2016-08-06, 23:34
Medlem
Harald99s avatar
Såväl flyktingsmugglare som vår kära statsminister m fl har ju lovat horderna av sandorcher blonda oskulder och fri försörjning mm.
Sommaren är enklast tiden för dem att börja inkassera dessa löften.
Citera
2016-08-06, 23:43
Medlem
Sperssons avatar
.
Därför att vi är rädda för att kallas rasister.
Citera
2016-08-06, 23:52
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat från Breitbart:

‘[Syrian professor Bassam Tibi], who now lives in Germany, said that Arab men come expecting “great apartments, blonde women and the welfare state”.

The political scientist noted that tax payers are providing migrants with far more than they could expect even with wages in their homelands, but warned they find the hospitality “insufficient”.

Pointing out that two-bedroom apartments are a luxury in Cairo, the professor noted that he knows 16-year-old migrants, each with two-bedroom apartments to themselves at the expense of German tax payers. These boys remain dissatisfied however, as they had hoped for cars too.

“In the Orient, to humiliate a man, one rapes his wife. My guess is that these young Muslim men wanted in Cologne to humiliate the women, and behind this humiliation is the humiliation of the German man. The woman is an instrument for it.”’

De våldtar våra kvinnor, tyska och svenska, för att de föraktar oss svenska män... med rätta.

Hur kan någon respektera oss svenska män?
Vi låter hundratusentals män från hela MENA strömma in över våra gränser.
Vi betalar för deras uppehälle, mat och boende, busskort, tv-spel, resor...allt. Samtidigt som de mördar, rånar och våldtar varje dag.

Hur kan någon respektera män som låter sina egna politiker sälja ut sitt eget land och öppna gränserna för tusentals män att ta över Sverige likt den Trojanska hästen utan att ett enda skott har avfyrats?
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2016-08-07 kl. 00:16.
Citera
2016-08-07, 00:43
Medlem
Hamstrutss avatar
Dom knylar på den svenska fitt, brush walla do vet allah akbar derka derka mohammed jihad!

Kvinna gå ot ensam dom slå DIREKT samma på barn men oppfostra dom skita i därfår sten kasta påpollis en miljån do vet..
Citera
2016-08-07, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Därför att antalet invandrare ökar i landet. Förra året kom det 160 000 asylsökande. Åren där innan har det också varit högt. Det är invandrare som står för nästan samtliga överfalls-våldtäkter.

Alla har sin åsikt och det får man ha men har du någon form av fakta på att nästan alla överfalls-våldtäkter sker av invandrare?
Kan säkert stämma oavsett om du har fakta eller ej?
Citera
2016-08-07, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardemumma16
Varför våldtas så himla många just nu 2016? Jag hoppades verkligen att fler män hade insett att man inte har rätten att förstöra andra människors liv på det sättet. Samhället lider av sådan stor skillnad mellan könen så det är pinsamt! Snälla alla ni män som läser detta "tänk efter" och stoppa även era vänner om ni hör att någon någonsin klankar ner på en kvinnor, våga säga ifrån.
Det kan vara din syster, din mamma eller din dotter som blir kallad hora av en kort kjol.
Japp jag är en feminist men verkligen inte en manshatare /man 24år

Du kanske ska fråga dig varför du aldrig läst om att någon muslimsk kvinna eller varför det aldrig registrerats hos polisen ett ärende där en muslimsk kvinna har blivit våldtagen i Sverige.
Citera
2016-08-07, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pfogg
Skulle säga ifrån, men tyvärr kan jag inte arabiska.

Använd ansiktsuttryck och händer? Behövs väl inte så mycket språk om man verkligen bryr sig. Hade din älskade mamma utsatts hade du försökt säga något på arabiska då eller bara gått vidare? Ingen har rätt till att se någon utsättas och bara gå vidare, det är ingen bra karma.. hjälp alla som verkligen behöver
Citera
2016-08-07, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Vad är det du vill att jag ska tänka efter? Jag har aldrig våldtagit nån och skulle vad jag vet aldrig försöka göra det heller.

Jag har inga vänner som kallar kvinnor horor.

Kek.

Tänk efter på så sätt att vi själva alltid behandlar kvinnor med respekt, om du är en toppenman så är det ju bara underbart! Stay there!

Bra att du verkar ha bra vänner omkring dig!
Citera
2016-08-07, 00:57
Avslutad
Citat:
Varför våldtas så himla många just nu 2016? Jag hoppades verkligen att fler män hade insett att man inte har rätten att förstöra andra människors liv på det sättet. Samhället lider av sådan stor skillnad mellan könen så det är pinsamt! Snälla alla ni män som läser detta "tänk efter" och stoppa även era vänner om ni hör att någon någonsin klankar ner på en kvinnor, våga säga ifrån.
Det kan vara din syster, din mamma eller din dotter som blir kallad hora av en kort kjol.
Japp jag är en feminist men verkligen inte en manshatare /man 24år

Jag skulle aldrig säga till någon någonting, jag är en narcissistisk, misantropisk ultraegoistisk sociopat - dessutom röstade folket MENA till Sverige själva. Som man bäddar får man ligga, pun intended. Däremot tar jag säkerhetsåtgärder för att jag själv inte ska fara illa om jag befinner mig i närheten av riskindivider. Samhällskontraktet är brutet, låt kapitalismen ta över. Världen är orättvis och våldsam, hantera det.
Citera
2016-08-07, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det tror inte jag, det är precis så här feminister resonerar. Om man kan kalla det för resonemang?

Som meningen: Jag har inga sådana vänner som behöver stoppas, varför skulle jag umgås med sådana män? Som om vi män är en heterogen massa av våldtäktstörstande monster.

Att påstå sig vara en man och i nästa mening säga att man är feminist är väl inte heller riktigt sunt?

Vad är felet att erkänna att jag själv är man? Jag är en av alla personer som insett att bara man går hem ifrån tunnelbanan så ifall att det går en tjej framför så börjar hon ta tag i sina nycklar eller tar upp telefonen eller tar omvägar bara för att hon är orolig för vem som går bakom. Det är skandal! Jag hoppas verkligen att mina barn skall kunna slappna av mer i sitt eget land när dem växer upp om 10-20år
Citera
2016-08-07, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabmusse
Det är ju dina feministpolare som röstat hit muslimerna som nu våldtar svenska tjejer i industriell skala.

Det är du som är problemet. Hade såna som du röstat SD för 20 år sedan hade vi aldrig haft de problem vi har idag.

Hade sd fått makten för 20år sedan så hade du aldrig fått zlatan, soran Ismail ellerdin kebab. Sen fyra år senare hade dem nog bytts ut då man bara har tronen i fyra år.
Citera
2016-08-07, 01:05
Avslutad
Citat:
Vad är felet att erkänna att jag själv är man? Jag är en av alla personer som insett att bara man går hem ifrån tunnelbanan så ifall att det går en tjej framför så börjar hon ta tag i sina nycklar eller tar upp telefonen eller tar omvägar bara för att hon är orolig för vem som går bakom. Det är skandal! Jag hoppas verkligen att mina barn skall kunna slappna av mer i sitt eget land när dem växer upp om 10-20år

HAHAHAHAHA Sverige existerar inte om 10-20 år! Jag tycker att dom individerna som beter sig som du beskriver har en sund inställning, man ska inte lita på främlingar. Jag hoppas jag har mycket pengar när mina barn växer upp så att jag kan ha en privatanställd förare/bodyguard som kör mina barn när dom växer upp om 10-20 år i det land jag då bor i (inte Sverige) så jag vet att dom är trygga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in