten att vara kvar?
Citera
2016-08-24, 19:39
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
Vi som enbart surfar med wifog-sim korten då-kommer dessa(dvs de usprungliga) sim korten att vara kvar?

Jag tror inte Wifog Mobile kommer att finns kvar alls, när Wifog väl bytt till Tele2, oavsett vad man använder SIM-korten till.
Citera
2016-08-25, 15:51
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hopp1
Ja de ska tydligen lägga ner mobiltelefonin framöver.

De har ju redan delat upp Wifog i två separata delar, Wifog (reklamplattformen) och Wifog Mobile. Det verkar vara en förberedelse för att lägga ner Wifog Mobile när väl samarbetet med Tele2 är fullt utvecklat.

All utveckling av Wifog Mobile har ju upphört redan, så det är väl bara en tidsfråga tills Wifog meddelar att vi som har Wifog-kort ska byta till Tele2. Det får vi ju ordna själva förstås. Inga nya kort behövs ju skickas ut, eftersom Wifogs poäng då endast kan användas till betalning/påfyllning hos Tele2.
Senast redigerad av bog11 2016-08-25 kl. 15:57.
Citera
2016-08-25, 22:03
Medlem
det borde ju vara enkelt för dem, att bara portera numren till tele2,,när det är dax,,för bolagsbytet,,
Citera
2016-08-26, 00:06
Medlem
hopp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
det borde ju vara enkelt för dem, att bara portera numren till tele2,,när det är dax,,för bolagsbytet,,

Det blir inget "bolagsbyte", utan Wifog Mobile läggs helt enkelt ner.
Citera
2016-08-26, 08:25
Medlem
Mistofeless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hopp1
Det blir inget "bolagsbyte", utan Wifog Mobile läggs helt enkelt ner.
De poäng man har tillgodo blir man väl blåst på då?
Citera
2016-08-26, 08:56
Medlem
Enydrions avatar
tele2 vore ju ganska värdelöst för mig, hallon tar 99kr i månaden för 3 gig och 60samtal och fria sms

tele2 tar 249 för fria samtal och 5 gig, eller 99kr och man får betala för varje samtal...

tele2 tar 49 för 0,5gig och man får betala för varje samtal...

Undrar hur de ska få till det här?

wifog stjäl dessutom av mitt tilldelade data till mobila bredbandet jag har (20gig i månaden)
Senast redigerad av Enydrion 2016-08-26 kl. 08:58.
Citera
2016-08-26, 15:31
Medlem
PretIdiotiems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistofeles
De poäng man har tillgodo blir man väl blåst på då?

Det tror jag absolut inte. De har ju delat Wifog i två företag, Wifog "poängsamlaren" och Wifog Mobile. Det är hos Wifog "poängsamlaren" som vi har poängen. När Wifog Mobile sen läggs ner, har vi ju poängen kvar och kan använda till "köp" av olika saker och tjänster, t.ex. Tele2.
Citera
2016-08-27, 10:25
Medlem
surt,om poängen "dör"har skramlat ihop,över 100 tusen,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här