2016-08-07, 23:55
Medlem
Unisertits avatar
Typ, jättestor.
Citera
2016-08-08, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Alla inlägg han någonsin gjort är bara i andras steroid journaler här på flashback eller den här tråden. Sedan en klämcheck I'm natty, och har noll teknik när han bänkar upp sina vikter med knasig fotställning som vrider sig som en vilt pågående twistdans.

Så antagligen samma mjölkberikning som de han verkar konversera med. Vem vet?!
Som du mest troligt också såg på alla mina inlägg på dopningstrådarna var att alla var typ på < 3 dagar och jag började bara att skriva på flashback för att jämföra mina ökningar med de som dopar sig. Det finns inga vanliga journaler som kommer speciellt nära mina gains så man får söka sig till de som "fuskar" för lite motstånd.
Min högerfot måste jag dock börja balansera, det har du rätt i, är ett relativt nytt problem :/
(Hemligheten är att det blir chokladmjölk ibland då man vill ha extra tryck)
Citera
2016-08-08, 00:38
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beefcake93
Som du mest troligt också såg på alla mina inlägg på dopningstrådarna var att alla var typ på < 3 dagar och jag började bara att skriva på flashback för att jämföra mina ökningar med de som dopar sig. Det finns inga vanliga journaler som kommer speciellt nära mina gains så man får söka sig till de som "fuskar" för lite motstånd.
Min högerfot måste jag dock börja balansera, det har du rätt i, är ett relativt nytt problem :/
(Hemligheten är att det blir chokladmjölk ibland då man vill ha extra tryck)

Om du slår preppare som natty så är det bara fortsätta! Preppare är lata och behöver en spark i baken!

*edit*

Din fotställning måste du nog börja nöta in att bli stabilare, ser rätt dåligt ut för knäna att belasta dem sådär när du bänkar sådana vikter. För din fotled/knähälsas skull dvs.
Senast redigerad av libben 2016-08-08 kl. 00:40.
Citera
2016-08-08, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Persson
Hur fulltankad var Hermann Görner när han vägandes 100 kg drog enkelt 360 kg i mark 1920?
Det ser ju ut som hitler med den mustaschen.
Citera
2016-08-08, 18:51
Medlem
ronny är 100% full natty brah https://www.youtube.com/watch?v=4qiQyhstxqA
arne går i god för honom dessutom, och han har sett fler kroppsbyggare genom åren än 99% av oss som hänger här. just sayin!!
Citera
2016-08-08, 19:03
Medlem
DeMo_Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRageInsideMe
ronny är 100% full natty brah https://www.youtube.com/watch?v=4qiQyhstxqA
arne går i god för honom dessutom, och han har sett fler kroppsbyggare genom åren än 99% av oss som hänger här. just sayin!!

Stört bra form.
Citera
2016-08-09, 02:46
Medlem
Arne Perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeMo_D
Stört bra form.
På filmen hade han gått ner från 88 till 83,5 kg inför det årets SM.
Citera
2016-08-09, 11:28
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Vet du hur lång han är?
Citera
2016-08-09, 12:58
Medlem
TJudges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Vet du hur lång han är?

171cm, jag läste alla kommentarer på youtube innan jag somnade.. Kul läsning..
Citera
2016-08-09, 17:06
Medlem
Citat:

83,5kg 171cm 5% bf, jävligt naturligt bror
Citera
2016-08-09, 17:33
Medlem
MuscleSharks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex

Det ar ett gransfall, men inget som ska anses vara omojligt. Man far inte glomma att mannen tranat i manga herrans ar, och valdigt hart dessutom. Hardare an majoriteten av alla som gar pa gym.
Citera
2016-08-09, 17:45
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexex
Det är verkligen ingen omöjlighet, speciellt om man sköter kosten rätt (alltså räknar kalorierna dagligen, då behöver du faktiskt ingen HGH för att bränna fett osv), och har man gymmat seriöst i 5-10 år utan slarv, säg 3-6 gånger i veckan, kan man komma upp i 90 kg också på 170 cm, och 5% kroppsfett utan några större problem (fast så lågt kroppsfett är verkligen, verkligen ohälsosamt, men under några dagar inför tävling är det en annan femma).

Allt beror på hur vetenskapligt du äter och hur strikt du gymmar (sova bra är en annan femma också).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in