2016-08-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmusse
Män från muslimska länder har 23 gånger högre våldtäktsbenägenhet än svenska män.
http://www.d-intl.com/2014/05/07/muslimer-kraftigt-overrepresenterade-i-valdtaktsbrott/

Varför röstade du hit våldtäktsmännen?

Jag röstade inte på FI och vill inte blandas ihop med dem. Att vara feminist är inte att hata män inte heller att tro att kvinnor är bättre, att vara feminist är att man vill ha det jämställt oavsett vad du har innanför byxan. Inte tjänar du bättre som sjuksköterska om din snopp har mer eller mindre kukhår?
Citera
2016-08-07, 01:11
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardemumma16
Sen fyra år senare hade dem nog bytts ut då man bara har tronen i fyra år.
Vi har att göra med en TS som är så korkad och obildad att h*n inte kan skilja på de och dem, men samtidigt kan inbilla sig "ha rätt" att uppfostra vuxna medlemmar av forumet om vad de ska tycka, tänka och göra.

Anger siffran 16 i ditt användarnamn din ålder?
Citera
2016-08-07, 01:13
Avslutad
Citat:
Jag röstade inte på FI och vill inte blandas ihop med dem. Att vara feminist är inte att hata män inte heller att tro att kvinnor är bättre, att vara feminist är att man vill ha det jämställt oavsett vad du har innanför byxan. Inte tjänar du bättre som sjuksköterska om din snopp har mer eller mindre kukhår?

Feminism är den mest sexistiska och rasistiska ideologin som existerar, feminism handlar om att få fördelar för kvinnor. Feminism handlar om att etsa fast offermentalitet i samhället och i slutändan kan feminismen bli katalysatorn för västvärldens fall. Kvinnor tjänar inte mindre än män orättvist. Däremot så tjänar dom mindre för dom arbetar mindre, väljer lättare jobb och tycker det är schysst att stanna hemma med barnen. Helt ok enligt mig.
Citera
2016-08-07, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logisksvensk
Detta är ju kulturberikningen(Det nya spännande Sverige) som feminister,sossar,moderater,vänsterpartister,miljö partister,folkpartister,kristdemokrater har röstat för. Rösta på SD i nästa val ska du se att det blir ändring.

Edit: glömde Centerpartister
Ifall det är invandrares fel att våldtäktsstatistiken är så hög, hur ska SD då kunna sänka statistiken menar du?
SD vill ju ha invandring enligt deras partiprogram, och det innebär ju fler invandrare vilket i er logik betyder mer våldtäkter.
Citera
2016-08-07, 01:17
Medlem
Gud vad vissa har svårt att hålla en normal diskussion utan att sprida näthat. Säger jag någotni mitt första inlägg som kränker någon så ber jag om ursäkt. Meningen med tråden varinte rasistiska påhopp eller påhopp mellan er andra heller. Det är synd att ni sitter där framför er dator/ platta / telefon och är så besvikna på det här samhället, jag lovar er jag är inte nöjd jag heller. Jag är för att vi skall ha mycket mera poliser som bär vapen dem kan hantera/ vågar använda
Citera
2016-08-07, 01:27
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Alla har sin åsikt och det får man ha men har du någon form av fakta på att nästan alla överfalls-våldtäkter sker av invandrare?
Kan säkert stämma oavsett om du har fakta eller ej?
Mellan 2006-2008 var samtliga våldtäktsmän invandrare i Oslo.

http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

Det förs ingen statistik i Sverige. Regeringen vill inte att sådant ska komma upp till ytan.
Citera
2016-08-07, 01:29
Medlem
Citat:
Det är de muslimska männen som våldtar, de männen har 23 gånger högre våldtäktsbenägenhet än svenska män:
http://www.d-intl.com/2014/05/07/muslimer-kraftigt-overrepresenterade-i-valdtaktsbrott/

Hade Sverige tex bara tagit in kineser eller polacker skulle våldtäktsstatistiken inte sett ut som den gör.
Men nu är det ju inte precis så att deras partiprogram utesluter invandring av muslimer, så där sprack ju din text.
Citera
2016-08-07, 01:30
Medlem
pantherTypeGs avatar
Citat:
Hade sd fått makten för 20år sedan så hade du aldrig fått zlatan, soran Ismail ellerdin kebab. Sen fyra år senare hade dem nog bytts ut då man bara har tronen i fyra år.
Är du ett troll?

Vem fan bryr sig om Zlatan, kebab och en dålig komiker?

Detta handlar om samhället, om trygghet och framtid. Jag fimpar gladeligen alla kebaber, pizzerior och taxichaufförer om vi kan få ett bättre samhälle.
Citera
2016-08-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Mellan 2006-2008 var samtliga våldtäktsmän invandrare i Oslo.

http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

Det förs ingen statistik i Sverige. Regeringen vill inte att sådant ska komma upp till ytan.
Ifall det är någonting den där statistiken från Norge visar är det ju att antingen är svenska män mer våldtäktsbenägna än norska män, att norska kvinnor inte anmäler när norska män våldtar eller att det i Norge är lättare att gå fri från en våldtäkt som norsk.
Citera
2016-08-07, 01:32
Avslutad
Citat:
Gud vad vissa har svårt att hålla en normal diskussion utan att sprida näthat. Säger jag någotni mitt första inlägg som kränker någon så ber jag om ursäkt. Meningen med tråden varinte rasistiska påhopp eller påhopp mellan er andra heller. Det är synd att ni sitter där framför er dator/ platta / telefon och är så besvikna på det här samhället, jag lovar er jag är inte nöjd jag heller. Jag är för att vi skall ha mycket mera poliser som bär vapen dem kan hantera/ vågar använda

Jag blev lurad till att tro att samhället skulle vara funktionellt som barn. Jag vart lurad att tro att det fanns rättvisa i världen. Sen växte jag upp. Du får kränka vem fan som helst, jag bryr mig inte, men att kräva att jag är ansvarig för vad andra gör? Vafan är det för retardation - det är sann feministisk anda.

Anledningen till att våldtäkter ökar är för att vi tagit hit Mellanöstern och Afrika. Verkligheten kan inte vara rasistisk, den kan endast vara verkligheten.
Citera
2016-08-07, 01:36
Medlem
Citat:
Jimmie Åkesson: Muslimerna är vårt största hot
https://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/politik/article12049791.ab

Sverigedemokraterna har varit rätt tydliga med vilka det är som skapar problem i vårt samhälle.
Ni Sverigedemokrater brukar ju vara jävligt tydliga med att man inte ska tycka dåligt om SD för vad de sagt & gjort tidigare utan att man istället ska bry sig om vad SD gör för uttalanden just nu.

Men det kanske inte du tycker? (Artikeln du länkade var ju från 2009)

Partiprogrammet säger inget om 0 invandring av muslimer.
Citera
2016-08-07, 01:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Ifall det är någonting den där statistiken från Norge visar är det ju att antingen är svenska män mer våldtäktsbenägna än norska män, att norska kvinnor inte anmäler när norska män våldtar eller att det i Norge är lättare att gå fri från en våldtäkt som norsk.

Samt att du har en väldigt fin foliehatt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in