2016-08-06, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Du ljuger som vanligt.

"NIST NCSTAR 1-5

Figure 5–1. Finite element model of light box shape core column and temperature contours (Kelvin) at one instant in time. Page 84.
Visar en bärande balk i genomskärning där man listar temperaturer mellan 750K och 1400K."

Du kan ha åsikter om vad som hänt, men att du skriver att NIST inte listar höga temperaturer i bärande balkar är vad lekmän kallar idiotiskt.
Så efter 2 1/2 år så kommer du inte ihåg vad du själv skriver, imponerade.

Hur kommer det sig att du kan svara på det men inte hur de kom fram till att golvet blev så varmt att balkarna böjde sig?
Citera
2016-08-06, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falconcoach
Så du kan inte ens hitta på bevis.
Kan du bevisa vilka som är skyldiga?
Citera
2016-08-06, 23:33
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Hur kommer det sig att du kan svara på det men inte hur de kom fram till att golvet blev så varmt att balkarna böjde sig?

För jag har läst NIST rapporterna.
Det kanske du orks skall göra, du vet dom rapporter du kritiserar utan att ha läst dom!
Citera
2016-08-07, 00:36
Medlem
Citat:
Kan du bevisa vilka som är skyldiga?

Ja. Det kan jag. Det finns bevis för det.
Citera
2016-08-07, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
För jag har läst NIST rapporterna.
Det kanske du orks skall göra, du vet dom rapporter du kritiserar utan att ha läst dom!
Ok, men det finns ett ganska tydligt mönster när du svarar och när du inte svarar och det mönstret är avslöjande.
Citera
2016-08-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ja. Det kan jag. Det finns bevis för det.

Kan du räkna upp en del bevis?
Citera
2016-08-07, 02:41
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ok, men det finns ett ganska tydligt mönster när du svarar och när du inte svarar och det mönstret är avslöjande.

Du menar att när jag talar om att jag har läst NIST rapporterna som talar om hur varmt det blir av bränder med kontorsmaterial?
Ja tänk vad dessa rapporter är avslöjande. Dom avslöjar ju dig när du kritiserar dom utan att ha läst dom.
Sensationellt dumt.

Och appropå inte svara...

Citat:
Enligt värmekameror mot WTC så har det endast varit några få balkar som varit över 200 grader.
Jag väntar fortfarande på bevis att värmekameror kan tränga igenom fasaden på byggnader och mäta temperaturen på bärande balkar. Gissar att jag får vänta minst 2 1/2 år till.
Citera
2016-08-07, 12:25
Medlem
Citat:
Kan du räkna upp en del bevis?

Jag har redan gjort det. Att du inte kommer ihåg är inte mitt problem. Faktum är att bevisen är så överväldigande att det inte går att motbevisa.

Roligt är att du vill ha bevis trots att du själv inte producerat några bevis på dina lögner. Tror det är 16 personer som har bett dig lägga fram bevis och du misslyckats eller vägrar.

Du är inte bara en lögnare utan du kräver saker du själv inte klarar av att producera. Det kallas ögontjänare och är den värsta typen av lögnare.
Citera
2016-08-07, 12:37
Medlem
Citat:
Jag har redan gjort det. Att du inte kommer ihåg är inte mitt problem. Faktum är att bevisen är så överväldigande att det inte går att motbevisa.

Vad menar du isåfall med ordet bevis för jag har inte sett ett enda bevis. Du påstår massa saker men det är viktigt att kunna bevisa det

En av orsakerna till varför inget kring 911 hamnat i domstol beror på att de inte kan bevisa något av den officiella versionen
Citera
2016-08-07, 12:44
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Vad menar du isåfall med ordet bevis för jag har inte sett ett enda bevis. Du påstår massa saker men det är viktigt att kunna bevisa det

En av orsakerna till varför inget kring 911 hamnat i domstol beror på att de inte kan bevisa något av den officiella versionen

Vad är det för dumheter - här har du några rättegångar efter 9-11:
Zacarias Moussaoui, Khalid Sheikh Mohammed, Ramzi bin al-Shibh, Mustafa Ahmad al-Hawsawi, Ali Abd al-Aziz Ali, Walid Bin Attash

Vad är det annars du menar ska hamna i domstol som påstås i exempelvis NIST (om du nu har fått för dig att läsa något av rapporterna)?
Citera
2016-08-07, 14:23
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Du påstår massa saker men det är viktigt att kunna bevisa det
Du menar uttalande som dessa?

Citat:
Enligt värmekameror mot WTC så har det endast varit några få balkar som varit över 200 grader.
2 1/2 år har vi väntat på bevis för detta påstående. Ännu har du inte lyckats.
Keep up the good work fuck face.
Citera
2016-08-07, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vad är det för dumheter - här har du några rättegångar efter 9-11:
Zacarias Moussaoui, Khalid Sheikh Mohammed, Ramzi bin al-Shibh, Mustafa Ahmad al-Hawsawi, Ali Abd al-Aziz Ali, Walid Bin Attash

Vad är det annars du menar ska hamna i domstol som påstås i exempelvis NIST (om du nu har fått för dig att läsa något av rapporterna)?

Skitsnack som vanligt, du vet mycket väl att de du räknar upp inte åtalats för 9/11 förutom en och den personen är förståndshandikappad och skötte sitt eget försvar.

Försök igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in