Citat:
Ursprungligen postat av
Rubar
Ja enl denna artikel verkar misstankarna mot 41-åringen allt annat än avskrivna. Men fö en lite roddig artikel; vad menas tex med 'Samtidigt som väktaren väcks ur sin vila pågår ett viktigt förhör i ett litet kalt rum' (?)
När skribenten poetiska ambitioner, kanske filar på ett deckarmanus?
Och på tal om ambitioner, borde inte polisen jobba på att fånga mördaren i stället för att försöka '..få fram fler uppgifter så att vi kan finna en person som är skäligen misstänkt..'?
Lite råddig ? Nej mycket skulle jag vilja säga men den oredan sipprar fram i alla artiklar just från
bblat.se. Inte nog med att tidningens artiklar spretar åt alla håll och kanter den visar även att
förundersökningssekretessen får ge vika för meddelarfriheten. Visst det är på gott och ont det och
förvisso en helt annan debatt men i detta fall ser vi den onda sidan av meddelarfrihetens enorma
styrka. En "misstänkt" som kan sitta och följa en utredning i realtid bokstavligt, ajajaj så illa.
Herregud vilket skämt utredningen börjar likna i media likaså i tråden men förhoppningsvis är det
bara där och här spektaklet sker och att åklagaren och dom icke profiterade poliserna istället
jobbar proffessionellt så att fallet förhoppningsvis kan lösas förr eller senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Addhoc
Men tagga ner din aggressiva attityd ett par hekto. För det första har jag inte debatterat särskilt mycket alls frånsett att jag anmärkte på att kvinnliga mördare inte verkar vara allt för unikt nu för tiden.
För det andra rider jag på vem jag vill oavsett vad du tycker om det. Du kan inte göra något åt det ens när jag rider på dig.
Finns många bottnar i detta inlägg