Citat:
Ursprungligen postat av
Tiddlywank
Glädjande att se vilka spelartyper vi verkat vara ute efter på det centrala mittfältet. Får vi in en högklassig värvning där nu i sommar samtidigt som Petter kommer tillbaka bra ifrån skadan så kommer nog mycket av våra problem lösa sig själva.
Trots att jag gillar Haglund, Persson och Israelsson så gråter jag en skvätt inombords varje gång 2 eller fler av ovannämnda herrar startar samtidigt.
Var inte Haglund kung på plan för er senast(såg ej matchen, men läste på er SF)? Jag gillade Haglund som fan som karaktär när han var i Blåvitt, bra snubbe vid sidan av planen, och på visade han som jag kommer ihåg det ofta passion, ett jävlar anmana och en skön vinnarattityd, han var ej heller dålig i spelet, inte bara spelförstörande, utan var även en tillgång på t ex fasta situationer, kunde även följa med in i offensivt straffområde.
Sedan spelade han iofs bredvid Jakob, som är en underskattad spelare, vi hade ett riktigt "benknäckarmittfält". Nu har vi egentligen ingen riktig städgubbe, även om jag gillar både Seb och Mads av olika anledningar, svårt att inte gilla Seb om han lirar i ens lag, då han är rent komisk att se många gånger, alltid, alltid arg och förbannad under match. Mads är en klasspelare och en ledargestalt, som även alltid visar #12 sin uppskattning, perfekt kapten.