Jag sjukskrev mig i ett halvår efter att ha gått in i väggen och för att äta in mig på antidepressiva. Satt och spelade WoW hela dagarna och gick upp i vikt, kunde inte runka. Mådde varken bra eller dåligt. Första fucking dagen i skolan, så insåg jag hur vilka jävla sockerpiller det är. Alla symtom kom tillbaka i form av depression, ångest, panikattacker, sömnproblem - då klippte jag direkt och slutade jag ta skiten. Stort misstag, eller det bästa jag gjort hur man nu väljer att se på det. Avtändningen på dessa var bland det värsta jag någonsin upplevt och tro mig, jag har slutat med starkare substanser. Elchocker i hjärnan, skakningar, extrema panikattacker, paranoia och det är bara det värsta. Samtidigt skulle jag läsa matematik, fysik, kemi och liknande.
Numera behandlar jag min depression så gott det går med träning, bra kost och aktiviteter. Men ja, det märks att jag har någon form av brist på någon signalsubstans i hjärnan, typ serotonin. Hoppas verkligen inte jag måste prova den skiten igen.