Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-14, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
85 dagar kvar och fortfarande har Donald inte visat sin deklaration. Undrar om han verkligen skänkt pengarna till krigsveteranerna som han sagt att han gjort?
#WhatIsHeHiding

Men jävlar han har inte en miljard i cash på hans konto. Det som han inte vill visa eftersom hela hans grej går ut på att han är miljardär.

Inget jävla Ryssland, Trump har redan sagt att han betalar så lite som möjligt i skatt.

Trump är miljardär när det kommer till värde, men han vill inte att media ska köra på med att han inte är för att man inte har en miljard på banken.

Inget han vill dölja utan mest en ego sak för Trump.
2016-08-14, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Vilka är dessa "en del" som undrar det?

Det här handlar ju om Trumps privata deklaration som jag förstår det.

Intressen och affärer handhar Trump i sina företag.
Det är viktigt att Trump kan visa att han inte står under utländsk kontroll!
Han har ju visat sig vara väldigt Ryssland/Putin-vänlig!
2016-08-14, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino

Hur skulle Trumps privata deklaration kunna visa varken eller om det?

För att kunna få nån koll kring det är det ju Företagets redovisningar man måste se på.
2016-08-14, 21:17
Medlem
Xeliouss avatar
Vilket kommer först, Trump hoppar av eller att Republikanerna lanserar en annan kandidat? Det sista kan bestå av att de ställer sig bakom Evan.

Ett avhopp från Trumps sida kan bestå av psykiskt/fysiskt sammanbrott, att han inser att han som President måste redovisa sina olagliga finansiella transaktioner och fiffel och därför inte vill försöka bli potus, att CIA redovisar allt de har om Trump och han ryker, att han aldrig haft för avsikt att gå vidare från början.
2016-08-14, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Inget av det där är ju nåt nytt. Så är det och har alltid varit i hela västvärlden.

Men det mesta tyder väl på att Trump kommer ta fler Afro-amerikanska röster än vad som är vanligt för REP kandidat?

Jo det är något alldeles nytt.
För bara ett par decennier sedan så var vita i absolut majoritet i hela västvärlden, så är inte fallet längre.
Det blir tydligare för varje dag som går, det är därför Trump möjligen kan förlora i USA, Le Pen i Frankrike och varför SD eller liknande aldrig kommer kunna gå över 51%.

Tiden rinner oss ur händerna.
2016-08-14, 21:24
Medlem
Hallonet11s avatar
Citat:
Donald är sur på media idag, 7 twetts om hur illa behandlad han blir, blir lite orolig för hans skull, en man vid hans ålder och med den kroppsbyggnaden ska ta det lite försiktigt och inte hetsa upp sig i onödan. Man riktigt se det framför sig sitter vid datorn och slår med sina petita händer i skrivbordet och sminket lyckas inte riktigt dölja det illröda så han ser ut som en blodapelsin.

Han verkar väldigt stabil Mr Trump, speciellt under press...klockrent presidentmaterial. Inte alls paranoid heller... Tror han kollapsar inom kort faktiskt.
2016-08-14, 21:26
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Men jävlar han har inte en miljard i cash på hans konto. Det som han inte vill visa eftersom hela hans grej går ut på att han är miljardär.

Inget jävla Ryssland, Trump har redan sagt att han betalar så lite som möjligt i skatt.

Trump är miljardär när det kommer till värde, men han vill inte att media ska köra på med att han inte är för att man inte har en miljard på banken.

Inget han vill dölja utan mest en ego sak för Trump.
Jag har aldrig sagt att hans personliga deklaration kommer visa Rysslands kopplingar! De är mer dolda i hans företag och visas inte i hans personliga deklaration.

Så din teori är att eftersom Donald inte har en miljard på lönekontot så vill Donald inte visa deklarationen, en kuk mätargrej för Donald (kompensera för något)?

