Citat:
Ursprungligen postat av
wienna2016
Det låter osannolikt att föräldrarna inte skulle haft några invändningar mot dotterns val av yrke redan som 18-åring. Jag tror inga föräldrar vill se (eller höra om) sina döttrar visa sin fitta för hela svenska folket och alla vet att dom som sysslar med den här typen av exploatering och handlingar blir förstörda för livet. Det är nog inget man som förälder välkomnar med öppna armar precis, hur mycket hon nu sägs ha älskat sex. Själv köper jag inte det resonemanget, utan hävdar att det ligger annan problematik bakom, vilket det gör i de allra flesta fallen. Att säga att man älskar sex är just en vanlig form av försvarsmekanism/förskjutning för att dölja någon smärta. Om det är så att föräldrarna verkligen uppskattat och välkomnat hennes karriär, så säger det en hel del om dom faktiskt. Kanske även dom är trasiga eller avtrubbade.
Definiera ordet "fin". På vilket sätt är hon en "jättefin tjej"? Enbart p.g.a. det faktum att hon levererat porr? Är alla porrstjärnor fina, eller är Linda Thorén speciellt fin?

Det är möjligt, att föräldrarna haft invändingar mot hennes karriärval. Det vet vi inget om, eller hur? Men om föräldrarna inte varit negativa till att hon blev porrstjärna, behöver de inte vara daliga föräldrar för det. Porrbranschen i USA för ca 20 ar sedan erbjöd goda möjligheter för en söt svensk tjej att tjäna pengar - om hon hade den rätta inställningen till sex. För den, som höll sig borta fran droger och slemmiga typer, fanns chanser att göra big bucks.
Hade det varit bättre, om föräldrarna KRÄVT att hon blivit en Svensson? Och jobbat som "uska" pa nagot sjukhus i övre Norrland? Är det "bättre"? Jag tycker inte det.
Hon verkar vara en fin tjej, i bemärkelsen sympatisk.