2016-08-05, 09:00
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Problem att redigera inlägg när man går in i sitt inlägg där man citerat en annan användare (Firefox). Om jag vill rätta till ett inlägg där jag citerat en annan användare så får jag bara upp citatet alltså inte det jag skrivit efter citatet. Det händer i Firefox så det jag fått gjort är att öppna en annan webbläsare i det här fallet IE och logga in därifrån och rättat det jag skrivit. Har någon annan här råkat ut för detta och hur fixar man till detta?
Citerat inlägg flyttat till rätt tråd
/mod
Citera
2016-08-06, 01:13
Medlem
Går plötsligt inte att logga ut från sidan!?
Citera
2016-08-06, 01:29
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Går plötsligt inte att logga ut från sidan!?
Länk uppe till höger funkar inte? kan alltid radera kakorna som forumet skapar.
Citera
2016-08-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Länk uppe till höger funkar inte? kan alltid radera kakorna som forumet skapar.

Rensade kakor några timmar tillbaka samma kväll men ingen skillnad. Tänkte att jag väntar väl ett tag och ser vad som händer, kanske någon upplever samma sak, kanske min dator som strular ...
Problemet kvarstår än, loggar jag ut så är jag fortfarande inloggad men stänger jag windowsfönstret och väntar några minuter så är jag utloggad om jag klickar upp fb igen. Märker inga andra problem förövrigt med varken fb, min dator eller andra sidor.
Citera
2016-08-07, 21:34
Medlem
I min standardwebbläsare IE har jag valt att alltid vara inloggad. Jag testade med att logga in och ut både med Chrome och Firefox och det gick att logga ut från båda, i min stationära dator (har inte testat ipad:n eller bärbara datorn).
Citera
2016-08-07, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Rensade kakor några timmar tillbaka samma kväll men ingen skillnad. Tänkte att jag väntar väl ett tag och ser vad som händer, kanske någon upplever samma sak, kanske min dator som strular ...
Problemet kvarstår än, loggar jag ut så är jag fortfarande inloggad men stänger jag windowsfönstret och väntar några minuter så är jag utloggad om jag klickar upp fb igen. Märker inga andra problem förövrigt med varken fb, min dator eller andra sidor.
Har du sparat lösenordet i webläsaren så testa rensa där också.

Testade nyss som användaren ovan, inga problem här heller.
Citera
2016-08-08, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 360488
Har du sparat lösenordet i webläsaren så testa rensa där också.

Testade nyss som användaren ovan, inga problem här heller.
Jag har aldrig haft detta problem med utloggning sedan jag blev medlem här, har inte förändrat något i min dators inställningar, plötsligt kan jag inte logga ut. Har jag kanske klickat på nån sida och fått skit i datorn?
Citera
2016-08-09, 23:09
Medlem
d00rkeys avatar
Jag kan inte logga ut längre. Klickar på Logga ut och sedan på Okej men länkas bara till startsidan utan att verkligen loggas ut. Har alltid funkat tidigare, utom kort när forumet har "utsatts" för underhåll. Nu har det dock varit så i ca 7 - 10 timmar i alla fall.
Citera
2016-08-09, 23:14
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Jag kan inte logga ut längre. Klickar på Logga ut och sedan på Okej men länkas bara till startsidan utan att verkligen loggas ut. Har alltid funkat tidigare, utom kort när forumet har "utsatts" för underhåll. Nu har det dock varit så i ca 7 - 10 timmar i alla fall.
Rensa kakor och cache.
Citera
2016-08-09, 23:16
Medlem
d00rkeys avatar
Ska prova. Tack för tipset. Återkommer med info om det funkade.

Edit: Jepp, det funka. Tack.
Senast redigerad av d00rkey 2016-08-09 kl. 23:18.
Citera
2016-08-11, 18:53
Medlem
d00rkeys avatar
Nu börjar jag tröttna på skiten.

Rensar cookies och cachade filer och då kan jag logga ut.. för stunden, men nästa gång är det samma visa igen. Det enda som funkar för min del är att rensa varenda (jävla) gång jag ska logga ut.

Jag vet dock inte om det beror på sajten eller om det är webbläsaren? (Ska prova en Firefox ett tag nu framöver istället för Chrome som jag använder just nu.) Det skulle ju eventuellt kunna vara något med en uppdatering i Chrome som jag inte har koll på. Det är dock, såvitt jag har märkt än så länge, bara Flashbacks forum som jag har problem med att logga ut ifrån.
*suck*
Citera
2016-08-11, 20:23
Medlem
I min standardwebbläsare IE har jag valt att alltid vara inloggad. Det är ju ett säkert sätt ifall man skulle glömma sitt lösenord. Enligt tråden (FB) ♦·♦·♦ Fråga om Flashback här! ♦·♦·♦ är det inte bara du som har problem (den som då tog upp det valde alltså att skriva i den tråden), men som jag skrev där på sista sidan går det att logga in och ut för mig i andra webbläsare i min stationära dator. Har du inte problem på andra hemsidor är det nog en bugg hos Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in