Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-08-13, 23:44
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonet11
Att offentliggöra skattepapper som republikanernas presidentkandidat är visst en regel. Regel = kutym, vana, sedvänja, norm, bestämmelse inom en grupp. Det är dessutom ett bra medel för en kandidat att visa att man har rent mjöl i påsen. Speciellt när man beskyller andra för att inte ha det.

Så har alla kandidater gjort sedan 1976. Så ja, det ät kutym.

Vad döljer Trump?????
2016-08-13, 23:57
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radiopsykologen
Äh ge dig.
En man som uppenbarligen jobbar 23/7 på det sättet som Mr. Trump gör kan omöjligt vara sjuk.

Det där är bara ett försök att flytta fokus från Corrupt Clintons hälsoproblem.
Kolla denna video, helt klart hjärnskada:
https://www.youtube.com/watch?v=Qm_e-y3sNDc
Så en person som är mentalt sjukt kan inte jobba mycket?
Av någon anledning så tror jag att du kan jobba mycket och det gäller även Donald...
2016-08-14, 00:01
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus

Vad döljer Trump?????

Han bör ut sina skatter innan första debatten mot fru Clinton.

Ligger annars i korten att hon kommer att hamra på det lika intensivt, som Trump hamrar om "Clinton foundation", "Bengazi-gate" och tappade e-mails..
2016-08-14, 00:07
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Han bör ut sina skatter innan första debatten mot fru Clinton.

Ligger annars i korten att hon kommer att hamra på det lika intensivt, som Trump hamrar om "Clinton foundation", "Bengazi-gate" och tappade e-mails..
Han kan ju fortfarande visa vad han lämnat för uppgifter trotts att han blir granskad?
2016-08-14, 00:11
Medlem
Rovdjurskossans avatar
Trump hånar en handikappad politiker. Gör kränkande gest:

https://youtu.be/M4604reEqk0

Usch.
2016-08-14, 00:35
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Han kan ju fortfarande visa vad han lämnat för uppgifter trotts att han blir granskad?

Sant.., men räcker det ?

Om "jag" vore motståndare till Trump, så nog skulle jag nog "nöta" på detta (tills skatterna är ute), samt universitet.
2016-08-14, 00:54
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Sant.., men räcker det ?

Om "jag" vore motståndare till Trump, så nog skulle jag nog "nöta" på detta (tills skatterna är ute), samt universitet.
Vad finns att nöta på? Donald vill bli främste för
Om du lämnat dina uppgifter på heder och samvete... vad har du då att dölja? självklart ska skatteverket granska men du har ju lämnat in DIN deklaration och denna kan han lätt visa för folket och är det ett jätte problem att han blir granskad så kan han visa alla andra deklarationer under 2010-2015. För att parafrasera Donald: inga problem jag fixar det 100%.
2016-08-14, 01:03
Medlem
0rganets avatar
Donalds val till Vice President Mike Pence kommer visa sin deklaration och den kommer vara en snabb läsning! enligt Mike.
http://www.politico.com/story/2016/08/mike-pence-tax-returns-226986

Hmm det saknas EN deklaration.
2016-08-14, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus

Vad döljer Trump?????

Gissningsvis har han ordnat det så att han betalar väldigt låga skatter. Han tjänar antagligen mycket mindre än han vill ge sken av och han skänker säkert mycket mindre till välgörenhet än vad han påstår.
2016-08-14, 01:14
Medlem
0rganets avatar
Denna länk går till alla som sökt att vara President för Amerikas Förenta Stater och publicerat deras deklarationer (utom Donald), ni kan också se mänga av kandidaterna i senaste Republikanska striden.. http://www.taxhistory.org/www/website.nsf/web/presidentialtaxreturns
#WhatIsHeHiding
2016-08-14, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Donalds val till Vice President Mike Pence kommer visa sin deklaration och den kommer vara en snabb läsning! enligt Mike.
http://www.politico.com/story/2016/08/mike-pence-tax-returns-226986

Hmm det saknas EN deklaration.

Donald gör som Donald vill, han springer inte efter andras visselpipor, det borde väl du insett vid detta laget, så who cares???

Hoppas han nång gång visar det och betalat zero i skatt det visar hur enkelt det är att manipulera systemet i såfall, han är skicklig den mannen!
2016-08-14, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlantaGenista
Gissningsvis har han ordnat det så att han betalar väldigt låga skatter. Han tjänar antagligen mycket mindre än han vill ge sken av och han skänker säkert mycket mindre till välgörenhet än vad han påstår.

Man kan också köra med Trumps taktik. "Jag har hört" att de bevisar att han bara håller sig flytande pga ryska lån. "Jag har hört" att han har omfattande affärer med maffian. "Jag har hört" att han gjorde en utbetalning till Robert Kennedys mördare strax efter mordet. Är det inte sant? Motbevisa det då!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in