Ni som slutat med stesolid eller andra benzo, när försvinner detta eviga tinnitus? Är det något som försvinner med tiden eller ngt jag får dras med...?
Jag börjar så smått komma mot slutet av min resa på att sluta med min (vidriga) medicin.
Sänker 1 mg i morgon och har då bara 3 mg kvar för jag kommer nolla när jag har 1 mg kvar
Är så grymt stolt över mig själv. För det här har varit jobbigt!
Nu kommer alla fördelar när jag blivit stabil, mer klar i huvudet, min tomhetskänsla har försvunnit och jag mår bättre än jag gjort på hela våren för jag har trappat hårt...
Något jag noterat är att mina brainzaps är borta!!
Jag fick dem jämt när jag skulle somna, kändes som att få en elektrisk stöt i hjärnan, och det kunde ibland smälla som ett knallskott.
Har inga besvär allt nu, jag väntade med att bli stabil. Det tog 3 veckor att bli "normal".
Kliar i fingrarna att gå CT,och mitt tålamod är inte det bästa. Bara att bita ihop. Hoppas dessa sista mg kommer gå bra. Har hört att dessa ska vara de värsta.
Till alla andra som kämpar, det går....Och det är en resa genom panikångest, morbida tankar, känsla av att vara galen och dessa vidriga overklighetskänslor men de går över
Nu återstår det bara att se om jag åker på PAA´s, jag hoppas jag slipper.
En sak är säker, jag kommer aldrig röra ett benzopreparat igen....