Citat:
Ursprungligen postat av
FrokenSnorkig
De outbildade genierna erkänner alltså att de räknar fel. Kan ju förklara varför den ena batchen är superpotent, nästa är verkningslös, för att följas av en superpotent igen. Det förklarar också varför så många överdoserar och dör. Det går ju aldrig att veta hur starkt det är.
Sen är det ju svårt att veta hur starkt pulvret är från Kina om man inte testar det. Går inte att lita på en kines som sitter i källaren och blandar 50 olika substanser i smutsiga hinkar. Sen ska nästa geni blanda skiten i sin smutsiga källare i Sverige. Konstigt att styrkan varierar, inte. Att få bort hotspots i tabbar är dessutom extremt svårt.
Sen är skillnaden mellan effektiv dos och dödlig dos extremt liten på dessa analoger.
Undvik! Eller passa på att lägga av nu när det klassas.
Han satte den!! Varför inte köpa riktiga saker ist? och med det menar jag olagliga. Som är beprövade och inte gjorda av en någon hobbykemist...
Borde väl även bli billigare och om man nu T.ex skulle köpt en gubbe H för en tusing, tvivlar på att man drar i sig det på 2-3 dagar, som vissa gör med akrylen, helt galet att folk kan dra i sig en flaska per dag!
Och sen har man ju även hälsan, heroin (finns ju massor av opiater, bara ett exempel) som är så beprövat det bara går o bli och som knappt är skadlig om man inte ODar och, så har vi ju det fina akrylfentanylet som nån kines så noggrant forskat fram som i sin tur skickas ut till alla oerhört pålitliga vendors som värnar om sina kunders bästa!
Har själv provat akrylen så jag ska inte säga något, körde 4-5 tabbs sen slängde jag resten och beställde sub istället, dyrare men fyfan vad skönt att slippa nojja över OD så fort man ska dosara!