Nää han döljer nog några saker som tex utlovade gåvor till krigsveteraner. Detta kommer av att han småsnålt har dragit ett par rövare och inte tänkt några steg framåt.
Typ: Ni vet att jag alltid är på er sida och jag kommer personligen ge er en miljon dollar!!! Lovar! jag är jätte stor! Hurra för er och hurra för mig!!! Alla jublar och tycker Donald är great. Donald tänker inte mer på detta!

Vi kommer aldrig få se hans deklarationer tyvärr! Men man ska aldrig ge upp utan försöka så länge man kan!
#WhatIsHeHiding
Senast redigerad av 0rganet 2016-08-14 kl. 21:29.
2016-08-14, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Vilket kommer först, Trump hoppar av eller att Republikanerna lanserar en annan kandidat? Det sista kan bestå av att de ställer sig bakom Evan.

Ett avhopp från Trumps sida kan bestå av psykiskt/fysiskt sammanbrott, att han inser att han som President måste redovisa sina olagliga finansiella transaktioner och fiffel och därför inte vill försöka bli potus, att CIA redovisar allt de har om Trump och han ryker, att han aldrig haft för avsikt att gå vidare från början.
Skulle bli väldigt förvånad om Trump hoppar av.

Om Trump väl blir President så är det ju inget alls som behöver redovisas. Som President är du immun mot väldigt väldigt mycket.

Hoppa av skulle vara att kasta alla redan satsade pengar i sjön och förmodligen skada TRUMP varumärket väldigt mycket. Varumärket är för Trump värt väldigt mycket mer än vad hårdvaran (Fastigheterna) är värda.
2016-08-14, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino

Vad intressant att du tycker det är viktigt. Om det skulle visa sig att han är under utländsk kontroll, tycker du att han duger som kandidat eller som president?
2016-08-14, 21:32
Medlem
Citat:
Jag har aldrig sagt att hans personliga deklaration kommer visa Rysslands kopplingar! De är mer dolda i hans företag och visas inte i hans personliga deklaration.

Så din teori är att eftersom Donald inte har en miljard på lönekontot så vill Donald inte visa deklarationen, en kuk mätargrej för Donald (kompensera för något)?

Nää han döljer nog några saker som tex utlovade gåvor till krigsveteraner. Detta kommer av att han småsnålt har dragit ett par rövare och inte tänkt några steg framåt.
Typ: Ni vet att jag alltid är på er sida och jag kommer personligen ge er en miljon dollar!!! Lovar! jag är jätte stor! Hurra för er och hurra för mig!!! Alla jublar och tycker Donald är great. Donald tänker inte mer på detta!

Vi kommer aldrig få se hans deklarationer tyvärr! Men man ska aldrig ge upp utan försöka så länge man kan!
#WhatIsHeHiding

Nu är det ju enormt mycket mer sannolikt att donationerna är gjorda genom Trumps företag än att han gjort dom som privat person.

Du verkar helt lost
2016-08-14, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av clutchshooter
Vad intressant att du tycker det är viktigt. Om det skulle visa sig att han är under utländsk kontroll, tycker du att han duger som kandidat eller som president?
Nej jag tycker inte att Trump duger som president.
2016-08-14, 21:36
Medlem
Citat:
Donald är sur på media idag, 7 twetts om hur illa behandlad han blir, blir lite orolig för hans skull, en man vid hans ålder och med den kroppsbyggnaden ska ta det lite försiktigt och inte hetsa upp sig i onödan. Man riktigt se det framför sig sitter vid datorn och slår med sina petita händer i skrivbordet och sminket lyckas inte riktigt dölja det illröda så han ser ut som en blodapelsin.

Trump har utmärkt hälsa för en man i på 70 år. Du behöver inte vara orolig. Hillary har däremot sett lite skakig ut...

Citat:
Ursprungligen postat av Xelious

Mycket önsketänk där. Trump kommer stanna kvar, han kommer bli vald till President och du kommer behöva hantera den verkligheten. Lycka till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in