Flashback bygger pepparkakshus!
2016-08-13, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Låt tjejen vara ifred. Fokusera ert intresse mot något som är riktigt illa, typ okontrollerad invandring, invandrarrelaterad brottslighet som faller mellan stolarna, islamism som tar över vårt land, landsförrädaren Reinfeldt eller vänstermedia.

En tjej som spelat in porr tidigare och vill gå vidare i livet utan att käfta upp sig kan man väl förhelvete lämna ifred, eller känns det viktigare än all annan skit som brinner runt en??

Jag förstår inte, är en f.d. porrstjärna helig eller fridlyst på något sätt? Hon har spelat in ett mycket stort antal p-rullar och inte bara en precis, även i USA, och valde själv offentligheten. Hon får tåla att det skrivs om henne, så som många andra f.d. b-kändisar i detta skvallerforum. Gått vidare/ångrat sig, det kanske hon skulle tänkt på innan hon valde att fläka ut fittan och röven i offentligheten. Hade hon inte blivit slapp i analen av allt rövknullande, så hade hon väl fortsatt porra än idag.

Skulle det vara särskilt synd om Linda Thorén/Jonsson?
Citera
2016-08-13, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Jag förstår inte, är en f.d. porrstjärna helig eller fridlyst på något sätt? Hon har spelat in ett mycket stort antal p-rullar och inte bara en precis, även i USA, och valde själv offentligheten. Hon får tåla att det skrivs om henne, så som många andra f.d. b-kändisar i detta skvallerforum. Gått vidare/ångrat sig, det kanske hon skulle tänkt på innan hon valde att fläka ut fittan och röven i offentligheten. Hade hon inte blivit slapp i analen av allt rövknullande, så hade hon väl fortsatt porra än idag.

Never mind, fortsätt rota i hennes liv då det får dig att må bättre. Porr och prostitution är något du starkt ogillar och måste straffa. Du är vårt Lutheranska samhälle personifierad och antar att du är pingstvän eller liknande. Jag föredrar den centraleuropeiska modellen där man inte ser på porr och prostitution på samma sätt.
Citera
2016-08-13, 08:59
Medlem
SingleStars avatar
Citat:

Om man ser ner på en kvinna som gjort porr så kan man inte vara feminist.

Du och feministiskt initiativ är kvinnohatande idioter väl värld en plats i världshistorien som kompletta idioter. Om du inte förstår varför så beror det enbart på att du är en komplett idiot.
Citera
2016-08-13, 09:29
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Någon som vet hur det kom sig att hon började med porr? Brukar ju vara rätt trasiga människor och vad sa/säger hennes familj om det? Har hon kontakt med dom idag och då hon var porraktris?

Trasig uppväxt?

Har inget med sånt att göra,hon älskar sex,den enda som var dum mot henne inom familjen när hon blev stjärna var någon släkting som ringde henne på fyllan och var otrevlig tydligen
Citera
2016-08-13, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Har inget med sånt att göra,hon älskar sex,den enda som var dum mot henne inom familjen när hon blev stjärna var någon släkting som ringde henne på fyllan och var otrevlig tydligen

Ja, jag tror inte att det handlar om trasiga uppväxtförhallanden, utan att hon haft vad man kan kalla en normal uppväxt. Jag minns en TV-intervju för ca 20 ar sedan, där hon berättade att hennes favoritintresse under tonaren, ja kanske sade hon redan fran 12 ars alder, var att titta pa porrfilm! Hon verkade inte speciellt klipsk, men var en ovanligt söt tjej som uppenbarligen älskade sex.

Jag far ingen förstaelse för de, som rackar ned pa henne! Det här är en jättefin tjej. Jag känner sympati för henne, för det kan inte vara lätt att atervända till ett land som Sverige, efter en porrkarriär.
Citera
2016-08-13, 10:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart

Det låter osannolikt att föräldrarna inte skulle haft några invändningar mot dotterns val av yrke redan som 18-åring. Jag tror inga föräldrar vill se (eller höra om) sina döttrar visa sin fitta för hela svenska folket och alla vet att dom som sysslar med den här typen av exploatering och handlingar blir förstörda för livet. Det är nog inget man som förälder välkomnar med öppna armar precis, hur mycket hon nu sägs ha älskat sex. Själv köper jag inte det resonemanget, utan hävdar att det ligger annan problematik bakom, vilket det gör i de allra flesta fallen. Att säga att man älskar sex är just en vanlig form av försvarsmekanism/förskjutning för att dölja någon smärta. Om det är så att föräldrarna verkligen uppskattat och välkomnat hennes karriär, så säger det en hel del om dom faktiskt. Kanske även dom är trasiga eller avtrubbade.

