2016-07-16, 08:45
Medlem
TripleXLs avatar
Kostar det något att bli kund?
Någon första laddning på 39kr som de hade tidigare?

Kan jag bara beställa simkort och sätta det i 3g-modem och börja svara på undersökningar och surfa "gratis"?

Jag behöver cirka 1gigabyte datamängd per månad. Hur mycket arbete med reklamtittande är det ungefär?

Edit: hur jävla rövknullad blir man av Wifog? Till exempel svara på lång undersökning och sedan inte få några poäng som de gjorde förut? "hoppsan någon gick fel" då du lagt ner tid på att svara på skiten.
Senast redigerad av TripleXL 2016-07-16 kl. 08:49.
Citera
2016-07-16, 09:54
Medlem
hopp1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
Roaming
Juni 2016

ÄNTLIGEN inför vi roaming. En efterlängtad funktion för många som gör det möjligt för dig att använda Wifog även utomlands!
Även detta låter ju bra,,,

Visst lät det bra en gång i tiden, men det har ju inte blivit något av det. Inte heller familjepott som du skrev om i förra inlägget har blivit nnågot av. Troligtvis har all utveckling av mobiltjänsterna avstannat nu när Wifog har avtal med Tele2.
Senast redigerad av hopp1 2016-07-16 kl. 10:13.
Citera
2016-07-16, 19:20
Medlem
ja just det,,läste bara om deras planerade grejer,,dåligt att inte uppdatera den isf,,
Citera
2016-07-16, 23:39
Medlem
servalacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gassarn1
ja just det,,läste bara om deras planerade grejer,,dåligt att inte uppdatera den isf,,

Ja, det måste man ju hålla med om. Information har aldrig varit Wifogs starka sida. Ingen framförhållning. Mycket ändras under resans gång. Man vet egentligen aldrig hur det fungerar om några veckor.

Om man accepterar ALLT bara för att man inte behöver lägga ut några pengar, ja det är det väl ok. Men det måste vara mycket vanskligt att ha Wifog som sitt huvudkort.
Citera
2016-07-17, 11:35
Medlem
Anmälde mej just som Wifog medlem?
Men ingen info om Simmkortet Adress att sända kortet til mm,,,
Är det ja som inte fattar/är dum eller...
Citera
2016-07-18, 07:36
Medlem
Hoppsan, bara en reklamfilm, 3 poäng igår..
Citera
2016-07-18, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rydsgubben
kanske via persnummer,,eller emailet då?,,
Citera
2016-07-19, 14:48
Medlem
Citat:

Citat:
kanske via persnummer,,eller emailet då?,,

Hmm när jag kom till Wifogs Startsida och klickade sen"Skafa Konto på Wifog"
Fick jag uppge Mailadress och välja Lösenord inget mer sen fick jag medelandet att jag nu hadde ett Wifog konto men inget info om Simm kort och var kortet ska sändas
Citera
2016-07-28, 05:25
Medlem
PeterNosters avatar
Bra nu att reklamen rullar på av sig själv utan knappande mellan varje. Det är ju inte så svårt att få ihop de 200 poäng som behövs för att behålla kontot. Jag har nu sagt till bekanta att ringa mitt wifognummer. Kostar ju inga poäng att bli uppringd...eller?
Citera
2016-07-29, 20:05
Medlem
Citat:
Hmm när jag kom till Wifogs Startsida och klickade sen"Skafa Konto på Wifog"
Fick jag uppge Mailadress och välja Lösenord inget mer sen fick jag medelandet att jag nu hadde ett Wifog konto men inget info om Simm kort och var kortet ska sändas

Har du surfat in på Mitt Wifog och uppdaterat din profil?

Jag har haft mitt Wifog konto i 1½ år och fortfarande inte fått något SIM-kort. Nu såg jag att ett formulärfält med personnummer har dykt upp ovanför förnamnet. Nu när jag fyllde i personnumret och sparade, så försvann detta fält från sidan. Förhoppningsvis så får jag SIM-kortet inom en vecka.
Citera
2016-08-06, 21:45
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondquist
Är dessa 2G-lurar fungerar det naturligtvis inte i ett 3G-nät.

Edit: Såg nu att du skrev att det hade funkat tidigare, i så fall så är de ju 3G-telefoner. Mysko. Min Nokia 5800 funkar hur bra som helst, använde senast häromdagen.

Jahaja. 2G funkar inte. Då krävs det minst 3G så det finns ingen fall back till 2G (GSM) vid dålig 3G-täckning. Om de aldrig haft 2G så har jag nog misstagit mig på att det fungerade förr.
Telia är nog bättre iallafall.
Senast redigerad av PeterNoster 2016-08-06 kl. 21:52.
Citera
2016-08-08, 16:30
Medlem
"Ingen reklam kunde hittas, försök senare"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in