Citat:
Ursprungligen postat av
trattfan
Låter inte det jävligt flummigt?! Vem skulle snott den, kan ju knappast ha varit samma killar som var med i skjutningen?
Det där är uppgifter som kom från idioten Homa Badpa så det blir lätt rörigt.
Men Hussein kan ha blivit av med 2 telefoner den kvällen, en såkallad "knarktelefon" hittades i en soptunna i närheten(hans dumpade den själv, det är bekräftat av kemal vars fingeravtryck satt på den) och så kan hans personliga telefon blivit snodd, Fupen är jävligt rörig här för allt är andrahansuppgifter om den andra luren, det kan också va samma telefon.
Men den snoddes inte inne på krogen för historien är att han la den på en pelare och sen gick bort lite för att snacka med nån(utanför krogen), och då blev den snodd.
Men det va nånting som Mala sa till Homa som sen sa det i förhöret.
Edit:
sid 426 ur förhöret med homa badpa
Citat:
De hälsade på Mala inne på stället, en stund senare kom Hussein Chit och de frågade honom
varför han inte svarade på telefon. Då sa Mala att någon snott den utanför restaurangen
tidigare.
De skrattade åt det och så satte de sig för att kolla andra halvleken på matchen
Sid 432
Citat:
Homa berättar vidare:
Jag ringde Hussein när vi var på väg till krogen. Jag fick inget svar. Jag skickade sms om att
jag var på väg. Jag träffade Mala när vi kom in på krogen. Jag frågade honom om vart
Hussein var, han svarade ju inte på telefonen. Mala sa att någon hade snott Husseins telefon.
Han hade lagt den på en pelare och gått iväg och när han kom tillbaka hade någon snott den.
Jag och Rabi var kvar och efter typ 10 minuter så kom Hussein och på långt håll skrattade
han och sa att någon har snott hans Samsung. Han kommenterade det med man brukar ju sno
Iphones.