2016-08-09, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Om nu Ha spåret skulle vara verkligt, så kommer det att visa sig när gänget kommer in i fängelset.
Där får gänget slutligen veta om Ha varit Maddes supporters. Eller om det nu var Bandidos
och -de här ryktena om mc- gäng, tror jag alls inte på.Madde hade nog ett brett kontakt nät med många olika typer av människor, hennes olika verksamheter och intressen tyder på det. Men tror hon var rätt laglydig.

Tror inte att Madde har hotat med något. Att hon känner HA-medlemmar är en annan femma.

Sen så är fängelserna i Sverige rätt lama idag. Det blir inga shivs i matkön. Inte trevligt att vara svensk där heller. Kanske kan de ta några högskolepoäng medan de är inne. (LOL, no)

Den enda kopplingen till mc-gäng i denna härva är hjärngängets önskan att vara medlemmar i något typ av gäng, både tvåhjuliga och fyrhjuliga. Men hjärngänget förblev trehjuliga.

Förutom deras medlemskap i hjärngänget. Riktigt tufft gäng har jag hört.
Citera
2016-08-09, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar
Tror inte att Madde har hotat med något. Att hon känner HA-medlemmar är en annan femma.

Sen så är fängelserna i Sverige rätt lama idag. Det blir inga shivs i matkön. Inte trevligt att vara svensk där heller. Kanske kan de ta några högskolepoäng medan de är inne. (LOL, no)

Den enda kopplingen till mc-gäng i denna härva är hjärngängets önskan att vara medlemmar i något typ av gäng, både tvåhjuliga och fyrhjuliga. Men hjärngänget förblev trehjuliga.

gänget splittras och får nu nya umgängen, berikare och berikande, vidgade vyer, de 'r beroende av att tillhöra ett gäng, så frågan blir - av vem blir de accepterade ?
För tjejerna - två ställen Hinseberg och Ystad- det kan inte bli lätt.
Citera
2016-08-10, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FetManDansar

Hon bör väl ha hotat med nånting. Polis, skvallra för soss eller mc-gäng. För det är inte så rimligt att mörda nån för att denne tjatar så mycket om en skuld utan att kunna göra något åt saken.
Citera
2016-08-10, 02:37
Bannlyst
Citat:
gänget splittras och får nu nya umgängen, berikare och berikande, vidgade vyer, de 'r beroende av att tillhöra ett gäng, så frågan blir - av vem blir de accepterade ?
För tjejerna - två ställen Hinseberg och Ystad- det kan inte bli lätt.
Gangland kan vara nåt för dessa.Oerhört fruktade i Sverige och Europa!
Kan ingen trolla Raffa och några av dessa ganstas per brev?Det kommer funka garanterat.
Citera
2016-08-10, 03:03
Bannlyst
Har fröken Jismo synts till på stan?
Citera
2016-08-10, 08:21
Medlem
Antirealistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mammacino
Har fröken Jismo synts till på stan?
Haha. Varken fröken Jismo eller någon annan av mupparna är kända i Borlänge. Importerade inavel i klass med somalierna.
Citera
2016-08-11, 10:01
Medlem
Imorgon får vi kanske en indikation, om omhäktning... vilka som kommer att omhäktas...
Och hur långt fup, har kommit...
Väntar otåligt...
Citera
2016-08-11, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Imorgon får vi kanske en indikation, om omhäktning... vilka som kommer att omhäktas...
Och hur långt fup, har kommit...
Väntar otåligt...
har inga nyheter slingrat sig ut från polishuset? Polisen har regelbundet släppt info, kanske är de färdiga nu med förundersökningen, ell när tror du? ser att du väntar, försöker kolla i Dalatidningara
men jag hittar inget nytt.
Citera
2016-08-11, 14:59
Medlem
Citat:
har inga nyheter slingrat sig ut från polishuset? Polisen har regelbundet släppt info, kanske är de färdiga nu med förundersökningen, ell när tror du? ser att du väntar, försöker kolla i Dalatidningara
men jag hittar inget nytt.

Jag har kollat alla nyheter på internettidningar, inte sett något någonstans... knäpptyst.??
Borde ju finnas en rimlighet, att fup inte är klar.
Men, men.. man vet aldrig, då vissa varit väldigt samarbetsvilliga...
12:e augusti är ju imorn, då går ju häktningstiden ut för vissa...
Eller om nyhetsvärdet har sjunkit, ja vem vet??
Bara att avvakta tills imorn då...
Citera
2016-08-11, 15:35
Medlem
DoubleChecks avatar
Lite update då
www.dt.se/blaljus/mordet-i-langshyttan-nio-personer-begars-omhaktade
Citera
2016-08-11, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleCheck
Lite update då
www.dt.se/blaljus/mordet-i-langshyttan-nio-personer-begars-omhaktade

Tack, det kom någon slags info iallafall till slut.
Ja, en månad till då att vänta...
Men där kan dom gott sitta... de har väl restrektioner fortfarande kan jag tänka... hoppas det iallafall...
Citera
2016-08-11, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knepplenning
Tack, det kom någon slags info iallafall till slut.
Ja, en månad till då att vänta...
Men där kan dom gott sitta... de har väl restrektioner fortfarande kan jag tänka... hoppas det iallafall...

Kan upplysa om att det är 2 eller 3 som inte har restrektioner. fråga mej inte hur jag vet det, är som jag fått höra på omvägar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in