Citat:
Ursprungligen postat av har-analys
Det här är en jättefin tjej.

Definiera ordet "fin". På vilket sätt är hon en "jättefin tjej"? Enbart p.g.a. det faktum att hon levererat porr? Är alla porrstjärnor fina, eller är Linda Thorén speciellt fin?
Citera
2016-08-13, 11:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:

Definiera ordet "fin". På vilket sätt är hon en "jättefin tjej"? Enbart p.g.a. det faktum att hon levererat porr? Är alla porrstjärnor fina, eller är Linda Thorén speciellt fin?

Fin är knappast rätt ord att använda om porrtjejer, men faktum är att Sverige inte har haft särskilt många bra porrtjejer så Linda är definitivt ett ljus i detta mörker. Till skillnad från sådana som Puma Swede ser hon inte ut som ett skabbluder utan som en vanlig svensk tjej.
Citera
2016-08-13, 11:04
Medlem
Citat:
Det låter osannolikt att föräldrarna inte skulle haft några invändningar mot dotterns val av yrke redan som 18-åring. Jag tror inga föräldrar vill se (eller höra om) sina döttrar visa sin fitta för hela svenska folket och alla vet att dom som sysslar med den här typen av exploatering och handlingar blir förstörda för livet. Det är nog inget man som förälder välkomnar med öppna armar precis, hur mycket hon nu sägs ha älskat sex. Själv köper jag inte det resonemanget, utan hävdar att det ligger annan problematik bakom, vilket det gör i de allra flesta fallen. Att säga att man älskar sex är just en vanlig form av försvarsmekanism/förskjutning för att dölja någon smärta. Om det är så att föräldrarna verkligen uppskattat och välkomnat hennes karriär, så säger det en hel del om dom faktiskt. Kanske även dom är trasiga eller avtrubbade.

Det är möjligt, att föräldrarna haft invändingar mot hennes karriärval. Det vet vi inget om, eller hur? Men om föräldrarna inte varit negativa till att hon blev porrstjärna, behöver de inte vara daliga föräldrar för det. Porrbranschen i USA för ca 20 ar sedan erbjöd goda möjligheter för en söt svensk tjej att tjäna pengar - om hon hade den rätta inställningen till sex. För den, som höll sig borta fran droger och slemmiga typer, fanns chanser att göra big bucks.

Hade det varit bättre, om föräldrarna KRÄVT att hon blivit en Svensson? Och jobbat som "uska" pa nagot sjukhus i övre Norrland? Är det "bättre"? Jag tycker inte det.

Hon verkar vara en fin tjej, i bemärkelsen sympatisk.
Citera
2016-08-14, 19:58
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Jag tycker hon verkar väldigt väl bibehållen, en klart vacker kvinna.

http://i.imgur.com/N0Vez1g.png

Bilden är borttagen, men den här länken fungerar:

Senaste kända bild på Linda Thorén (ca 2013):

https://postimg.org/image/jy9df0i67/
Citera
2016-08-14, 20:18
Medlem
Märklintågets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKryptonite
Bilden är borttagen, men den här länken fungerar:

Senaste kända bild på Linda Thorén (ca 2013):

https://postimg.org/image/jy9df0i67/

Å nej, den apgamla bilden igen !! Finns det verkligen inte fler och nyare bilder på Linda ?

För övrigt ser hon rätt blek, trött och sliten ut på det fotot. Hon kunde väl åtmindstone fixa en bättre frisyr.
Citera
2016-08-14, 21:09
Medlem
MrKryptonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget
Å nej, den apgamla bilden igen !! Finns det verkligen inte fler och nyare bilder på Linda ?

För övrigt ser hon rätt blek, trött och sliten ut på det fotot. Hon kunde väl åtmindstone fixa en bättre frisyr.

Just för att det är den enda kända, relativt nya bilden av Linda tyckte jag det var motiverat med en fungerande länk. Men visst vore det kul med fler.

Och hur kan du kalla henne sliten, hon är ju sötare än någonsin där.
Citera
2016-08-14, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Märklintåget

Måste hålla med dig. Hon ser riktigt sliten ut på denna bild, för att inte tala om håret. Tycker rent av hon ser psykotisk eller sjuk ut på bilden, helt utmärglad typ, ingen skönhet precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in