2016-08-11, 20:35
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PHermann
Till dig och alla andra som lider av restless legs: drick grapefruktläsk, juice borde också fungera, har aldrig testat men läsken gör underverk. Vet att det låter konstigt men för mig och flera andra har det alltid fungerat bra!

Intressant, helt klart värt att testas! tack för tipset
Citera
2016-08-11, 22:16
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Ja du, efter ett tag med RLS i armarna så börjar jag med flit slå på mina muskler i ren frustration för det ska sluta kännas obehagligt. Slår och slår på mina biceps tills de är helt röda. Får panik av det ibland. Så illa är det...
En överdos magnesium innan sängdags verkar hjälpa aningens.

Jag har överlevt en AT för ett treårigt missbruk av benzo, det måste jag nog säga var den värsta AT jag haft. Det var så jävla hårt på psyket alltså, shit.
På andra plats kommer subutex AT efter ett års missbruk. Fy satan vad sjuk jag var. Kunde inte röra på mig på flera dygn. HELT förstörd.
På tredjeplats lägger jag CT-lyrica som jag haft många gånger nu. Det är riktigt jävla illa är det, och så jäkla odrägligt att jag saknar ord. Sanningen är att jag fortfarande är beroende av den skiten. Sedan på fjärdeplats skulle jag vilja placera akrylAT. Dock värt att noteras är att det handlar om några månader enbart, inte år. Det positiva är att det är en kortare AT verkar det som. Men vilket jävla sug!!

Jag vågar inte trots mycket tolerans, att blanda benzo med akrylfenta. Det går inte, måste vänta x timmar först! Du kan haft tur.

Jag skulle få rå panik om det var både armar och ben. Jag är "glad" att det bara är armarna för min del. På sub-AT'n jag hade dock så var det benen som gällde (inte armarna).

Nej! Nasalt har mycket bättre biotillgänglighet vad jag vet. Rätta mig gärna om jag har fel, men tror inte jag har fel!
Vad jag hörde från ambulanspersonalen så var det ungefär samma att det tas upp i slemhinnorna där, fast något långsammare. Rätt sprutat sublingualt på bara slemhinnor under tungan, ger ungefär samma upptag, men som sagt kanske lite långsammare. Det är slemhinnorna som tar upp fentanylen, så det skall inte spela någon roll vilka slemhinnor, det är.
Fråga: Jag tar benzo , diazepam en del, tramadol, gabapentin, skall jag prova denna fentanyl mot smärta? Eller är det för riskabelt...?
Citera
2016-08-11, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenSnorkig
De outbildade genierna erkänner alltså att de räknar fel. Kan ju förklara varför den ena batchen är superpotent, nästa är verkningslös, för att följas av en superpotent igen. Det förklarar också varför så många överdoserar och dör. Det går ju aldrig att veta hur starkt det är.

Sen är det ju svårt att veta hur starkt pulvret är från Kina om man inte testar det. Går inte att lita på en kines som sitter i källaren och blandar 50 olika substanser i smutsiga hinkar. Sen ska nästa geni blanda skiten i sin smutsiga källare i Sverige. Konstigt att styrkan varierar, inte. Att få bort hotspots i tabbar är dessutom extremt svårt.

Sen är skillnaden mellan effektiv dos och dödlig dos extremt liten på dessa analoger.

Undvik! Eller passa på att lägga av nu när det klassas.

Han satte den!! Varför inte köpa riktiga saker ist? och med det menar jag olagliga. Som är beprövade och inte gjorda av en någon hobbykemist...
Borde väl även bli billigare och om man nu T.ex skulle köpt en gubbe H för en tusing, tvivlar på att man drar i sig det på 2-3 dagar, som vissa gör med akrylen, helt galet att folk kan dra i sig en flaska per dag!

Och sen har man ju även hälsan, heroin (finns ju massor av opiater, bara ett exempel) som är så beprövat det bara går o bli och som knappt är skadlig om man inte ODar och, så har vi ju det fina akrylfentanylet som nån kines så noggrant forskat fram som i sin tur skickas ut till alla oerhört pålitliga vendors som värnar om sina kunders bästa!

Har själv provat akrylen så jag ska inte säga något, körde 4-5 tabbs sen slängde jag resten och beställde sub istället, dyrare men fyfan vad skönt att slippa nojja över OD så fort man ska dosara!
Citera
2016-08-11, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Vad jag hörde från ambulanspersonalen så var det ungefär samma att det tas upp i slemhinnorna där, fast något långsammare. Rätt sprutat sublingualt på bara slemhinnor under tungan, ger ungefär samma upptag, men som sagt kanske lite långsammare. Det är slemhinnorna som tar upp fentanylen, så det skall inte spela någon roll vilka slemhinnor, det är.
Fråga: Jag tar benzo , diazepam en del, tramadol, gabapentin, skall jag prova denna fentanyl mot smärta? Eller är det för riskabelt...?

Nej det ska du verkligen INTE göra tycker jag, du kommer få dosera som en galning för o hålla smärtan borta och det är alldeles för riskabelt med tanke på att man ODar hur lätt som helst och du vet inte hur starkt det är! Håll dig till tramadolet och ta även ipren + alvedon.
Citera
2016-08-12, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Han satte den!! Varför inte köpa riktiga saker ist? och med det menar jag olagliga. Som är beprövade och inte gjorda av en någon hobbykemist...
Borde väl även bli billigare och om man nu T.ex skulle köpt en gubbe H för en tusing, tvivlar på att man drar i sig det på 2-3 dagar, som vissa gör med akrylen, helt galet att folk kan dra i sig en flaska per dag!

