Citat:
Ursprungligen postat av
seeeg321
Men jävlar han har inte en miljard i cash på hans konto. Det som han inte vill visa eftersom hela hans grej går ut på att han är miljardär.
Inget jävla Ryssland, Trump har redan sagt att han betalar så lite som möjligt i skatt.
Trump är miljardär när det kommer till värde, men han vill inte att media ska köra på med att han inte är för att man inte har en miljard på banken.
Inget han vill dölja utan mest en ego sak för Trump.
Jag har aldrig sagt att hans personliga deklaration kommer visa Rysslands kopplingar! De är mer dolda i hans företag och visas inte i hans personliga deklaration.
Så din teori är att eftersom Donald inte har en miljard på lönekontot så vill Donald inte visa deklarationen, en kuk mätargrej för Donald (kompensera för något)?
Nää han döljer nog några saker som tex utlovade gåvor till krigsveteraner. Detta kommer av att han småsnålt har dragit ett par rövare och inte tänkt några steg framåt.
Typ: Ni vet att jag alltid är på er sida och jag kommer personligen ge er en miljon dollar!!! Lovar! jag är jätte stor! Hurra för er och hurra för mig!!! Alla jublar och tycker Donald är great. Donald tänker inte mer på detta!
Vi kommer aldrig få se hans deklarationer tyvärr! Men man ska aldrig ge upp utan försöka så länge man kan!
#WhatIsHeHiding