Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Men skärp dig, det är en fantasi för dig inte för någon annan, vad är ditt problem, varför kan du inte skilja fantasi från verklighet?
Det är ett teaterspel precis som det fejkade tågrånet som händer i Lennakattens resa.
Teater/föreställning=inte verklighet.
Vilken människa tror du skulle vilja få ett nät kastat över sig flera gånger om dagen? Skulle du det? Jag skulle det inte så jag kan se det vettiga i att anmäla. Nu har de i alla fall fått instruktioner av polisen.
Att man anmäler ett gäng gubbäckel är väl bara sunt då det räcker med de halvt tusen som redan drabbats.
Dessa flickor som de slängt nät över för att kunna låta sin gubbhänder vandra över hela deras kropp måste ha känt sig spyfärdiga när de förstått vilka kommentar om dem som kommit från världen över. Stackars tjejer alltså.
Tonårstjejer brukar inte uppskatta att främmande gubbar tar dem överallt och de börjar inte gilla det för att gubbarna kommer med att det är teater och sen talar om för dem att det inte är verklighet det som händer. Stackars människor säger jag bara.
Vem vid sunda vätskor tror att kvinnor gillar att grupper av rätt så snuskiga och äckliga gubbar kastar nät över dem?
Jag tror inte att någon gillar att få ett nät kastat över sig. Så varför tycker man att det är okej att göra det mot flickor och väldigt unga kvinnor på museum?
Så att kvinnan anmälde var verkligen bra. Vad det leder till? Kanske ingenting rättsligt och då kan ju fler leka denna lek.