2016-08-09, 10:12
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glimmande
Respekterar såklart ditt kvinnliga perspektiv på saker och ting. Bete sig västerländskt innebär mer än krogbesök. Involverar t ex att kunna vandra runt i skogen utan manliga beskyddare.

Tror det blir svårt att fullständigt likvidera white knight-tendenserna när det kommer till sådant här. Många svenska män kommer instinktivt vilja försvara kvinnor. Speciellt svenska kvinnor som begränsas i det offentliga rummet pga invandrade horder av mörkermän. Jag är inget undantag. Leder såklart till konflikter med feminister och liknande då de genom kampanjer som #inteerkvinna, "will trade racists for rapists", "refugees welcome" och liknande tar så uppenbar ställning emot europeiska män och för MENA-isering av Sverige.

1) Om ni kunde välja mellan,

a) gå på stranden och ragga på tjejer och konkurrera med Jeff Seid, https://www.youtube.com/watch?v=TVHQsTVW1qY

b) att någon ringer på dörren och erbjuder er en kvinna.

vad skulle ni välja?

2) Tänk om ni bara kunde välja alternativ a så ni måste gå till stranden, gå runt topless och i korta shorts och bli jämförda med Jeff. Hur skulle det kännas? Skulle några kvinnor vilja ha er om de kunde få Jeff? Efter att ha upplevt det 10-20 gånger skulle ni fundera på att hoppa från en bro?

3) Tänk om ni lyckas få en flickvän, sen kommer Jeff och börjar ragga på henne hur skulle det kännas?

4) Så är det att vara en västerländsk kvinna på köttmarknaden. Det spelar ingen roll om det är krogen eller att kvinnan går på stan det är fortfarande köttmarknad.

5) Så om babbe-muhammed dyker upp och erbjuder uppmärksamhet utan att kräva att kvinnan gör någonting tror du att kvinnor tackar nej till det? Tror ni att kvinnor vill bli räddade från det?
Citera
2016-08-09, 10:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Men kom igen Babianen, kvinnor gillar ju inte sex enligt dig, varför skulle de då gilla våldtäkt? Och arabiska kvinnor är oftast snyggare än svenskor enligt min mening. Oftast bättre kroppar än platt-rövade svenskor. Men smaken är olika. Tror dock de skulle klara konkurrensen bra om de bara ville.

1) Därför att det är,

a) uppmärksamhet.

b) spänning.

c) kvinnan känner sig attraktiv.

2) Det är lite som att du är smal och otränad och blir mobbad av Jeff Seid offentligt sen kommer Anissa Kate och våldtar dig. Det är en stor ego-boost om man är ett mobb offer.

3) Du har bara tittat för mycket på porr. Arabiska kvinnor ser inte ut som i "women of the orient" eller whatever. Det är som att en arabisk man skulle ha tittat på "Svenska Nybörjare 55" och han tror att alla svenska kvinnor ser ut som porr stjärnor. Tänk, https://www.youtube.com/watch?v=4DgO6Ttn7rU

4) Arabiska kvinnor är aunties feta kärringar som är mörka och håriga. Det är därför som de måste vara täckta hela tiden för att ingen vill se det där.
Citera
2016-08-09, 10:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Jag är medveten om det. Men jag går inte igång på Nisse-Kate.

Hon är förgammal för mig och jag är snart 40.

Men jag är helt och hållet medveten om att kvinnor gillar uppmärksamheten de får av skäggbebisarna. Men sedan är jag inte helt med på notorna kring sexet. Som du själv skriver gillar inte kvinnor sex. Det är snarare en fantasi, när den blir verklighet rämnar omvärldsbilden. Var själv med 2 våldtäktsoffer som hade men av sina våldtäkter trots att de själva försatte sig i sitsen att bli våldtagna. En av dem tilll och med hängde med en neger hem och la sig naken i hans säng "för att sova" och blev våldtagen och mådde väldigt dåligt en lång tid framöver (icke-simulerat). Mänskliga psyket är underligt.

1) Ta mitt exempel med Jeff Seid. Om du blev jämförd med såna män varje gång du gick ut på stan hur skulle ditt självförtroende se ut då?

2) Då blir det väldigt attraktivt om Anissa Kate vill sätta på dig även om du inte tänder på henne. Även om du ångrar det efteråt är det fortfarande en positiv grej om du räknar upp + och -.
Citera
2016-08-09, 10:37
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ta mitt exempel med Jeff Seid. Om du blev jämförd med såna män varje gång du gick ut på stan hur skulle ditt självförtroende se ut då?

