• 1
  • 2
2016-08-09, 14:53
Medlem
Det är så att tjejen jag har. Har sugit av mig 1 gång och spydde över hela mig.
Hon säger att min kuk smakar vidrigt och vill inte suga av mig mer.
Jag har förhud och tvättar den med oparfymerad tvål 2 gånger om dagen. Ändå säger hon att min kuk är vidrig.

Behöver verkligen hjälp. Hur ska jag göra för att inte tjejen ska tycka den smakar illa?
Finns det parfymer eller liknande?

Jag slickar även henne, om någon skulle komma med den frågan. Så det är inte bara jag.
Citera
2016-08-09, 14:55
Medlem
Kanske är så jäkligt att du tvättar snasen för ofta.
Citera
2016-08-09, 14:56
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Sluta tvätta med tvål är första tipset, alternativt köpa tvål tillverkad specifikt för nedre regionerna.
Citera
2016-08-09, 14:56
Medlem
Hidden333s avatar
Kanske dags att byta flickvän eller acceptera.
Citera
2016-08-09, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Sluta tvätta med tvål är första tipset, alternativt köpa tvål tillverkad specifikt för nedre regionerna.

Det är intimtvål jag använder. Borde väl fungera?

Citat:
Ursprungligen postat av TheWindCriesMary
Kanske är så jäkligt att du tvättar snasen för ofta.
Två gånger om dagen tycker jag inte är mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Hidden333
Kanske dags att byta flickvän eller acceptera.
Verkligen gillar man flickvän. Och hon gillar mig. Bara det att hon står inte ut av doften/smaken av min kuk.
Senast redigerad av chippzy 2016-08-09 kl. 15:09.
Citera
2016-08-09, 15:16
Bannlyst
Självklart vill hon inte suga av dig om du inte är omskuren. Trodde alla män skar bort förhuden efter man fyllt 18, kostar liksom 150 spänn.
Citera
2016-08-09, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bossmous
Självklart vill hon inte suga av dig om du inte är omskuren. Trodde alla män skar bort förhuden efter man fyllt 18, kostar liksom 150 spänn.
Trodde du verkligen det?
Citera
2016-08-09, 15:18
Medlem
Zuzu.Petalss avatar
Ja, shit happens... om det inte är tvålen så är det väl kuken som smakar "kuk" helt enkelt
Citera
2016-08-09, 15:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hidden333
Bara judar, araber och negrer omskär sig. Jag tycker att vi skär bort dina blygdläppar med.

Man får vara ganska blåst om man gör det i vuxen ålder.
Blygdläppar fyller dock en funktion, till skillnad från förhud. Eller jo, förhuden fyller en viss funktion: Den gör att 99% av kvinnor tycker din kuk ser så jävla vidrig ut samt förmedlar vad du är för typ av kille.

Är en vit viking som omskar mig vid 19, bästa jag gjort. Du borde testa innan du uttalar dig om något som du omöjligt kan ha en aning om. ^^
Citera
2016-08-09, 15:56
Medlem
mannenkillens avatar
Citat:
Blygdläppar fyller dock en funktion, till skillnad från förhud. Eller jo, förhuden fyller en viss funktion: Den gör att 99% av kvinnor tycker din kuk ser så jävla vidrig ut samt förmedlar vad du är för typ av kille.

Är en vit viking som omskar mig vid 19, bästa jag gjort. Du borde testa innan du uttalar dig om något som du omöjligt kan ha en aning om. ^^

Vill du utveckla lite varför det är det bästa du gjort?

/icke omskuren viking
Citera
2016-08-09, 16:00
Bannlyst
Många män är porrskadade av den judiska perversa porrindustrin och tror att tjejen ska ställa upp på analsex och oralsex bondage och smisk. Bara en av 3 får orgasm med mannen fatta det.
Citera
2016-08-09, 16:01
Medlem
Hidden333s avatar
Citat:

Det finns noll funktion med omskärelse mer än av "estetiska skäl" om man tycker att stympade könsorgan är något attraktivt. Komplikationer är regel snarare än undantag. Finns inga vikingar som omskar sig, det är en judisk idé.

Ja, det förmedlar vad för typ av kille jag är, dvs icke judisk och icke neger. Men du tycker ju att det är normalt att skära bort en del av ditt könsorgan med en kniv så dig går det ju inte att diskutera med.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in