2016-08-08, 19:15
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparvodling48
"Ingen reklam kunde hittas, försök senare"..

har med lite jox lyckats fylla maxkvot de tre senaste dagarna för två kort, men max ligger nånstans kring 50 poäng eller så...

Har väl lyckats minska poängen så där en 3000 poäng under sommaren...
Citera
2016-08-09, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Bra nu att reklamen rullar på av sig själv utan knappande mellan varje. Det är ju inte så svårt att få ihop de 200 poäng som behövs för att behålla kontot. Jag har nu sagt till bekanta att ringa mitt wifognummer. Kostar ju inga poäng att bli uppringd...eller?

Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Telia är nog bättre iallafall.

Är resonemanget att du BARA behöver bli uppringd kan nog Telia Refill kontantkort vara ett alternativ. Jag minns att det diskuterades i den här tråden (FB) Finns abonnemang utan fast månadskostnad eller kontantkort med lång giltighetstid?! bl a. Frågan är väl om Telias kontantkort FORTFARANDE fungerar så att man bara behöver ringa EN gång om året för att förnya giltighetstiden med ett år. (Dvs i teorin kan du köra ett kort resten av livet på EN 100 krs-laddning! )
Citera
2016-08-09, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
har med lite jox lyckats fylla maxkvot de tre senaste dagarna för två kort, men max ligger nånstans kring 50 poäng eller så...

Har väl lyckats minska poängen så där en 3000 poäng under sommaren...

Samma här... Jag hade ca 14 000 p innan reklamen började sina. Mesiga 9000 kvar nu...
Wifog funkar fortfarande utmärkt för det lilla jag ringer / sms:ar, men man får börja fundera på andra alternativ för surfen om de inte får snurr på reklamen igen.
Dessutom gillar jag INTE nya upplägget på vare sig sidan eller reklamrutorna.
Citera
2016-08-09, 20:50
Medlem
Rent allmänt tycker jag att wifog bara blir sämre å sämre.
Nu kan jag inte titta reklam i appen längre... den hänger sig bara. Har testat å installera om appen men det hjälpte inte ett skit. Nån mer som har det problemet? Har iOs. Och tycker dem kunde fixa så man kan skicka mms varför inte lixom? Dem kan väl ta 10p för ett mms då om dem vill va snåla.
Citera
2016-08-09, 22:03
Medlem
Grinfarbrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarkomat
fixa så man kan skicka mms
MMS har funkat sedan åtminstone i våras, då jag av en händelse fick ett infall att testa och märkte att det gick fram helt normalt som hos övriga operatörer.
Citera
2016-08-09, 22:17
Medlem
Ok har inte testat på länge, men då jag testade så gick mms iväg men mottagaren fick inget. Och det var inte jättelängesen jag inte kunde ta imot mms. Ska testa å se om det funkar nu.
Citera
2016-08-10, 15:33
Medlem
Ja det funkade ju att skicka MMS, va bra.
Citera
2016-08-11, 09:08
Medlem
tycker det funkar hyffsat,har inga problem fylla min,60 p per dag,,nån enkät ibland,,
Citera
2016-08-11, 16:11
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
tycker det funkar hyffsat,har inga problem fylla min,60 p per dag,,nån enkät ibland,,

Det är tydligen väldigt olika, för jag har bara fått en enda enkät i år. Jag verkar inte vara ensam om liknande.
Citera
2016-08-11, 19:48
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av servalack
Det är tydligen väldigt olika, för jag har bara fått en enda enkät i år. Jag verkar inte vara ensam om liknande.

Inte en enda i år, för mig! Jag bryr mig inte om att irritera mig på det, bara konstatera att det inte fungerar med enkäter.

På något sätt ställer jag lägre krav på Wifog för att jag inte behöver lägga ner några pengar på dem.

Det går ju i alla fall inte att ha Wifog som enda eller första kort.
Citera
2016-08-12, 23:19
Medlem
Nu står jag på -5p, jag har kollat reklam för minst 30p. Men det står ändå -5p.
Nån mer som det händer på ? Igår funkade allt som vanligt.
Citera
2016-08-12, 23:21
Medlem
Citat:
Det går ju i alla fall inte att ha Wifog som enda eller första kort.

Jag har det, men jag e fattig. Hade jag haft råd hade jag fixat ett riktigt sim/abonnemang
Mvh

Edit: onykter kan inte stava...
Senast redigerad av knarkomat 2016-08-12 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in