2) Då blir det väldigt attraktivt om Anissa Kate vill sätta på dig även om du inte tänder på henne. Även om du ångrar det efteråt är det fortfarande en positiv grej om du räknar upp + och -.

1) Ganska okej, har inga komplex. Visst min kropp är inte alls lika vältränad men jag har ett fagert ansikte som bara en mor kan älska.

2) Det beror på proceduren också. Säg att Nisse-Kate misshandlar upp mitt fagra ansikte samtidigt som hon sätter på mig, det skulle vara en negativ "grej". Eller om hon hotar mig eller mina ungar till livet eller något, även det en negativ upplevelse. Men säg att hon och hennes tjej-gäng som alla är yngre än henne skulle hålla fast mig och massera upp min ståtliga, på-lång-tid-icke-använda penis till erigerat tillstånd och därefter sätta på mig, skulle jag onekligen säga att det vore en positiv upplevelse.
Citera
2016-08-09, 10:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
1) Ganska okej, har inga komplex. Visst min kropp är inte alls lika vältränad men jag har ett fagert ansikte som bara en mor kan älska.

2) Det beror på proceduren också. Säg att Nisse-Kate misshandlar upp mitt fagra ansikte samtidigt som hon sätter på mig, det skulle vara en negativ "grej". Eller om hon hotar mig eller mina ungar till livet eller något, även det en negativ upplevelse. Men säg att hon och hennes tjej-gäng som alla är yngre än henne skulle hålla fast mig och massera upp min ståtliga, på-lång-tid-icke-använda penis till erigerat tillstånd och därefter sätta på mig, skulle jag onekligen säga att det vore en positiv upplevelse.

1) Anta att din tjej ser Jeff och börjar dregla efter honom, tar bilder på honom med sin mobil, kanske går efter honom. Hur skulle det kännas? Det som jag försöker säga är att de flesta kvinnor har låg självkänsla och därför blir de smickrade när babbar tafsar och våldtar. Tänk på den töntige killen i klassen som plötsligt får uppmärksamhet i Thailand om det säger er något.

2) Ja exakt. Så om vi tar och vänder på könen i det här fallet,

Citat:
Klockan var strax efter ett på natten mot den 9 september. Den 23-åriga kvinnan befann sig nere på Stadsgårdskajen, vid Londonviadukten, i Stockholm.
Hon var lite ledsen av privata skäl. Då kom de här killarna fram och tröstade henne, har åklagare Christina Voigt tidigare berättat.
Åklagaren säger att killarna först "var gulliga" mot kvinnan, och att hon "följde med dem en bit".
”Svartnade för ögonen”
Vid Fåfängan förgrep de sig på henne upprepade gånger. Enligt häktningsframställan pågick gruppvåldtäkten under flera timmar.
I förhör har kvinnan berättat om hur det svartnade för ögonen på henne, hur hon grät och bad dem att sluta.
Sammanlagt, säger kvinnan, blev hon våldtagen sex gånger.

tänk dig att 23 årige Kalle har blivit dumpad av sin flickvän då kommer 3 mörka kvinnor fram och tröstar honom och det slutar med att alla 3 sätter på honom i parken. Kan ni se ungefär hur det här har gått till? Kan ni se varför inga kvinnor vill att de här männen ska bli utvisade? För att nästa gång är det kanske de som får tröst i parken.
Citera
2016-08-09, 10:56
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
1) Anta att din tjej ser Jeff och börjar dregla efter honom, tar bilder på honom med sin mobil, kanske går efter honom. Hur skulle det kännas? Det som jag försöker säga är att de flesta kvinnor har låg självkänsla och därför blir de smickrade när babbar tafsar och våldtar. Tänk på den töntige killen i klassen som plötsligt får uppmärksamhet i Thailand om det säger er något.

2) Ja exakt. Så om vi tar och vänder på könen i det här fallet,

tänk dig att 23 årige Kalle har blivit dumpad av sin flickvän då kommer 3 mörka kvinnor fram och tröstar honom och det slutar med att alla 3 sätter på honom i parken. Kan ni se ungefär hur det här har gått till? Kan ni se varför inga kvinnor vill att de här männen ska bli utvisade? För att nästa gång är det kanske de som får tröst i parken.
Jag har ingen flickvän, eller fru, utan jag är singel.

Varför kvinnor inte vill utvisa skäggbebisar är jag väl införstådd med
Citera
2016-08-09, 10:59
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
1) Därför att det är,

a) uppmärksamhet.

b) spänning.

c) kvinnan känner sig attraktiv.

