2016-08-06, 22:30
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Om Mshop påstår att han kan lämna 100% garanti på äkta Genotropin så gör han nog det. Jag grönar Mshop alla dagar i veckan, året om.
Men jag blir onekligen lite nyfiken på exakt hur han lämnar denna 100%-iga garanti, för i min värld är det enbart recept som ger sådan garanti.
Maila honom och fråga hur han kan garantera till 100% istället! Han är långt ifrån omöjlig att ha å göra med.

Mvh,

-Alfred

Garantin kunde ha varit betydligt bättre.
Han sätte sina pungkulor och sitt namn att det skulle vara äkta..
Ett recept med överstruket namn,en färsk dagstidning och en bild på mitt paket hade känts betydligt bättre. Nu har jag jagat HGH i så jävla många år och gått på proppen varenda gång när jag fått hem skiten. Så det känns rätt så overkligt att man skulle lyckas nu , MEN hoppet sägs ju vara det sista som lämnar oss Hade en sådan lyx för 17 år sedan och ett par år framöver att jag hade en "bekant" vars unge fick detta utskrivet och vet precis vad HGHs närvaro sätter för guldkant på tillvaron.
Senast redigerad av Gustav2adolf 2016-08-06 kl. 22:40.
Citera
2016-08-07, 07:31
Medlem
Roidshop på bm har reko gh. Receptet sitter kvar.
Citera
2016-08-07, 17:41
Medlem
Roidsupply skulle det vara såklart. Bästa gh jag har använt.
Citera
2016-08-07, 18:32
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singkalle
Roidsupply skulle det vara såklart. Bästa gh jag har använt.

Märke och variant på det GH't du körde från Roidsupply?
Citera
2016-08-07, 20:50
Medlem
Citat:
Märke och variant på det GH't du körde från Roidsupply?

Svenskt geno, pfizer. Kommer i ampar.
Citera
2016-08-08, 12:39
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av singkalle
Svenskt geno, pfizer. Kommer i ampar.

Kan du precisera dig lite mer? Att Genotropin är från Pfizer vet nog alla, således vet nog alla också att det är svenskt. Att det kommer i ampar känns ju rätt osäkert att du vet vad du snackar om då Genotropin levereras i en rad olika varianter, allt från "ready to mix"-engångspennor till större ampuller för laddning av multipenna.

Så jag ställer frågan igen; vad exakt var det du provade på? Om du nu har fått testa detta så borde du ha bra koll på batch-nr, exakt variant med exakt dosering osv.

-Alfred
Citera
2016-08-08, 13:05
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Jag GRÖNAR swedstore, snabb leverans, allt gick smidigt, inget krångel, trevlig personal.

Kommer definitivt beställa från dem igen, mvh ..
Citera
2016-08-08, 19:06
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Kan du precisera dig lite mer? Att Genotropin är från Pfizer vet nog alla, således vet nog alla också att det är svenskt. Att det kommer i ampar känns ju rätt osäkert att du vet vad du snackar om då Genotropin levereras i en rad olika varianter, allt från "ready to mix"-engångspennor till större ampuller för laddning av multipenna.

Så jag ställer frågan igen; vad exakt var det du provade på? Om du nu har fått testa detta så borde du ha bra koll på batch-nr, exakt variant med exakt dosering osv.

-Alfred

Kan ju förtydliga att enligt vad jag vet så har Roidsupply också äkta Genotropin från Sverige. Anledningen till att jag ställer just dig frågan (Singkalle) är för att jag tror inte en sekund på att du har handlat av dem utan enbart är ute efter att sabba för Mshop. Egentligen ett oklart fall för 0.09 också men vi nöjer nog oss alla om du bara lägger ner skitsnackandet Singkalle.

Mvh,

-Alfred
Citera
2016-08-08, 23:37
Medlem
SpaceMonkey1s avatar
Är det någon som vet om steroidbutiken.se är GRÖNA??
De verkar ha ett stort urval på sina produker till en vettig peng.
Citera
2016-08-09, 00:59
Medlem
chebmamis avatar
Grönt utskick, som vanligt, av Maxproshop. Det gick snabbt och paketet var riktigt bra & diskret packat. Om hans Genesis deca är lika bra som packningen blir jag jääävligt glad. Förpackingen såg riktigt snygg och proffsig ut. Letat länge efter bra deca.

Återkommer med kvalitén.
Citera
2016-08-09, 01:08
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Garantin kunde ha varit betydligt bättre.
Han sätte sina pungkulor och sitt namn att det skulle vara äkta..
Ett recept med överstruket namn,en färsk dagstidning och en bild på mitt paket hade känts betydligt bättre. Nu har jag jagat HGH i så jävla många år och gått på proppen varenda gång när jag fått hem skiten. Så det känns rätt så overkligt att man skulle lyckas nu , MEN hoppet sägs ju vara det sista som lämnar oss Hade en sådan lyx för 17 år sedan och ett par år framöver att jag hade en "bekant" vars unge fick detta utskrivet och vet precis vad HGHs närvaro sätter för guldkant på tillvaron.

Tja gurra! Har en nära vän som faktiskt kör hans HGH och den funkar jävligt bra på honom, precis som apotektsvaror ska göra. Han har även som dig kört 'riktig' apoteks HGH förut och vet exakt hur det ska kännas och inte kännas. Good 2 Go kompis.
Citera
2016-08-09, 02:36
Medlem
kool-g-raps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceMonkey1
Är det någon som vet om steroidbutiken.se är GRÖNA??
De verkar ha ett stort urval på sina produker till en vettig peng.

Till en vettig peng? Det kostar ungefär dubbelt så mycket som det ska där. Jag vet inget om sidan men den är till 99% fake.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in