Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Är du säker att Clint inte vill debattera med Don?
Jaaa!
Om du inte menar Eastwood mot Junior.
Hillary mot Donald vore en total katastrof för Hillary. "Persuation master" Trump skulle se det tillfället som toppen på sin mediakarriär. Han har redan övat framför spegeln sedan flera år och har sjutton utkast till olika upplägg, på nattduksbordet hemma i sovrummet i sitt flygplan där han bor (ironiskt nog för en fastighetsmogul!), som han kan utantill i sömnen. Hans magnum opus, hennes dies irae. Jag tror att hon skulle bli våldsam av desperation och förnedring och brottas ned av Secret Service på scenen medan han skäller:
"-Get'er outta here! Out! Voff!" Det blir ingen TV-debatt mellan Trump och Hillary. Vicepresidenterna kan nog hålla låda med varandra men de är ju så extremt trista att ingen kommer att titta på. Gary och Jill skulle kunna debattera, men de skulle ju bara prata om Trump hela tiden så det blir lite fånigt när han inte är med.
"- Jag är mer mot Trump än vad du är!"; "- Näe, för jag är mer mot Trump ändå!"; "- Oj, här kommer Trump, FLYYY, SPRING!!!"; "-Get'em out! Out!"
Nä, jag kan inte föreställa mig någon presidentkandidatsdebatt. Det vore fantastiskt om det hände.