2) Det är lite som att du är smal och otränad och blir mobbad av Jeff Seid offentligt sen kommer Anissa Kate och våldtar dig. Det är en stor ego-boost om man är ett mobb offer.

3) Du har bara tittat för mycket på porr. Arabiska kvinnor ser inte ut som i "women of the orient" eller whatever. Det är som att en arabisk man skulle ha tittat på "Svenska Nybörjare 55" och han tror att alla svenska kvinnor ser ut som porr stjärnor. Tänk, https://www.youtube.com/watch?v=4DgO6Ttn7rU

4) Arabiska kvinnor är aunties feta kärringar som är mörka och håriga. Det är därför som de måste vara täckta hela tiden för att ingen vill se det där.

Ok jag har tittat för mycket på porr men det hör inte hit. Men på vilket sätt är en arabisk taharush mobb jämförbar med en snygg porrstjärna? Smaken är som baken vad gäller arabiskorna. Jag ser många snygga med bra kroppar. Självklart är det inte de pita-bröds fläskiga hemmafruarna på 50 bast jag syftar på.
Citera
2016-08-09, 11:20
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ok jag har tittat för mycket på porr men det hör inte hit. Men på vilket sätt är en arabisk taharush mobb jämförbar med en snygg porrstjärna? Smaken är som baken vad gäller arabiskorna. Jag ser många snygga med bra kroppar. Självklart är det inte de pita-bröds fläskiga hemmafruarna på 50 bast jag syftar på.

1) Tänk dig att du tänder på femdom, http://free-femdom-tube.com/1762/sandra-romain-and-totaleurosex/ att bli taharrushad av babbar är för kvinnor vad femdom är för män som tänder på det.

2) Det är kanske obehagligt men det är upphetsande för att kvinnan får mycket uppmärksamhet, hon känner sig åtrådd. Om du är feta, fula Frida är det ingen svensk man som ger dig uppmärksamhet.

3) Kan du posta en bild på en sån arabisk kvinna?
Senast redigerad av Babianen 2016-08-09 kl. 11:23.
Citera
2016-08-09, 11:24
Medlem
rrpipers avatar
Citat:

Men varför gick hon till polisen osv?
Citera
2016-08-09, 11:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men varför gick hon till polisen osv?

1) Antingen skämdes hon eller så var hon missnöjd med sexet.

2) I de flesta fall är kvinnan missnöjd med sexet jag tror att det är så i det här fallet.

3) Kvinnor förväntar sig Jaffar, https://www.youtube.com/watch?v=m4Bffpn73eM de vill ha kedjor, en lång mustasch, bli förtryckta, och så vidare.

4) Så före sexet tänker kvinnan att det kommer att bli Jaffar och hans kompisar som sätter på henne. Efteråt inser hon att hon har haft sex med apan och den fete sultanen och då känner hon sig lurad och går till polisen.

5) Om ni vill förstå kvinnors attraktion för MENA män bör ni titta på Aladdin och tänka på att kvinnor vill vara Jasmin. Det skulle inte förvåna mig om den filmen är orsaken till att många kvinnor tänder på babbar idag.
Citera
2016-08-09, 11:41
Medlem
Köp aktier i nått företag som gör överfallslarm
Citera
2016-08-09, 12:17
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
1) Antingen skämdes hon eller så var hon missnöjd med sexet.

2) I de flesta fall är kvinnan missnöjd med sexet jag tror att det är så i det här fallet.

3) Kvinnor förväntar sig Jaffar, https://www.youtube.com/watch?v=m4Bffpn73eM de vill ha kedjor, en lång mustasch, bli förtryckta, och så vidare.

4) Så före sexet tänker kvinnan att det kommer att bli Jaffar och hans kompisar som sätter på henne. Efteråt inser hon att hon har haft sex med apan och den fete sultanen och då känner hon sig lurad och går till polisen.

5) Om ni vill förstå kvinnors attraktion för MENA män bör ni titta på Aladdin och tänka på att kvinnor vill vara Jasmin. Det skulle inte förvåna mig om den filmen är orsaken till att många kvinnor tänder på babbar idag.

Har missat den tyvärr men misstänker att den inte är så explicit hardcore, eller? Varför vill kvinnor bli förtryckta? De kvinnor som är invandringskritiska då, vad tror du är dealen med dom?

Har tyvärr inte möjlighet att googla fram några arabiska hetingar just nu. Sitter på jobbet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in