Och sen har man ju även hälsan, heroin (finns ju massor av opiater, bara ett exempel) som är så beprövat det bara går o bli och som knappt är skadlig om man inte ODar och, så har vi ju det fina akrylfentanylet som nån kines så noggrant forskat fram som i sin tur skickas ut till alla oerhört pålitliga vendors som värnar om sina kunders bästa!

Har själv provat akrylen så jag ska inte säga något, körde 4-5 tabbs sen slängde jag resten och beställde sub istället, dyrare men fyfan vad skönt att slippa nojja över OD så fort man ska dosara!

Skulle aldrig rekommendera någon junk. Men du har en poäng i att biverkningarna på akryl och andra analoger är helt okända. Ingen har någon aning vad det kan leda till. Pratade med en som gått kort tid på akryl o han hävdar att den gett permanenta skador på hans hjärta. Ingen aning om det stämmer. Det har ingen annan heller. Just det som är poängen.
Citera
2016-08-12, 03:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrokenSnorkig
Skulle aldrig rekommendera någon junk. Men du har en poäng i att biverkningarna på akryl och andra analoger är helt okända. Ingen har någon aning vad det kan leda till. Pratade med en som gått kort tid på akryl o han hävdar att den gett permanenta skador på hans hjärta. Ingen aning om det stämmer. Det har ingen annan heller. Just det som är poängen.

Jag låg nyligen inne på sjukhus pga överdos benso och lyrica vilket gav mig kemisk lunginflammation och nära njursvikt pga muskelnedbrytning i benet. Ramlade ihop i en konstig ställning och låg så i två dygn. Ambulans personalen trodde jag fått en hjärnskada då jag var helt väck och kunde inte kommunicera. Jag har då kört rätt hårt på akryl sedan mars. Efter några dagar på sjukhuset hade dom testat Allt. Det såg bättre ut. Inga problem med hjärtat, fick ligga med någon maskin hela tiden för att se över hjärtfunktion. EKG och EEG gjordes med. Jag har förmodligen Ep, men av andra orsaker. Jag tror definitivt att akryl gruppen ger dig cancer i längden, men inte bara sådär. Vem vet. Vad jag vet är att jag nu har perfekta värden enligt vårdcentralen, trots just då intag av akryl. Äter dock bra, mycket grönt the och allmänt nyttig av mig förutom tidvis okontrollerat drog missbruk.

Förövrigt sömnlös natt, RLS till tusen så jag drack en kopp kaffe och tog en promenad. Uäähh. Fick oxy på sjukan mot bensmärtan men bara fentanyl som lindrar den. Jaja, långt inlägg
Lycka till alla.
Citera
2016-08-12, 03:36
Medlem
jerran777s avatar
Köpte två flaskor akrylspray för en tid sedan men med allt man läser här så ger jag fan i dem. Tar för mkt benzo för att ge mig på denna substans. Folk kan ju bli hur fan som helst verkar det som
Får hålla mig till lilla tramadolet... Där vet man vad man får och hur man reagerar åtminstone.
Citera
2016-08-12, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777
Köpte två flaskor akrylspray för en tid sedan men med allt man läser här så ger jag fan i dem. Tar för mkt benzo för att ge mig på denna substans. Folk kan ju bli hur fan som helst verkar det som
Får hålla mig till lilla tramadolet... Där vet man vad man får och hur man reagerar åtminstone.

Det gör du fullständigt rätt i!!
Citera
2016-08-12, 09:10
Medlem
Sweenietods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNjure
Nej det ska du verkligen INTE göra tycker jag, du kommer få dosera som en galning för o hålla smärtan borta och det är alldeles för riskabelt med tanke på att man ODar hur lätt som helst och du vet inte hur starkt det är! Håll dig till tramadolet och ta även ipren + alvedon.
Tack för infon! Jag skall nog hålla mig undan denna fara, särskilt med andra mediciner i kroppen, sen när man läser här så verkar det inget kul med AT'n. Jag tog rätt mycket Furanylfentanyl förut, den var också stark... Jag fick så kraftig AT att ambulans var tvungen att tillkallas, spydde med mera och trodde mina lungor var förstörda. Sedan när jag på urinprov kissade positiv på massa saker... Så läkaren bara tittade på mig. Det gick iaf bra
Citera
2016-08-12, 09:30
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerran777

Mjo, man ska helst inte blanda detta och benzo om man inte vet exakt vad man gör. Men skulle du inte tagit nån benzo hade det varit lugnt.
Citera
2016-08-12, 11:50
Medlem
uuy1851s avatar
Spä ut era doser och ta jättelite åt gången, bygg upp det, blanda aldrig med nåt. Min polare slutade andas på det, han hade tagit 40mg Oxazepam 13-14h innan och det kom utan förvarning. Tur att jag var där annars hade han dött.

Och försök kontrollera er lite , bara för ni har det så måste ni inte ta det
Citera
2016-08-12, 12:26
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uuy1851
Spä ut era doser och ta jättelite åt gången, bygg upp det, blanda aldrig med nåt. Min polare slutade andas på det, han hade tagit 40mg Oxazepam 13-14h innan och det kom utan förvarning. Tur att jag var där annars hade han dött.

Och försök kontrollera er lite , bara för ni har det så måste ni inte ta det

Jag tror det är lugnt med stora doser när man vill nodda iväg. Men. Aja baja att ha benzo i systemet om man vill det.

Jag tar oftast större doser och det har inte varit problematiskt alls faktiskt men så fort man har benzo eller alkohol i sig så ska man helst ge blanka fan i akryl. DET är vad jag tror är anledningen många dött -för de har blandat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in